Przetargi.pl
Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice.

Gmina Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48412738275 , fax. +48412738275
  • Data zamieszczenia: 2019-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
    ul. Radomska 45
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. +48412738275, fax. +48412738275
    REGON: 291009892
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice, tj: doraźne konserwacje i naprawy pokryć dachowych z papy, uszczelnianie pokryć z eternitu falistego, konserwacje antykorozyjne i naprawy pokryć z blachy, malowanie antykorozyjne rynien, rur spustowych i wszelkich obróbek, konserwacje i naprawy elementów murowanych, betonowych lub żelbetowych poprzez uzupełnienie ubytków elewacyjnych tj. gzymsów, podestów balkonowych, loggi, zadaszeń nad wejściami do klatek schodowych, wiatrołapów oraz murów ogniowych, naprawę i konserwację podłóg w lokalach mieszkalnych i na klatkach schodowych bez względu na rodzaj podłogi, naprawy i konserwacje podłoży betonowych, posadzek z wykładziny PCV, przeglądy, konserwacje i naprawy stolarki budowlanej w pomieszczeniach wspólnego użytkowania (klatkach schodowych, piwnicach, strychach, suszarniach, mieszkaniach z odzysku), konserwacje i naprawy urządzeń na placach zabaw na terenach administrowanych przez Zamawiającego, konserwacja i naprawy zdrojów ulicznych, konserwacja i naprawy urządzeń grzewczych (piece, trzony kuchenne), konserwacja i naprawa chodników i opasek wokół budynków z płytek chodnikowych, kostki brukowej i betonu, konserwacja skrzynek, tablic elektrycznych zasilających budynki (utrzymanie w stanie eliminującym zagrożenie porażenia prądem elektrycznym, powstanie awarii, pożaru itp.), usuwanie awarii związanych z brakiem napięcia na sieci wewnętrznej budynku, uzupełnianie żarówek w lampach na klatkach schodowych i innych pomieszczeniach wspólnego użytkowania, wymiana lamp, wyłączników, przełączników, przycisków oświetleniowych w pomieszczeniach wspólnego użytkowania, zamykanie na typowe kłódki ,,stacyjne'' tablic licznikowych i bezpiecznikowych we wnękach lub skrzynkach na klatkach schodowych, ustawianie zegarów sterujących oświetleniem na klatkach schodowych, konserwacja i naprawa wewnętrznej linii zasilającej w energię elektryczną od złącza kablowego do tablicy wnękowej, wykonywanie okresowych i doraźnych przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej wraz z pomiarami (uprawnienia eksploatacyjne i dozorowe), konserwacja i naprawy tablic licznikowych liczników administracyjnych, montaż i demontaż sterowników mocy wg zleceń Zamawiającego, sprawdzanie mocowania przewodów elektrycznych, wyszukiwanie przerw i zwarć w instalacji oraz usuwanie ich przyczyn, sprawdzanie i odłączanie nielegalnego poboru energii elektrycznej z obwodów administracyjnych, przyjmowanie zgłoszeń (awarii) od mieszkańców w ww. zakresie w dni wolne od pracy oraz na II-ej i III-ej zmianie, inne naprawy bieżące i konserwacje w lokalach gminnych według potrzeb i wskazań Zamawiającego. Naprawy bieżące i konserwacje dotyczą niżej wymienionych budynków gminy Starachowice (380 lokali): ul. Bugaj 7, 9, 11, 11a, 15, 20, 22, 24, 26, 30, 38, 39, 40, 41, ul. Robotnicza 1, 2, 4, 10, 14, ul. Widok 3, 8, 10, 12, 14, ul. Hutnicza 8, 13, 15, 15a, ul. Konstytucji 3 Maja 17, ul. Leśna 13, 27, ul. Kościelna 22, 52b, ul. M. Piłsudskiego 5, 35 ,94, 104, ul. Iłżecka 103 a, ul. Rynek 12, ul. Targowa 11, ul. Ostrowiecka 21a, 21b, 107,114, ul. Radomska 51, ul. M. Curie - Skłodowskiej 18 ul. Podgórze 107, ul. Polna 47, ul. Boczna 42, budynki Wspólnot Mieszkaniowych, w których gmina posiada lokale komunalne – 469. Wartość wynagrodzenia za usługi objęte przedmiotem zamówienia, nie może przekroczyć kwoty określonej w pkt. 1 wzoru umowy tj. – 80.000,00 zł w tym 40 % przeznaczone na materiały i sprzęt potrzebne do realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest: 1. wykonać przedmiot umowy z materiałów odpowiadających wymogom określonym w obowiązujących przepisach, 2. zapewnić całodobową obsługę w zakresie zleceń awaryjnych (dyżury na II, III zmianie i w dni wolne od pracy), 3. uporządkować teren po zakończeniu usług objętych bieżącym zleceniem. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z wykonywaniem robót elektrycznych (ziemnych, instalacyjnych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz OFERTA, wypełnione formularze oświadczeń – załączniki nr 2 i 3, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), dokument ustanawiający pełnomocnika (zgodnie z pkt 12 ppkt 11 SIWZ), pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach