Przetargi.pl
Część I ,,Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót instalacyjnych w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice”. Część II ,,Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz elektrycznych w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice”

Gmina Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48412738275 , fax. 41 274-63-05
  • Data zamieszczenia: 2021-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
    ul. Radomska 45
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. +48412738275, fax. 41 274-63-05
    REGON: 29100989200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I ,,Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót instalacyjnych w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice”. Część II ,,Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz elektrycznych w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót instalacyjnych w lokalach stanowiących własność gminy oraz naprawy i konserwacje jako roboty ogólnobudowlane oraz elektryczne. Naprawy bieżące i konserwacje dotyczą niżej wymienionych budynków gminy Starachowice (369 lokali): a) ul. Bugaj 7, 9, 11, 11a, 15, 20, 22, 24, 26, 38, 39, 40, 41, b) ul. Robotnicza 1, 2, 4, 10, 14, c) ul. Widok 3, 8, 10, 12, 14, d) ul. Hutnicza 8, 13, 15, 15a, e) ul. Konstytucji 3 Maja 17, f) ul. Leśna 13, 27, g) ul. Kościelna 22, 52b, h) ul. M. Piłsudskiego 5, 35, 94, 104, i) ul. Iłżecka 103a, Rynek 12, j) ul. Podgórze 107, Targowa 11 k) ul. Ostrowiecka 21a, 21b, 107, 114, l) ul. Radomska 51, M.C. Skłodowskiej 18, m) ul. Polna 47, Boczna 42, n) budynki Wspólnot Mieszkaniowych, w których gmina posiada lokale komunalne – 455, o) lokale użytkowe: ul. Zgodna 2, ul. Kościelna 52b, ul. Pileckiego, ul. Majówka 6a, ul. Piłsudskiego 35, 94, ul. Radomska, ul. Harcerska 9A, ul. Kochanowskiego 5, ul. Konstytucji 3 Maja 7, 9, 11, 23, 31, ul. Majówka 12, ul. Piotra Wysockiego 1, 3, 5, 7, 9, 15, 17, 19 ul. Reja 11, ul. Staszica 7, 9, ul. Targowa 7, 9, ul. Żeromskiego 1, 3, 5, 8, ul. Armii Krajowej 28. Wartość wynagrodzenia za usługi objęte przedmiotem zamówienia, nie powinna przekroczyć kwoty określonej dla części I – 250.000,00 zł brutto w tym 40% winno być przeznaczone na materiały i sprzęt potrzebne do realizacji zadania (100.000,00 zł brutto) oraz dla części II – 300.000,00 zł brutto w tym również 40% winno być przeznaczone na materiały i sprzęt potrzebne do realizacji zadania (120.000,00 zł brutto). Wykonawca zobowiązany jest: 1. wykonać przedmiot umowy z materiałów odpowiadających wymogom określonym w obowiązujących przepisach, 2. przekazać Zamawiającemu komplet dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 3. w terminie 5 dni od daty podpisania umowy przedłożyć polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające zawarcie na czas realizacji umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż cena ofertowa. Ubezpieczeniem powinna być objęta odpowiedzialność Wykonawcy wobec Zamawiającego, pracowników i osób trzecich z tytułu szkód powstałych w związku z wykonywanym zamówieniem, 4. zapewnić całodobową obsługę w zakresie zleceń awaryjnych (dyżury na II, III zmianie i w dni wolne od pracy), 5. zapewnić, że pracownicy świadczący czynności określone w zakresie przedmiotu zamówienia, będą w okresie realizacji Umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, 6. uwzględnić specyfikę wykonywania prac, zapewniając bezpieczeństwo osób i mienia na terenie prowadzonych prac, 7. przyjąć na czas realizacji robót instalacyjnych prawną i materialną odpowiedzialność za przejęty protokolarnie teren prac, 8. zobowiązać się własnym kosztem i staraniem urządzić swoje zaplecze budowy/robót instalacyjnych lub ogólnobudowlanych i elektrycznych, 9. uporządkować teren po zakończeniu usług objętych bieżącym zleceniem. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane zrealizacją zamówienia tj. z: a) wykonywaniem robót instalacyjnych gazowych, wodnych, kanalizacyjnych i c.o. - część I zamówienia; b) wykonywaniem robót budowlanych oraz instalacji elektrycznej – część II zamówienia. c.o. - część I zamówienia; b) wykonywaniem robót budowlanych oraz instalacji elektrycznej – część II zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach