Przetargi.pl
NAPRAWA ODCINKÓW DROGI LEŚNEJ NR 3005pp

Nadleśnictwo Niedźwiady ogłasza przetarg

  • Adres: 77-320 Przechlewo, ul. Dworcowa 50
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 059 8334371 , fax. 059 8334472
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Niedźwiady
    ul. Dworcowa 50 50
    77-320 Przechlewo
    tel. 059 8334371, fax. 059 8334472
    REGON: 77052830200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecinek.lasy.gov.pl/niedzwiady/info.php?id=45
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Niedźwiady

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWA ODCINKÓW DROGI LEŚNEJ NR 3005pp
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) Naprawa odcinków drogi leśnej poprzez utwardzenie nawierzchni płytami drogowymi typ Jomb C. 2) Naprawa odcinka drogi leśnej poprzez utwardzenie nawierzchni kruszywem łamanym - najazd i zjazd z płyt. 3) Lokalizacja : L-ctwo Bielsko, Rudka o łącznej długości 477 MB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 3030,00 zł (słownie: trzytysiącetrzydzieścizłotych, 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 2.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.5. Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. od 2.2. do 2.4., jeżeli Wykonawca wykaże, iż: a) Posiada doświadczenie polegające na wykonaniu robót budowlanych (min. 3 roboty) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości ( nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy również załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie tj. referencje, listy polecające. b) Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne aktualne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpisanej na listę właściwej miejscowo okręgowej izby inżynierów budownictwa, - co najmniej pięcioma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia (min. 1 rok), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. c) Dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia urządzeniami: - Równiarka samobieżna 100KM; - Walec samobieżny wibracyjny; - Zagęszczarki płytowe; - Ubijaki mechaniczne; - Koparka o pojemności łyżki 0,25 m3; - Sprzęt pomocniczy - taczki, łopaty, łaty. d) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie 75.000,00 zł, na potwierdzenie przedłoży informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.6. Wykonawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości na wykonanie robót budowlanych na okres 24 miesięcy od daty odbioru końcowego. 2.7. Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy na wykonanie niniejszego zamówienia, który będzie stanowił załącznik do Formularza ofertowego. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 2.1. - 2.7. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy (wg wzoru - Załącznik Nr 2). 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych (wg wzoru - Załącznik Nr 3). 3) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych (wg wzoru - Załącznik Nr 4). 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, oświadczenie powinno(y) odnosić się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku od towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych. 6) Wykaz wykonanych usług zgodnie z pkt 2.5. specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg wzoru - Załącznik Nr 5). 7) Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie tj. referencje, listy polecające ( nie dotyczy wykonawców wykonujących usługi na rzecz Zamawiającego w zakresie potwierdzenia). 8) Wykaz osób zgodnie z pkt 2.5. specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg wzoru - Załącznik Nr 6). 9) Wykaz niezbędnych do wykonania urządzeń zgodnie z pkt 2.5. specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg wzoru - Załącznik Nr 7). 10) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej zgodnie z pkt 2.5. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11. Kosztorys ofertowy obejmujący zestawienie wszelkich prac niezbędnych do wykonania zamierzenia budowlanego opisanego w dokumentacji projektowej, sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej; 12) Zobowiązanie do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 24 miesięcy od daty odbioru końcowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecinek.lasy.gov.pl/niedzwiady/info.php?id=45
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach