Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 10-602 Olsztyn, Pstrowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
- Data zamieszczenia: 2020-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
Pstrowskiego 28b
10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
REGON: 51075125000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne przeglądy, konserwacje i naprawy samochodów służbowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie używanych przez RDW Nidzica z podziałem na części (2). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne przeglądy, konserwacje i naprawy samochodów służbowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie używanych przez RDW Nidzica z podziałem na części (2). Zakres ilościowy usług jest zakresem szacunkowym określonym przez Zamawiającego w celu obliczenia ceny oferty i może ulec zmniejszeniu w poszczególnych pozycjach: 1) w przypadku serwisów - z powodu wyłączenia poszczególnych samochodów z zakresu umowy – w przypadku zbycia, kradzieży, likwidacji lub przekazania danego pojazdu, o czym Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę; 2) w przypadku napraw bieżących samochodów służbowych - w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, gdy Zamawiający odnotuje mniejsze potrzeby w zakresie napraw pojazdów. UWAGA: Część NR 1 : Wykonawca powinien posiadać stacje obsługi zlokalizowane w promieniu 20 km od siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy ul. Kolejowa 29. Część NR 2 : Wykonawca powinien posiadać stacje obsługi zlokalizowane w promieniu 20 km od siedziby Obwodu Drogowego w Iławie ul. Komunalna 9. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonania oceny spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniem wykonawcy o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ – ODDZIELNIE DLA KAŻDEJ CZĘŚCI, (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną); (w przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłącznie stosowanie obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 4 RODO wykonawca nie składa w/w oświadczenia) 2. Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ, jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Pzp – należy złożyć do oferty. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile sposób reprezentacji wskazany w pełnomocnictwie (lider) uległ zmianie w stosunku do pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. 4 Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile nie zostało złożone wraz z ofertą lub jeśli prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. Wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ – należy złożyć do oferty - ODDZIELNIE DLA KAŻDEJ CZĘŚCI.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawy bieżące zestawów hakowych (Scania/ Wielton) wraz z wykonywaniem przeglądów okresowych
Dodano: 2021-02-19 - Kompleksowe naprawy pojazdów w 2021 roku
Dodano: 2020-09-21 - Kompleksowe naprawy pojazdów w 2020 r.
Dodano: 2020-02-05 - Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw bieżących pojazdów będących na stanie RDW Elbląg w latach 2020 – 2021.
Dodano: 2019-12-17 - NAPRAWY BIEŻĄCE I SPECJALISTYCZNE ŁADOWAREK MANITOU
Dodano: 2019-12-13 - Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw bieżących pojazdów będących na stanie RDW Elbląg w latach 2020 – 2021.
Dodano: 2019-12-04 - NAPRAWY BIEŻĄCE ZESTAWÓW HAKOWYCH (SCANIA/WIELTON) WRAZ Z WYKONYWANIEM PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH
Dodano: 2019-10-09 - Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji pojazdów GDDKiA będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie wraz z Rejonami z podziałem na 8 zadań
Dodano: 2019-10-03 - Kompleksowa naprawa pojazdów w 2019 roku.
Dodano: 2019-03-04 - Kompleksowe naprawy pojazdów w 2019 r.
Dodano: 2018-12-24