Przetargi.pl
Naprawy i roboty konserwacyjne w budynkach i na terenach wraz z pogotowiem w branży elektrycznej w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w 2020 roku

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-479 Warszawa, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 863 55 24, 22 863 55 24 , fax. 22 863 55 24
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
    Bolesława Chrobrego 7
    02-479 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 863 55 24, 22 863 55 24, fax. 22 863 55 24
    REGON: 10817934000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgnwlochy.waw.pl/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy i roboty konserwacyjne w budynkach i na terenach wraz z pogotowiem w branży elektrycznej w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . ZAKRES PRAC W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ OBEJMUJE MIĘDZY INNYMI: • sprawdzenie WLZ od złącza kablowego poprzez wyłącznik główny, tablicę główną od tablic piętrowych i zabezpieczenia przed licznikowego w lokalach usuwanie wszelkich usterek rozety, gniazda bezpiecznikowe, połączenia śrubowe, kasowanie luzów na stykach instalacji; • sprawdzenie i usuwanie usterek na tablicach głównych (wymiana gniazd, zacisków kontrolnych i wkładek topikowych, czyszczenie styków i dokręcenie przewodów; • sprawdzenie i usuwanie usterek na tablicach administracyjnych (wymiana automatów schodowych, transformatorów dzwonkowych, osprzętu i bezpieczników , czyszczenie styków i dokręcenie przewodów) • sprawdzenie, naprawa lub wymiana wyłączników głównych budynków; • sprawdzenie i usuwanie przerw i zwarć w instalacji administracyjnej i dzwonkowej; • wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu (wyłączniki, przełączniki, przyciski, puszki) w instalacji na klatkach, w piwnicach i na strychach; • sprawdzenie instalacji odgromowej i usuwanie usterek, uzupełnienie złącz, usuwanie przerw, mocowanie przewodów, smarowanie złącz kontrolnych; • wymiana odcinków przewodów w instalacjach elektrycznych w celu zapewnienia zasilenia w energię elektryczna odbiorców administracyjnych i najemców; • uzupełnienie lub wymiana żarówek w oprawach zewnętrznych, lampach na wysięgnikach, oprawach klatek schodowych, piwnicach i strychach; • likwidacja wszelkich prowizorek oraz odcinków instalacji wykonanych niezgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi operatorów i dostawców; • zapewnienie skutecznej ochrony przeciwporażeniowej w instalacjach naprawianych lub wymienianych (protokół pomiarów); • zabezpieczenie i naprawa drzwiczek od tablic elektrycznych, skrzynek przed otwarciem przez osoby niepowołane; • wykonanie pomiarów instalacji przeciwporażeniowej od podziału piętrowego do lokali, • wykonanie pomiarów oporności izolacji przewodów (WLZ od podziału piętrowego do lokali) • montaż i wymiana wyłączników zmierzchowych na budynkach; • sprawdzenie urządzeń elektrycznych w wraz zez sporządzeniem opinii o stanie technicznym obsługa i konserwacja w zakresie elektrycznym kotłowni; • inne prace branżowe związane z charakterem prac elektrycznych. Do zakresu prac należą także prace towarzyszące: 1. Wykonywanie robót murarskich i tynkarskich po prowadzonych robotach. 2. Utylizacji odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Współpraca ze służbami –dostawcami mediów w sprawie prawidłowego działania instalacji na budynkach. 4. Prace tymczasowe i towarzyszące oraz inne konieczne do wykonania w celu usunięcia awarii lub wykonania naprawy. Bezpieczeństwo obsługi urządzeń elektrycznych i energetycznych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28.03.2013 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych (Dz. U. 2013, poz. 492) oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r., nr 169 poz. 1650, późn. zm.) ZAKRES POGOTOWIA ELEKTRYCZNEGO ZAWARTY W KWOCIE RYCZAŁTOWEJ POGOTOWIA Z WYKORZYSTANIEM POTRZEBNYCH MATERIAŁÓW OBEJMUJE MIĘDZY INNYMI: • Ustalenie miejsca i zakresu awarii. • Wydzielenie strefy zagrożenia, • Zabezpieczenie miejsca zdarzenia przed dalszą degradacją, • Zabezpieczenie dopływu energii elektrycznej do lokali i budynków, • Przywrócenie oświetlenia mającego bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo użytkowników budynku, • Wymiana wkładek topikowych w tablicach głównych i piętrowych • Dokręcenie obluzowanych przewodów ze szczególnym uwzględnieniem przewodów (zerowych) ochronno-neutralnych • Wykonanie bezpiecznej tymczasowej instalacji celem uruchomienia zasilania • Usuwanie awarii centralek pożarowych w zakresie zasilania • Inne prace niezbędne do zabezpieczenia awarii pozwalające na bezpieczne funkcjonowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; 2. dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. 4. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum), dotyczy to każdego z podmiotów. W przypadku spółki jawnej, wymagane jest zaświadczenie wystawione na spółkę, natomiast w przypadku spółki cywilnej, zaświadczenia wystawione na poszczególnych wspólników. W sytuacji, gdy spółka cywilna jest płatnikiem podatku VAT, wymagane są zaświadczenia wystawione na poszczególnych wspólników oraz na spółkę, 5. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum), dotyczy to każdego z podmiotów. W przypadku spółki jawnej, wymagane jest zaświadczenie wystawione na spółkę, natomiast w przypadku spółki cywilnej, zaświadczenia wystawione na spółkę oraz na poszczególnych wspólników. 6. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 11 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 7. UWAGA: WYKONAWCA SKŁADA OŚWIADCZENIA, JEŻELI Z UZASADNIONYCH PRZYCZYN O OBIEKTYWNYM CHARAKTERZE WYKONAWCA NIE JEST W STANIE UZYSKAĆ REFERENCJI BĄDŹ INNYCH DOKUMENTÓW. 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach