Przetargi.pl
Naprawa i konserwacja systemów alarmowych 1/2010/OCHR/PN

Jednostka Wojskowa 1517 ogłasza przetarg

  • Adres: 66-016 Czerwieńsk, ul. Składowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3210253 , fax. 068 3210245
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1517
    ul. Składowa 10 10
    66-016 Czerwieńsk, woj. lubuskie
    tel. 068 3210253, fax. 068 3210245
    REGON: 97013150900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4zpplot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i konserwacja systemów alarmowych 1/2010/OCHR/PN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i usługi serwisowe systemów alarmowych celem utrzymania stałej sprawności technicznej Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) w n/w obiektach Jednostki Wojskowej 1517 Czerwieńsk: kompleks koszarowy k - 2605 park sprzętu technicznego k - 7187 Garnizonowe składy Techniczne k - 5719
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351217005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki Zamawiającego określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wykażą że: 1. Posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wg wzoru- załącznik nr 2 2. Złożą oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 4); 3. Złożą oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 5); 4. Złożą oświadczenie o spełnieniu przesłanek z art.22.ust.1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3); 5. Posiadają ważną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia (zgodnie z Art.3 pkt. 2, Art.15 pkt.1 Ustawy o ochronie osób i mienia) 6. Wykonali w ciągu ostatnich trzech lat minimum trzy zadania w zakresie przedmiotu zamówienia i potwierdzą jego realizację referencjami uprzedniego zamawiającego 7. Zamówienie zrealizują pracownicy wykonawcy posiadający licencje pracowników ochrony technicznej II stopnia - nadzór techniczny- minimum dwóch, licencje pracowników ochrony technicznej I stopnia - serwisanci minimum czterech (zgodnie z Art.25 pkt. 2, Art.28 i Art. 29 Ustawy o ochronie osób i mienia) Zamówienie zrealizują pracownicy wykonawcy: nadzór techniczny - minimum dwie (2) osoby posiadające poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum TAJNE, (zgodnie z: § 9 pkt. 5a Rozporządzenia MON z dnia 21 czerwca 2007 roku Dz.U. z 2007 Nr 126,. poz. 876 oraz Art. 20 Ustawy z dn. 22.01.1999r o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005r. Nr 196, poz. 1631 wraz z późn. zm.) serwisanci przewidziani do wykonania przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach specjalnych znajdujących się w strefie bezpieczeństwa klasy I - minimum (2) dwie osoby posiadające poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum TAJNE, (zgodnie z: § 9 pkt. 5a Rozporządzenia MON z dnia 21 czerwca 2007 roku Dz.U. z 2007 Nr 126,. poz. 876 oraz Art. 20 Ustawy z dn. 22.01.1999r o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005r. Nr 196, poz. 1631 wraz z późn. zm.) serwisanci przewidziani do wykonania przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach znajdujących się w strefie bezpieczeństwa klasy II i strefie administracyjnej - minimum (2) dwie osoby posiadające poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE, (zgodnie z: § 9 pkt. 5 Rozporządzenia MON z dnia 21 czerwca 2007 roku Dz.U. z 2007 Nr 126,. poz. 876 oraz Art. 20 Ustawy z dn. 22.01.1999r o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005r. Nr 196, poz. 1631 wraz z późn. zm.) 8. Posiadają aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego minimum III (trzeciego) stopnia o klauzuli minimum TAJNE (zgodnie z: § 9 pkt. 5a Rozporządzenia MON z dnia 21 czerwca 2007 roku Dz.U. z 2007 Nr 126,. poz. 876) 9. Zatrudniają Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego przez służby ochrony państwa (zgodnie z Art.18 pkt. 3 Ustawy o ochronie informacji niejawnych) 10. Posiadają kancelarię tajną (zgodnie z Art.50 Ustawy o ochronie informacji niejawnych) 11. Prowadzą całodobowy dyżur serwisowy, który umożliwia skierowanie grupy serwisowej do obiektu zamawiającego, w celu przystąpienia do usuwania awarii systemu alarmowego w czasie do 4 godz. od zgłoszenia Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni warunki wymagane przez zamawiającego przedstawiając niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wg wzoru- załącznik nr 2 2. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 4); 3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 5); 4. Oświadczenie o spełnieniu przesłanek z art.22.ust.1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3); 5. Kserokopia ważnej koncesji wydanej przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, 6. Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, na serwis i konserwację systemów alarmowych, potwierdzone referencjami Załącznik nr 6 7. Wykaz pracowników , którzy będą realizować zamówienie oraz kserokopie licencji pracowników ochrony technicznej I i II stopnia, załącznik nr 6 Wraz z kserokopiami poświadczeń bezpieczeństwa osobowego stwierdzające dopuszczenie do informacji niejawnych o klauzuli minimum TAJNE i POUFNE- w zależności od zajmowanego stanowiska lub wykonywanej funkcji w trakcie realizacji zamówienia, załącznik nr 7 8. Kserokopia Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego minimum III (trzeciego) stopnia o klauzuli minimum TAJNE 9. Oświadczenie potwierdzające zatrudnienie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych wraz z Kserokopia zaświadczenia przeszkolenia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa(wg wzoru zawartego w załączniku nr 9); 10. Oświadczenie, że Wykonawca posiada kancelarię tajną (zgodnie z Art.50 Ustawy o ochronie informacji niejawnych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 8); 11. Oświadczenie o posiadaniu całodobowego dyżuru serwisowego, który umożliwia skierowanie grupy serwisowej do obiektu zamawiającego, w celu przystąpienia do usuwania awarii systemu alarmowego w czasie do 4 godz. od zgłoszenia. (wg wzoru zawartego w załączniku nr 10); Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena za jedną roboczogodzinę
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetagi.army.mil.pl www.4zpplot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach