Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 324 221 247
- Data zamieszczenia: 2019-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
ul. Kościuszki 17
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 32 422 12 47, fax. 324 221 247
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgm.rybnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa kominów oraz wymiana ław kominiarskich w budynkach ADM 2 z podziałem na zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest naprawa kominów oraz ław kominiarskich w budynkach mieszkalnych ADM 2 w Rybniku- Boguszowicach. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań: Zadanie 1 - Naprawa kominów oraz ław kominiarskich w budynku przy ul. Lompy 2 Zadanie 2 - Naprawa kominów oraz ław kominiarskich w budynku przy ul. Patriotów 2 Zadanie 3 - Naprawa kominów oraz ław kominiarskich w budynku przy ul. Patriotów 4 Zadanie 4 - Naprawa kominów oraz ław kominiarskich w budynku przy ul. Patriotów 8 Zadanie 5 - Naprawa kominów oraz ław kominiarskich w budynku przy ul. Patriotów 10 Zadanie 6 - Naprawa kominów oraz ław kominiarskich w budynku przy ul. Patriotów 12 Zadanie 7 - Naprawa kominów oraz ław kominiarskich w budynku przy ul. Bogusławskiego 9 Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej https://bip.zgm.rybnik.pl . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dachu budynku ośrodka sportowo-rekreacyjnego przy ul. Ratowników 2
Dodano: 2024-06-28 - Przebudowa dachu budynku Miejskiego Przedszkola nr 8 ul. Maya 5 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2024-06-06 - Przebudowa dachu budynku ośrodka sportowo-rekreacyjnego przy ul. Ratowników 2
Dodano: 2024-05-09 - Termomodernizacja dachu w budynku głównym Książnicy Beskidzkiej
Dodano: 2023-08-10 - Remont dachu w budynku OSP w Ligocie Woźnickiej
Dodano: 2020-09-16 - Wymiana pokrycia dachu budynku warsztatów wraz z przewiązką łączącą pawilon C, oraz wymiana pokrycia dachu budynku kuchni składającego się z dwóch dachów
Dodano: 2020-09-02 - „Remont dachu, przemurowanie kominów, wymiana obróbek blacharskich, wymiana rynien, pionów spustowych, okien w częściach wspólnych i drzwi wejściowych w budynku mieszkalnym: Część I: przy ul. Sztygarska 6 w Sosnowcu, Część II: przy ul. Sztygarska 12 w Sosnowcu, będącym 100% własnością SRK S.A. Oddziału Administracja Zasobów Mieszkaniowych.”
Dodano: 2020-07-06 - Budowa gminnego klubu dziecięcego w Ciasnej w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3” MALUCH+” 2020.
Dodano: 2020-06-12 - Remont dachu budynku dydaktycznego Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2020-06-10 - Modernizacja dachu bielskiego Ratusza
Dodano: 2020-06-02