Przetargi.pl
Naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych oraz utrzymanie placów zabaw będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7605200 , fax. 032 7605280
  • Data zamieszczenia: 2012-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Jana Pawła II 10 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 7605200, fax. 032 7605280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych oraz utrzymanie placów zabaw będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy usługi polegającej na naprawie i konserwacji urządzeń zabawowych oraz utrzymaniu placów zabaw będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie, zlokalizowanych na terenie: 1. Parku Miejskiego część I - ul. Parkowa; 2. Parku Miejskiego część II - ul. Chopina; 3. Zieleńca Dorotka - Aleja Sportowców; 4. Parku Pszczelnik - Aleja Sportowców; 5. Parku Górnik - ul. Oświęcimska; 6. Parku Bytkowskiego - ul. Królowej Jadwigi; 7. Zieleńca przy ul. Waryńskiego - Plac Skargi; 8. Osiedla Tuwim - Korfantego (Skate Park); 9. Okolic ul. Szeflera; 10. Okolic ul. Matejki (na przeciw budynku nr 20); 11. Przełajki ul. Rzeczna; 12. Nowego Światu ul. Michałkowicka; Zakres prac niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia na wszystkich wyszczególnionych placach zabaw obejmuje: 1. naprawę uszkodzonych urządzeń zabawowych zgodnie z Dodatkami 4 a - 4 l do SIWZ; 2. doposażenie w nowe zabawki, według Dodatków nr 4 a - 4 l do SIWZ; 3. bieżący nadzór placów zabaw - codzienna kontrola stanu technicznego i sprawności urządzeń zabawowych, zamiatanie i wygrabianie wskazanych powierzchni, podgarnianie i uzupełnienie piasku w piaskownicach, dbanie o jego czystość, utrzymywanie porządku na placach - zbieranie papierów, opróżnianie koszy na śmieci, wywóz nieczystości - zagospodarowanie ich we własnym zakresie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 01.07.2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011 r. Nr 152, poz. 897 z późn. zm.); 4. bieżące naprawy urządzeń zabawowych (po zatwierdzeniu przez Zamawiającego konieczności realizacji naprawy wpisem do dziennika prac). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w zakresach prac dla poszczególnych placów zabaw (Dodatki nr 4a - 4l do SIWZ), które stanowią podstawę do sporządzenia kosztorysów ofertowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.msiemianowicesl.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach