Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85094 Bydgoszcz, ul. M. Skłodowskiej-Curie
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 525 854 304 , fax. 525 854 076
- Data zamieszczenia: 2016-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
ul. M. Skłodowskiej-Curie 9
85094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 525 854 304, fax. 525 854 076
REGON: 112607400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa izolacji zewnętrznej, wypraw wewnętrznych tunelu komunikacyjnego i technicznego oraz wykonanie izolacji zewnętrznych 2 naświetli nadziemnych pomiędzy budynkiem Centrali Telefonicznej a budynkiem Centrali Cieplnej na terenie Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 dr. A. Jurasza - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest naprawa izolacji zewnętrznej, wypraw wewnętrznych tunelu komunikacyjnego i technicznego oraz wykonanie izolacji zewnętrznych 2 naświetli nadziemnych pomiędzy budynkiem Centrali Telefonicznej a budynkiem Centrali Cieplnej na terenie Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 dr. A. Jurasza. 2.2 Przedmiot oraz zakres zamówienia został opisany w dokumentacji załączonej do SIWZ. 2.3 Zamówienie obejmuje wykonanie prac remontowych zgodnie z załączoną dokumentacją, tj.: 1) archiwalną dokumentacją projektową, rysunkową, ogólnym zakresem prac remontowych do wykonania oraz fotografiami -stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ, 2) przedmiarem robót - stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ, 3) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ 2.4 Załączone przedmiary robót nie stanowią bezpośredniej podstawy ustalenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy, są materiałem pomocniczym. 3. WYMAGANIA DOTYCZACE ZATRUDNIENIA OSÓB WYKONUJACYCH CZYNNOSCI W ZAKRESIE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 29 UST. 3A 3.1 Wymagane jest zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia: TAB. 1. LP Grupa czynności budowlano – remontowych Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności ziemne 1. Wykopy ręczne. 2. Zasypywanie wykopów – ręczne. 3. Wykopy i zasypywanie przy użyciu koparki – operator koparki. 4. Zagęszczanie gruntu. 2. Czynności rozbiórkowe 1. Rozbieranie ścian żelbetowych ręczne i przy użyciu elektronarzędzi 2. Cięcie piłą diamentową betonu 3. Rozbieranie nawierzchni (różnego typu) ręczne i przy użyciu elektronarzędzi 4. Zrywanie posadzek. 5. Rozbiórka izolacji. 3. Czynności malarskie: 1. Skrobanie, zmywanie ścian i sufitów – usunięcie starych farb. 2. Odgrzybianie ścian. 3. Szpachlowanie, uzupełnianie ubytków na ścianach i sufitach. 4. Wygładzanie ścian i sufitów – gładzie. 5. Gruntowanie ścian i sufitów. 6. Malowanie ścian i sufitów (wszystkie rodzaje farb). 4. Czynności murarskie i tynkarskie 1. Skucie tynku. 2. Tynkowanie ścian. 3. Murowanie. 4. Wykonanie izolacji ścian i stropów (przeciwwilgociowe, cieplne) TAB. 2 LP Grupa czynności budowlano – elektrycznych. Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności elektryczne. 1. Demontaż starych instalacji elektrycznych. 3. Demontaż starych opraw oświetleniowych. 4. Układanie kabli elektrycznych. 5. Wykucie otworu i osadzenie puszki (w każdym materiale). 6. Montaż / wymiana gniazd elektrycznych, teletechnicznych, włączników. 7. Montaż opraw oświetleniowych (różnego typu). 8. Okablowanie sieci komputerowych. 9 . Pomiary elektryczne TAB. 3. LP Grupa czynności budowlano – instalacyjne Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności sanitarne. 1. Montaż przewodów wentylacyjnych (wentylacja grawitacyjna) TAB. 4. LP Grupa czynności nadzorczo – kontrolnych robót budowlanych Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności nadzorczo kontrolne. 1. Kontrola prac budowlano – instalacyjnych względem ich zgodności z posiadaną dokumentacją. 2. Nadzór nad przebiegiem realizacji budowy względem przestrzegania przepisów prawa budowlanego w tym BHP, w zakresie wymaganym przez Ustawodawcę. 3. Kontrola i przestrzeganie jakość oraz stan zaawansowania robót w tym raportowanie do Zamawiającego w niezbędnym zakresie. 4. Kontrola kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej poszczególnych branż wykonawczych. 5. Nadzór nad pracownikami Wykonawcy i Podwykonawców. 3.2 Sposób dokumentowania zatrudnienia osób dla czynności wskazanych przez Zamawiającego w pkt. 3.1 SIWZ, w trakcie realizacji zamówienia będzie odbywał się na podstawie oświadczenia Wykonawcy, które będzie zawierało listę osób (z podaniem imienia i nazwiska oraz wymiaru czasu pracy wraz z informacją, czy jest to pracownik Wykonawcy czy Podwykonawcy) z przypisanymi do tych osób czynnościami (tab. 1, 2, 3, 4, pkt. 3.1 SIWZ), które będą wykonywać w ramach umowy o pracę. 3.3 Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2 SIWZ oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca zobowiązuje się do poddania czynnościom kontrolnym osób działających z upoważnienia Zamawiającego, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp , pod rygorem zapłaty kary umownej określonej w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 11.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 14.1 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości 1 000,00 zł w jednej z niżej wymienionych form: a) pieniądzu – przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w WBK S.A. nr rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć “Przetarg na naprawę izolacji zewnętrznej, wypraw wewnętrznych tunelu komunikacyjnego i technicznego oraz wykonanie izolacji zewnętrznych 2 naświetli nadziemnych pomiędzy budynkiem Centrali Telefonicznej a budynkiem Centrali Cieplnej na terenie Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 dr. A. Jurasza- SU/NLZ/361-1/75-16”, oraz w tytule przelewu podać nr NIP, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 11.2 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia dowodu wpłaty nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w pkt. 14.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 14.1 SIWZ. 11.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 14.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek B pok. 2, czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy (chyba, że 10 dzień danego miesiąca przypadać będzie w środę to kasa będzie czynna w tym właśnie dniu, w tej sytuacji następny dzień czyli czwartek będzie dniem, w którym kasa będzie nieczynna) w godzinach 10:00-13:00, z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 11.4 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 11.5 Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja elementów strzelnicy typu „B” w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024
Dodano: 2024-07-10 - Naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 37/2024
Dodano: 2024-05-29 - Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem dworu w Zakrzewie.
Dodano: 2024-04-17 - Remont części budynku nr 16 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy - sprawa nr 56/2023
Dodano: 2023-12-21 - Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie - sprawa nr 49/2023
Dodano: 2023-12-21 - Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie - sprawa nr 49/2023
Dodano: 2023-12-21 - Remont pomieszczeń w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - sprawa nr 87/2023
Dodano: 2023-11-09 - Remont pozostałej części nawierzchni placu manewrowego w kompleksie wojskowym przy ul. Bema 16 w Grudziądzu - sprawa nr 88/2023
Dodano: 2023-11-09 - Remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu – sprawa numer 103/2023
Dodano: 2023-11-06 - Remont dachu na podstawie projektu technicznego pn. „wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę pokrycia dachowego – budynek nr 20 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu
Dodano: 2023-10-20