Przetargi.pl
Naprawa i konserwacja systemu zabezpieczenia przeciwpożarowego, instalacji chłodzenia oraz instalacji wentylacji w obiekcie KSP. (WZP-1000/09/58/N).

Komenda Stołeczna Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6038608. 6037691 , fax. 022 6037642
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Stołeczna Policji
    ul. Nowolipie 2 2
    00-150 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6038608. 6037691, fax. 022 6037642
    REGON: 01212648200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warzszawa.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i konserwacja systemu zabezpieczenia przeciwpożarowego, instalacji chłodzenia oraz instalacji wentylacji w obiekcie KSP. (WZP-1000/09/58/N).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy i świadczenie usług konserwacji systemu zabezpieczenia przeciwpożarowego, urządzeń instalacji chłodzenia, wentylacji grawitacyjnej i c.t., zarządzanych funkcjonującym w obiekcie KSP systemem BMS, tj.: a. systemu zabezpieczenia przeciwpożarowego - typ CEA 410 Centrala CS 1140 SBT CERBERUS - 10 klap pożarowych, b. urządzeń instalacji chłodzenia: b.1- fan-coil - 20 szt. urządzeń klimakonwektorowych - Carrier typ 42WK, b.2 - sond taśmowych - Andover Contlols b.3 - nawilżacza parowego 1 szt. - typ Nordman, c. kanałów wentylacji grawitacyjnej, d. zaworów doprowadzających ciepło technologiczne. 2. Zamówienie o wartości poniżej 133 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504132005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: b.1 - dysponują nie mniej niż jedną osobą posiadającą uprawnienia pomiarowe SEP do 1KV lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiej osoby, b.2 - dysponują nie mniej niż jedną osobą przeszkoloną w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń typu TRANE lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiej osoby, b.3 - dysponują nie mniej niż jedną osobą przeszkoloną w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń typu GOLD lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiej osoby, b.4 - dysponują nie mniej niż jedną osobą przeszkoloną w zakresie obsługi i eksploatacji automatyki modułu ANDOVER lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiej osoby, b.5 - dysponują lub będą dysponować nie mniej niż jedną osobą przeszkoloną w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przeciwpożarowych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiej osoby, d). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, e). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą: a.1 - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 Ustawy, a.2 - dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków. b). ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca (spełnia) albo (nie spełnia) poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w ust. A pkt 1 lit a) Wykonawca złoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w ust. A pkt 1 lit. b) Wykonawca złoży: a)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, b)dokumenty i oświadczenie potwierdzające przygotowanie zawodowe osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2 lit.a), b.1 dokument potwierdzający uprawnienia pomiarowe SEP do 1KV zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. DZ.U 2006 Nr 89 poz.625), b.2 oświadczenie, że osoby które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia wskazane w wykazie, posiadają kwalifikacje zawodowe w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń odpowiednio typu: TRANE, typu GOLD, automatyki modułu ANDOVER, urządzeń p-poż, i zostały przeszkolone w zakresie napraw i konserwacji. c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 lit a), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.policja.waw.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach