Przetargi.pl
NAPRAWY BIEŻĄCE I SPECJALISTYCZNE ŁADOWAREK MANITOU

Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 10-410 Olsztyn, Lubelska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 555 20 10, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Lubelska 53
    10-410 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 555 20 10, , fax. -
    REGON: 51073404900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWY BIEŻĄCE I SPECJALISTYCZNE ŁADOWAREK MANITOU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są naprawy bieżące i specjalistyczne siedmiu ładowarek Manitou pracujących w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Olsztynie oraz na trzech Stacjach Przeładunkowych (Medyny, Trelkowo, Polska Wieś): • MHT790 o nr. ser. 767799: • MHT790 o nr. ser. 767800: • MLT735 120 PS o nr ser. 953840: • MLT735 120 PS o nr ser. 953860: • MT625 o nr ser. 947086 • MT625 o nr. ser. 947276 • MT625 o nr ser. 947295 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: 2.1. Część I: Naprawy specjalistyczne z wykorzystaniem programu do diagnoz i programowania ładowarek Manitou. 2.2. Część II: Naprawy bieżące ładowarek Manitou. 3. Miejscem dokonywania napraw ładowarek będzie: dla Części I: • SP Medyny (adres Medyny 51, 11-100 Lidzbark Warmiński), • SP Polska Wieś (adres Polska Wieś 24A, 11-700 Mrągowo), • SP Trelkowo (adres Trelkowo 80, 12-100 Szczytno), • ZUOK Olsztyn (adres ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn), dla Części II: • ZUOK Olsztyn (adres ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn). 4. Naprawy bieżące i specjalistyczne będą dokonywane według potrzeb i na zgłoszenie Zamawiającego. Maksymalna ilość roboczogodzin w zakresie napraw wynosi: 1) dla Części I: do 1.600 rbh w tym: do 1.000 rbh w ramach zamówienia podstawowego oraz do 600 rbh w ramach opcji, 2) dla Części II: do 700 rbh w tym: do 600 rbh w ramach zamówienia podstawowego oraz do 100 rbh w ramach opcji. 5. Prawo opcji zostało określone w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części, jednorazowo bądź w kilku częściach. Przewiduje się opcję dotyczącą zwiększenia ilości roboczogodzin w zakresie napraw bieżących i specjalistycznych. 6. W zakresie Części I Wykonawca musi dysponować specjalistycznym programem do diagnoz i programowania ładowarek Manitou dedykowanym przez producenta. Program musi posiadać możliwość dokonywania modyfikacji i aktualizacji oprogramowania ładowarki. 7. Wykonawca zapewnia transport ładowarki do swojej siedziby jeśli nie ma możliwości wykonania naprawy specjalistycznej u Zamawiającego. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt odebrać ładowarkę z siedziby Zamawiającego lub ze wskazanej Stacji Przeładunkowej oraz dostarczyć ją po wykonaniu naprawy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, o którym mowa w ust. 3. 8. Przedmiotem umowy nie jest dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, które dostarcza Zamawiający. Wszelkie części zamienne zużywające się, konieczne do wykonania napraw bieżących lub specjalistycznych, zapewni Zamawiający. 9. Wymagania narzucone art. 29 ust. 3a ustawy PZP: Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga aby prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. napraw bieżących i specjalistycznych objętych zamówieniem, tj. prace mechaników, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – zgodnie z art. 22 § 1* ww. ustawy (Dz.U.2019.1040 t.j. z dnia 2019.06.05.), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika. Szczegółowe warunki w zakresie zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę określa Projekt umowy. 10. Pozostałe szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunków współpracy zostały opisane w II Części SIWZ pn. Projekt Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4) ust. 1 niniejszego ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w Sekcji III.4) ust. 1 niniejszego ogłoszenia. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w Sekcji III.4) ust. 1 niniejszego ogłoszenia podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach