Przetargi.pl
Naprawa nawierzchni boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Izabelów w Gminie Zduńska Wola

Gmina Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, Zielona 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zduńska Wola
    Zielona 30
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    REGON: 730934447
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa nawierzchni boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Izabelów w Gminie Zduńska Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest usługa naprawy nawierzchni boiska wielofunkcyjnego, która ma na celu doprowadzenie boiska wybudowanego w okresie 2020-2021 do zgodności z normami określonymi w dokumentacji projektowej, STWiORB.Ponadto zakres prac niezbędnych do wykonania ma na celu osiągnięcie wszystkich wymaganych parametrów w Raporcie z badań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45236119-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. Zdolność techniczna lub zawodowa:W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:1) Wykonanych usług / robót budowlanych.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie załącznik nr 3 SWZ, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykonał:• co najmniej jedną usługę lub robotę budowlaną związaną z budową/ przebudową/ rozbudową/ modernizacją boiska z nawierzchnią poliuretanową zrealizowaną w ramach jednej umowy/ kontraktu. Wymagana wartość wykonanych usług/robót budowlanych wynosi łącznie minimum100 000,00 zł brutto.2) Dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie złącznik nr 3 SWZ, że dysponuje n/w osobami:• Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczeniew pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej 1 inwestycji związanej z budową/ przebudową/ rozbudową/ modernizacją boiska z nawierzchnią poliuretanową zrealizowanej w ramach jednej umowy/ kontraktu o wartości brutto minimum 100 000,00 zł.UWAGA!Zamawiający nie wymaga składania innych podmiotowych środków dowodowych w zakresie opisanych warunków ale Wykonawca będzie zobowiązany udowodnić na każdym etapie prowadzonego postępowania, że złożone oświadczenie odpowiada prawdzie jeżeli Zamawiający poweźmie wątpliwości co do prawdziwości złożonego oświadczenia.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach