Przetargi.pl
naprawa mostu ul. Kolejowa w Karpaczu

Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-540 Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja 54
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7619150, 7616288 , fax. 075 7619224
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu
    ul. Konstytucji 3-go Maja 54 54
    58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7619150, 7616288, fax. 075 7619224
    REGON: 23082155200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    naprawa mostu ul. Kolejowa w Karpaczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest: /Awaryjna naprawa mostu w ciągu drogi gminnej w ul. Kolejowej w miejscowości Karpacz/. Stan istniejący: 4) Funkcja drogi: droga ogólnodostępna, teren zabudowany 5) Ukształtowanie terenu: górzysty 6) Szerokość jezdni: 4,50m 7) Ze względu na powstałe groźne podmycia i ubytki konstrukcji kamiennych pod mostem w wyniku wód powodziowych zaistniała pilna potrzeba naprawy uszkodzeń w celu poprawy bezpiecznego użytkowania obiektu mostowego. Stan projektowy: a) Szerokość korony - bez zmian. b) Szerokość jezdni - bez zmian. c) Szerokość chodników - bez zmian. d) Konstrukcje kamienne - uzupełnienie uszkodzonych fragmentów konstrukcji. Planowany zakres robót: 1. Grodzie ziemne o wys. do 1.5 m z umocnieniem stopy skarpy darnina na płask - 14.75 m3 2. Ściany przyziemia i pięter z kamienia twardego - 28,0m3 3. Wykonanie bruku o grub. 30 cm z kamienia naturalnego, średniego na skarpach ( wys. do 4 m ) o pow. płaskich i sferycznych - 80.25m2 4. Betonowanie przy użyciu żurawia konstrukcji niezbrojonych - ławy i stopy fundamentowe 90,0 m3 5. Ręczne karczowanie drzew (śr. 10-15 cm) 10,0 szt. 6. Odwodnienie wykopu fundament. przez pompowanie wody dla St-3 do St-4, - 1 szt.bud. 1.2. Warunki wykonania i odbioru robót. Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych (wg zestawienia poniżej), stosując materiały wyłącznie pełnowartościowe o właściwościach zgodnych z obowiązującymi normami. 1.3. Zestawienie ST dot. warunków wykonania i odbioru robót: 1. D-10.01.01 Mury oporowe. 1.4. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) wykonania wszystkich prac naprawczych, zgodnie z warunkami robót hydrotechnicznych, OST drogowych robót utrzymaniowych, które między innymi ustalają zasady prowadzenia zespołu zabiegów technicznych, związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu, b) uzgodnienia terminu i zakresu zajęcia pasa drogowego, c) właściwego oznakowania i zabezpieczenia odcinka drogi, na którym wykonywane będą prace - posiadanie organizacji ruchu na remontowanym odcinku ulicy, d) zrealizowania przedmiotu umowy z własnych materiałów, e) dysponowania niezbędnym do zrealizowania przedmiotu umowy sprzętu specjalistycznego jak: samochód ciężarowy, koparko - ładowarkę, żuraw, betoniarkę piły mechaniczne, f) bieżącego informowania Zamawiającego o stanie wykonywanych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w rozumieniu zapisu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną, oznacza to, że spółka startuje w przetargu jako konsorcjum złożone ze wspólników - należy stosować art. 23 Prawa zamówień publicznych, który mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika (nie wystarczy umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników). Zamawiający żąda od każdego ze wspólników osobno dokumentów potwierdzających, że nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty, przy uwzględnieniu następujących zasad: a) oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych . 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, dokonana będzie po otwarciu ofert . 6. Każda z ofert zostanie oceniona pod kątem zgodności z postanowieniami niniejszej specyfikacji i przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia: a) oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 przedmiotowej ustawy, tj. że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia bez ograniczenia w zakresie branży ogólnobudowlanej, tj. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia do kierowania robotami ogólnobudowlanymi, d) zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzające przynależność do tej izby, e) kserokopie lub odpisy muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl w BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach