Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie, naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2013-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie, naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie, naprawę i konserwację urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw. 2. Urządzenia zabawowe, w łącznej ilości 84 szt + 10 szt urządzeń siłowni zewnętrznej (na gwarancji) znajdują się na ogólnodostępnych placach zabaw zlokalizowanych na terenach zieleni miejskiej i obejmują następujące obiekty: 1) Plac zabaw przy ul. Dworcowej, 2) Plac zabaw przy ul. Ogana, 3) Plac zabaw przy ul. Krasickiego/Szpitalna, 4) Plac zabaw przy ul. Kazimierza Wielkiego 2, 5) Plac zabaw przy ul. Mieszka I, 6) Plac zabaw i skatepark przy ul. Ułanów, 7) Plac zabaw Armii Krajowej, 8) Plac zabaw przy ul. Kosmonautów 1-11, 9) Plac zabaw przy ul. Kopalnianej, 10) Plac zabaw przy ul. Staszica, 11) Plac zabaw przy ul. Parkowej NOT. 3. Wykaz urządzeń zabawowych na poszczególnych placach zabaw stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. 4. Zakres przedmiotu zamówienia opisany został szczegółowo w załączniku nr 2 do wzoru umowy i obejmuje: 1) Bieżące utrzymanie, naprawę i konserwację urządzeń zabawowych oraz nawierzchni bezpiecznych: a) bieżący nadzór placów zabaw w tym: codzienne kontrole przez oględziny dla ujawnienia zniszczeń i zagrożeń będących wynikiem wandalizmu, zużycia lub warunków pogodowych -zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 do wzoru umowy, codzienne oczyszczanie piasku w piaskownicach, na placach piaskowych oraz żwiru na placach żwirowych, codzienne oczyszczanie następujących nawierzchni bezpiecznych: plac zabaw ul. Ułanów - nawierzchnia z płyt gumowych - 115 m2, plac zabaw ul. Armii Krajowej - nawierzchnia z płyt gumowych - 82 m2, plac zabaw ul. Kopalniana - nawierzchnia z płyt gumowych - 104 m2, plac zabaw ul. Mieszka I - nawierzchnia z płyt gumowych - 420 m2, plac zabaw ul. Kosmonautów 1-11 - nawierzchnia z płyt gumowych - 83,62m2, plac zabaw ul. Kazimierza Wielkiego 2 - nawierzchnia z płyt gumowych -38,25 m2, plac zabaw ul. Krasickiego/Szpitalna - nawierzchnia z płyt gumowych - 56m2 innych wykonanych w trakcie obowiązywania umowy, codzienne zamiatanie chodników i powierzchni utwardzonych dookoła placów piaskowych i żwirowych: plac zabaw ul. Ułanów - nawierzchnia z kostki dookoła placu piaskowego - 140 m2, plac zabaw ul. Parkowa - nawierzchnia z kostki dookoła i na placu zabaw - 843 m2, codzienne zamiatanie powierzchni utwardzonych dookoła skateparku i pod jego urządzeniami - 300m2, codzienne zamiatanie powierzchni utwardzonych pod i dookoła urządzeń siłowni zewnętrznej - plac zabaw przy ul.Ogana - 217,23m2, utrzymywanie porządku na placach zabaw i skateparku oraz w pasie o szerokości po 5m dookoła placów zabaw - zbieranie papierów, niedopałków, szkła, opakowań z tworzyw sztucznych , gałęzi i innych nieczystości, odchwaszczanie nawierzchni bezpiecznych, nawierzchni żwirowych i piaskowych - na bieżąco, odchwaszczenie i uzupełnienie nawierzchni ścieżki żwirowej na placu zabaw przy ul.Armii Krajowej - 156m2, wyrównanie nawierzchni przy i pod urządzeniami zabawowymi, ścięcie nagromadzonej ziemi, piasku, porostu trawy i chwastów, odchwaszczanie terenu pod ogrodzeniem panelowym placu zabaw przy ul. Mieszka I, wyrównanie powierzchni pod ogrodzeniem - 84mb, b) konserwację i utrzymanie poliuretanowych nawierzchni bezpiecznych, w tym: w ramach codziennej kontroli przez oględziny należy: sprawdzać uszkodzenia mechaniczne nawierzchni, sprawdzać zabrudzenia nawierzchni, szczególnie zatłuszczenia smarami i olejami. W przypadku stwierdzenia zabrudzeń należy oczyścić nawierzchnię za pomocą myjki ciśnieniowej bez użycia detergentów. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń nawierzchni należy powiadomić Zamawiającego celem naprawy w jak najkrótszym terminie, w ramach kontroli funkcjonalnej /co 1 do 3 miesięcy/ należy: wykonać czynności sprawdzające szerokość szczelin pomiędzy płytami, dokonać oględzin wybrzuszeń i odkształceń nawierzchni przy pomocy łaty pomiarowej. W przypadku stwierdzenia ewentualnych odkształceń i wybrzuszeń lub innych nieprawidłowości należy powiadomić Zamawiającego, w ramach corocznej kontroli podstawowej należy: wykonać czynności sprawdzające w ramach kontroli regularnej, wykonać czynności sprawdzające w ramach kontroli funkcjonalnej, dokonać kontroli drenażu /odpływu wody/ strumieniem wody, podbudowa powinna odbierać wodę, dokonać kontroli wykruszania się krawędzi płyt i odkształceń płyt, dokonać kontroli zmiany barwy płyt, dwa razy w roku /wiosną i jesienią/ oczyszczenie wszystkich nawierzchni gumowych przy pomocy silnego strumienia wody, bez użycia środków chemicznych, c) regularną kontrolę funkcjonalną w okresach od 1 do 3 miesięcy - wg formularza stanowiącego załącznik nr 5 do wzoru umowy, d) kontrolę podstawową w terminie do 15.04.2014r. - wg formularza stanowiącego załącznik nr 6 do wzoru umowy, e) prowadzenie Książki Placu Zabaw dla każdego placu zabaw oddzielnie i zapisywanie w nim wykonanych przeglądów i kontroli oraz wszelkich prac - formularz nr 7. Książki Placów Zabaw będą przechowywane u Wykonawcy i okazywane do kontroli przedstawicielowi Zamawiającego i innym osobom upoważnionym przez Zamawiającego, a po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia przekazane zostaną Zamawiającemu, f) wskazanie oraz skuteczne zabezpieczenie przed dalszym użytkowaniem urządzeń uszkodzonych, stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa życia i zdrowia użytkowników (łącznie z ich ewentualnym rozebraniem), g) bieżące naprawy urządzeń zabawowych (przykręcanie desek, łańcuchów, smarowanie, usuwanie drzazg i zadziorów elementów drewnianych, uzupełnianie śrub, nakrętek, zaślepek, usuwanie luzów w połączeniach śrubowych) a także inne, niewymagające zakupu części zamiennych, h) 1 raz w terminie do 30.05.2014r. przemalowanie elementów drewnianych urządzeń impregnatem, z zachowaniem istniejącej kolorystyki, przy użyciu środków dopuszczonych do stosowania w urządzeniach zabawowych (nie dotyczy zamontowanych na placu zabaw w parku NOT urządzeń stalowych i nowych w okresie gwarancyjnym), i) naprawę tablic informacyjnych i ostrzegawczych /na bieżąco/. Bieżące kontrolowanie i uzupełnianie informacji o zakazie palenia oraz numerów alarmowych, j) zapewnienie łączności telefonicznej do przyjmowania zgłoszeń Zamawiającego lub innych służb /Straż Miejska/ dotyczących placów zabaw i podejmowanie odpowiedniej interwencji /w szczególności usunięcie lub zabezpieczenie elementu stwarzającego zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników placu zabaw/ w ciągu najpóźniej 60 minut od przyjęcia zgłoszenia, k) wymianę /demontaż i montaż/ zużytych lub zniszczonych elementów urządzeń zabawowych oraz nawierzchni poliuretanowych na nowe oryginalne pochodzące od producenta urządzeń i nawierzchni, po uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie zleceń wg załącznika nr 8 do wzoru umowy, l) zakup nowych elementów urządzeń zabawowych lub segmentów poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej, o których mowa w punkcie powyżej, u producenta urządzeń, na podstawie zleceń wg załącznika nr 8 do wzoru umowy. 2) wymianę piasku w piaskownicach, na placach piaskowych, żwiru na placu i ścieżce żwirowej - zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w GETIN NOBLE Bank S.A. konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl/miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach