NADLEŚNICTWO TRZEBIELINO ogłasza przetarg
- Adres: 77-235 Trzebielino, ul. Pomorska 21
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: NADLEŚNICTWO TRZEBIELINO
ul. Pomorska 21
77-235 Trzebielino, woj. pomorskie
REGON: 770697039 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_trzebielino
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawy i konserwacje odcinków dróg leśnych w roku 2023 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie i konserwacji odcinków dróg leśnych o nawierzchniach gruntowych na terenie Nadleśnictwa Trzebielino.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,2. Dostarczenie i wbudowanie gruzobetonu i kruszywa łamanego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie i konserwacji odcinków dróg leśnych o nawierzchniach gruntowych na terenie Nadleśnictwa Trzebielino.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,2. Dostarczenie i wbudowanie gruzobetonu i kruszywa łamanego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:Zadanie 1: 5 900,00 PLN (słownie: pięć tysięcy dziewięćset 00/100).Zadanie 2: 6 200,00 PLN (słownie: sześć tysięcy dwieście 00/100).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 462).3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP Paribas nr rachunku: 34 2030 0045 1110 0000 0191 9220 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Naprawy i konserwacje odcinków dróg leśnych w roku 2023 – Zadanie___”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby w treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) SWZ zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo powinno z niej wynikać, że Wykonawca, na którego gwarancja/poręczenie zostały wystawione działa w imieniu innych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, bądź w ich treści powinien zostać ujęty szerszy zakres odpowiedzialności gwaranta/poręczyciela niż tylko dotyczący działań/zaniechań odnoszących się do Wykonawcy, na którego gwarancja/poręczenie to zostało wystawione.9. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w rozdziale 6 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.Warunek ten, w zakresie sytuacji finansowej, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niża) dla zadania 1: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100),b) dla zadania 2: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100).W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na kilka jego części wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż suma kwot określonych powyżej dla każdej z części zamówienia, o której udzielenie się ubiega.4) zdolności technicznej lub zawodowej.4.1 Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, naprawie, konserwacji lub remoncie drogi o nawierzchni utwardzonej betonowej, bitumicznej lub z kruszywa budowlanego o wartości nie mniejszej niża) dla zadania 1: 80 000,00 zł bruttob) dla zadania 2: 80 000,00 zł brutto(przez jedną robotę budowlaną należy rozumieć wykonanie roboty budowlanej na podstawie jednej umowy).W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na kilka jego części wykonawca musi wykazać, że w ww. okresie zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, naprawie, konserwacji lub remoncie drogi o nawierzchni utwardzonej betonowej, bitumicznej lub z kruszywa budowlanego o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto.4.2 Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:a) koparka – 2 szt.;b) równiarka samojezdna – 1 szt.;c) samochód samowyładowczy – 2 szt.;d) walec samojezdny – 1 szt.W przypadku ubiegania się o udzielenie obu części zamówienia wykonawcy mogą wskazywać ten sam potencjał techniczny dla obu części.4.3. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie, uprawniające do kierowania robotami drogowymi.Zamawiający wymaga ponadto od wyżej wymienionej osoby minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, przy czym zasadą jest, że nakładające się na siebie okresy kierowania robotami nie sumują się.* Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334 ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-22
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące remonty dróg gminnych na terenie miasta Człuchów w 2024 roku
Dodano: 2024-04-24 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego pomiędzy Żuławką Sztumską a Jasną w Gminie Dzierzgoń
Dodano: 2024-03-25 - Naprawa dróg gruntowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2024 r.
Dodano: 2024-03-07 - Roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni asfaltowych dróg będących w zarządzie gminy Bytów w 2024 roku
Dodano: 2024-02-09 - Przebudowa i modernizacja ciągów komunikacyjnych Osiedla Jana Pawła II - etap 1 (postępowanie 2)
Dodano: 2024-02-05 - Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Osusznica w 2023 roku
Dodano: 2023-12-28 - Remont drogi gminnej w miejscowości Śliwiny (dz. nr 89)
Dodano: 2023-11-23 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich asfaltem lanym na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lęborku
Dodano: 2023-11-23 - Modernizacja drogi gminnej nr 9017G w miejscowości Darnowo
Dodano: 2023-10-13 - Remont nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Miasta Kwidzyna
Dodano: 2023-10-09