Przetargi.pl
Naprawę, konserwację pomieszczeń budynku nr 2 w Bytomiu, nr 13, nr 14, nr 22 oraz rozbiórkę obiektów nr 34 i 28 w Toszku, w podziale na 5 zadań - znak sprawy 18/WOG/2014

Jednostka Wojskowa 4217 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Andersa 47
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 46 14 371 , fax. 0-32 46 14 230, 46 14 231
  • Data zamieszczenia: 2014-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4217
    ul. Andersa 47 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 0-32 46 14 371, fax. 0-32 46 14 230, 46 14 231
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.4wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JW 4217

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawę, konserwację pomieszczeń budynku nr 2 w Bytomiu, nr 13, nr 14, nr 22 oraz rozbiórkę obiektów nr 34 i 28 w Toszku, w podziale na 5 zadań - znak sprawy 18/WOG/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa, konserwacja pomieszczeń budynku nr 2 w Bytomiu, nr 13, nr 14, nr 22 oraz rozbiórkę obiektów nr 34 i 28 w Toszku, w podziale na 5 zadań - znak sprawy 18/WOG/2014 Zadanie nr 1: : Naprawa i konserwacja części pomieszczeń, klatki schodowe w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym w Bytomiu. Zadanie nr 2: Naprawa i konserwacja budynku nr 13 w kompleksie wojskowym w Toszku - częściowo z materiałów Zamawiającego. Zadanie nr 3: Naprawa i konserwacja budynku nr 14 w kompleksie wojskowym w Toszku. Zadanie nr 4: Naprawa i konserwacja pomieszczeń w budynku nr 22 w kompleksie wojskowym w Toszku - częściowo z materiałów Zamawiającego. Zadanie nr 5: Rozbiórka obiektów nr 34 i 28 w kompleksie wojskowym w Toszku. Szczegółowy opis, zawierają następujące załączniki stanowiące integralną część niniejszej SIWZ: w zakresie zadania nr 1: przedmiar - Załącznik nr 1, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 2, w zakresie zadania nr 2: przedmiar - Załącznik nr 3, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 4, w zakresie zadania nr 3: przedmiar - Załącznik nr 5, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6, w zakresie zadania nr 4: przedmiar - Załącznik nr 7, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 8, w zakresie zadania nr 5: przedmiar - Załącznik nr 9, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 10, Istotne warunki zamówienia: Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na okres minimum 24 miesięcy na wykonane prace (roboty) oraz materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy, licząc od dnia protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń. Po otrzymaniu zawiadomienia o wynikach postępowania (przed podpisaniem umowy) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu imienny wykaz osób (pracowników firmy z podaniem imienia, nazwiska, nr dowodu osobistego, numeru PESEL), a także dane dotyczące pojazdów mechanicznych (nazwa, marka, model i nr rejestracyjny) używanych w realizacji zamówienia. do zadań nr 1, 2, 3 i 5 Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. do zadania nr 4 Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: w zakresie zadania nr 1: 2 400,00 PLN w zakresie zadania nr 2: 1 500,00 PLN w zakresie zadania nr 3: 600,00 PLN w zakresie zadania nr 4: 2 000,00 PLN w zakresie zadania nr 5: 1 000,00 PLN Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj: do dnia 05.06.2014.r. do godz.: 09.00. Kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiebiorczosci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r.Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 86 1010 1212 0063 3413 9120 1000 z dopiskiem wadium znak sprawy nr: 18WOG2014 Zadanie nr

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.4wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach