Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-439 Wrocław, ul. Grabiszyńska 105
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3349520, 410
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
ul. Grabiszyńska 105 105
53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3349520, 410
REGON: 00029429500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dcchp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa, wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacja sprzętu medycznego oraz aparatury medycznej będącej we władaniu Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu i Placówce Zamiejscowej DCCHP w Obornikach Śląskich z listy 67 pakietów, w terminie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Naprawa, wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacja sprzętu medycznego oraz aparatury medycznej będącej we władaniu Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu i Placówce Zamiejscowej DCCHP w Obornikach Śląskich z listy 67 pakietów, w terminie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych - również wykonują, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z których każda o wartości co najmniej 60% wartości składanej oferty, i wykażą, że usługi te zostały wykonane należycie, - dysponują osobą/osobami, które posiadają certyfikat/certyfikaty wystawione przez producenta, poświadczające ukończenie specjalistycznego przeszkolenia przez co najmniej jedną osobę w zakresie aparatury wyszczególnionej w opisie przedmiotu zamówienia lub inny dokument wystawiony przez producenta, uprawniający do świadczenia usług serwisowych objętych przedmiotem zamówienia, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnienie wymogów podanych należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń według załączników tj.: oświadczenie 1 ( zał. nr 7 do SIWZ) oraz oświadczenie 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt. VIII SIWZ Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły /spełnia - nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 m-cy od dnia otwarcia ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U. nr 86 poz. 605 z 24.05.2006r. 2. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 3. Oświadczenie Wykonawcy 1 - wg wzoru załącznika nr 7 4. Oświadczenie Wykonawcy 2 - wg wzoru załącznika nr 8 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w uiszczaniu podatków Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed otwarciem ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w uiszczaniu składek na ubezpieczenie. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed otwarciem ofert. Uwaga: Wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne w przypadku, kiedy uzyskali przewidzianą prawem zgodę na zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości mogą brać udział w postępowaniu. 7. W celu potwierdzenia, posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych - również wykonywanych, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej 2 usługi, z których każda o wartości co najmniej 60% wartości składanej oferty, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że wszystkie te usługi zostały wykonane należycie (wymagane referencje).-wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ, 2) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat/certyfikaty wystawione przez producenta, poświadczające ukończenie specjalistycznego przeszkolenia w zakresie aparatury wyszczególnionej w opisie przedmiotu zamówienia lub inny dokument wystawiony przez producenta, uprawniający do świadczenia usług serwisowych objętych przedmiotem zamówienia (wymagane dołączenie certyfikatu) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzoru załącznika nr 6 do SIWZ, 3) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2 Wykonawcy wskazali osoby, którymi będą dysponować. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy - wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ, 10. Formularz oferty - wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH SPRZĘTU MEDYCZNEGO PRODUKCJI PHILIPS ORAZ DOSTAWA GŁOWIC CARDIO I TOCO DO APARATÓW KTG W OKRESIE 36 MIESIĘCY-POWTÓRZENIE PAKIETU NR 2 USK/DZP/PN-137/2016
Dodano: 2016-07-26 - Świadczenie usług serwisowych polegających na wykonywaniu napraw i przeglądów technicznych aparatury rentgenowskiej będącej na stanie Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu.
Dodano: 2016-07-26 - Usługi przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej
Dodano: 2016-07-20 - Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych aparatury medycznej Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
Dodano: 2016-06-21 - Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.
Dodano: 2016-06-17 - WYKONYWANIE COROCZNYCH PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH APARATÓW RTG PROD. GENERAL MEDICAL MERATE W OKRESIE 24 MIESIĘCY
Dodano: 2016-06-09 - Okresowe przeglądy techniczne aparatury medycznej Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
Dodano: 2016-05-10 - Usługa wykonania okresowego przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej wraz z badaniem bezpieczeństwa elektrycznego w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-04-25 - Usługi napraw, przeglądów i konserwacji aparatury medycznej
Dodano: 2016-04-13 - Usługa naprawy sprzętu i aparatury medycznej przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2016-04-13