Przetargi.pl
Naprawa, montaż, eksploatacja i demontaż elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego na terenie Miasta Siemianowice Śląskie

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7605200 , fax. 032 7605280
  • Data zamieszczenia: 2011-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Jana Pawła II 10 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 7605200, fax. 032 7605280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa, montaż, eksploatacja i demontaż elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego na terenie Miasta Siemianowice Śląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa, montaż, eksploatacja i demontaż elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego na terenie miasta Siemianowice Śląskie. W ramach niniejszego zamówienia wymagane jest wykonanie niżej wymienionych usług: - naprawa uszkodzonych elementów oświetlenia świątecznego, - montaż i demontaż elementów nasłupowych oświetlenia świątecznego, - montaż i demontaż kurtyn świetlnych i nitek świetlnych z drzew i choinek, - montaż i demontaż elementów ozdobnych ze ścian wskazanych budynków Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, - utrzymanie instalacji oświetleniowych w stanie sprawności technicznej do czasu demontażu (Wykonawca ma obowiązek ciągłego monitorowania instalacji oraz bieżącej naprawy uszkodzeń lub uzupełnienia ubytków), - transport i składowanie zdemontowanych elementów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - po demontażu wykonanie zestawienia elementów do naprawy przed ponownym montażem, - Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzonych elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego wymienionych w Dodatku nr 5 do SIWZ - przed ich montażem - w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Elementy nie są uszkodzone mechanicznie. Materiały do wymiany zakupuje Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do montażu wszystkich elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego w terminie 10 dni od dnia otrzymania wezwania do wykonania usługi. Jako montaż należy rozumieć wykonanie niezbędnego zasilania, dostarczenie oraz zamontowanie elementów montażowych takich jak linki, śruby rzymskie, obejmy, opaski. Przy montażu elementów potrzebne jest dopuszczenie do prac przez eksploatatora sieci t.j. Vattenfall Network Services Poland. Zamawiający zezwala na wiercenie w słupach otworów w celu przeciągnięcia przewodów zasilających. Choinkę należy zamontować na fontannie w pobliżu Urzędu Miasta przy ulicy Jana Pawła II 10 w taki sposób, aby nie uszkodzić fontanny. Wykonawca zobowiązany jest do demontażu wszystkich elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego w terminie od dnia 23.01.2012r do 15.02.2012r. Szczegółowy wykaz elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego do montażu, utrzymania i demontażu wraz z określeniem miejsca ich montażu stanowi dodatek nr 4 do SIWZ. Szczegółowy wykaz elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego do naprawy stanowi dodatek nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315272008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach