Przetargi.pl
Naprawa i konserwacja urządzeń kopiujących dla SGGW na rok 2014/2015

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP ogłasza przetarg

  • Adres: 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5931390 , fax. 022 5931391
  • Data zamieszczenia: 2014-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
    ul. Nowoursynowska 166 166
    02-787 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5931390, fax. 022 5931391
    REGON: 00000178450000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i konserwacja urządzeń kopiujących dla SGGW na rok 2014/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usługi naprawy i konserwacji drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego. W ramach usługi Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wszelkich awarii przez cały okres trwania umowy. Zakres i częstotliwość przeprowadzania czynności konserwacyjnych wynikać będzie z instrukcji obsługi dołączonej przez producenta do urządzenia danego typu, a także w trakcie obowiązywania umowy, z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wymagany przez Zamawiającego maksymalny czas naprawy i konserwacji wynosi 24 godziny licząc od momentu zgłoszenia awarii telefonicznie lub email. W przypadku przedłużenia okresu naprawy Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia sprawnego technicznie urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż znajdujący się aktualnie w naprawie. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i zainstalowania urządzenia najpóźniej ostatnim dniu roboczym, w którym upływa wskazany wyżej termin wykonania naprawy. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług w siedzibie Zamawiającego w godzinach 8.00 16.00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia wyłącznie po pisemnym zaakceptowaniu oszacowanej wartości naprawy lub konserwacji przez jednostkę organizacyjną. Zamawiającego. Pracownik serwisu będzie zobowiązany do wykonania przed i po każdej wizycie serwisu kontrolnej kopii wydruku opatrzonego datą i podpisem użytkownika. Pracownik serwisu każdorazowo po wykonaniu czynności objętych przedmiotem zamówienia, musi sporządzić protokół odbioru naprawy konserwacji. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru naprawy konserwacji, w której Wykonawca jednoznacznie określi rodzaj i czas wykonywania usługi. Naprawa oraz konserwacja kserokopiarek będzie wykonywana w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, tylko w sytuacjach wyjątkowych w punkcie serwisowym, gdy naprawa na miejscu okaże się niemożliwa. W takim przypadku Wykonawca sporządzi pisemną opinię wskazując w niej stan techniczny urządzenia oraz przyczyny niemożności naprawy i przekaże go Zamawiającemu. W zakres konserwacji wchodzą następujące czynności wykrywanie i usuwanie usterek awarii sprzętowych wymiana zużytych części i podzespołów ogólna diagnostyka sprzętu testowanie oraz regulacja podzespołów jak również dostawy i montaż zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń podzespołów naturalnie zużywających się: rolki, separatory bębny światłoczułe itd. czyszczenie, odkurzanie układu optycznego i wnętrza maszyny, czyszczenie zespołu utrwalania oraz elementów pobierania i transportu papieru, czyszczenie elektrod, pasa transferowego, czujników itp., czyszczenie zespołu wywoływaczki, zespołu bębna czyszczącego, usunięcia zużytego tonera, smarowanie mechanizmów napędowych i zespołu utrwalania, kontrola stanu technicznego ww podzespołów, regulacja jakości kopii i automatyki ekspozycji, wymiana materiałów eksploatacyjnych, z wyłączeniem wymiany toneru montaż końcowy i kompleksowe sprawdzanie działania. Zakres naprawy sprzętu obejmuję usunięcie awarii i przywrócenie sprzętu do takiego jaki był przed awarią wyczyszczenie urządzenia i dostępnych modułów. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania naprawy w sposób fachowy z zachowaniem wysokiej jakości usług wykorzystując swój sprzętu i narzędzia. Przy naprawach należy stosować części zamienne, podzespoły fabrycznie nowe mające co najmniej 6 miesięczną gwarancję, dopuszczone przez producenta urządzeń do stosowania w serwisie drukarek kopiarek lub urządzeń wielofunkcyjnych. W przypadku, gdy brak jest na rynku nowych części z powodu starego typu urządzenia dopuszcza się części sprawne po uprzednim uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, przy czym okres gwarancji musi być zabezpieczony jak dla nowych części. Cena części zamiennych wymienianych podczas naprawy nie może odbiegać od cen rynkowych. Części zamienne wymieniane podczas naprawy będą fakturowane oddzielnie. Wykonawca będzie zobowiązany podczas trwania umowy udzielić Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na każdą wykonaną naprawę i 6 miesięcznej gwarancji na dostarczone części podzespoły lub gwarancji producenta jeżeli okres ten jest dłuższy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego i Wykonawcę. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za utratę lub nieodwracalne uszkodzenie drukarki, kopiarki lub urządzenia wielofunkcyjnego w czasie trwania umowy. Po wykonaniu usługi Wykonawca sporządzi protokół realizacji usługi w dwóch egzemplarzach, z których jeden otrzymuje Zamawiający, a drugi Wykonawca. Protokół powinien zawierać: numer ewidencyjny, numer seryjny sprzętu, datę i godzinę wykonania usługi, opis stanu technicznego ze wskazaniem wymienionych części, stan licznika po interwencji serwisowej, opis wykonanych czynności liczbę roboczogodzin przepracowanych przy wykonywaniu napraw, wykaz wymienionych części ich koszt i ewentualne zalecenia eksploatacyjne, podpis Wykonawcy i Zamawiającego. W przypadku zabrania urządzenia poza siedzibę Zamawiającego jeżeli naprawa w siedzibie Zamawiającego nie jest możliwa Wykonawca zobowiązany jest do pokwitowania odbioru sprzętu, za który przejmuje odpowiedzialność materialną. Wszelkie koszty związane z naprawami robocizna, dojazd, transport wliczone są w wartość roboczogodziny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szp.sggw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach