Przetargi.pl
Dostawa i instalacja sprzętu monitoringu nowego obiektu - Amfiteatr w Gorzowie Wlkp.

Miejskie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Drzymały 26
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7202911 , fax. 0-95 7202911 wew. 28
  • Data zamieszczenia: 2011-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Kultury
    ul. Drzymały 26 26
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7202911, fax. 0-95 7202911 wew. 28
    REGON: 21021416400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.emceka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja sprzętu monitoringu nowego obiektu - Amfiteatr w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ochrona techniczna Amfiteatru mieszczącego się w Gorzowie Wlkp. przy ul. Drzymały polegająca na: 1. dostawie, montażu i uruchomieniu: 1) Systemu telewizji dozorowej (CCTV), składającego się z: - 5 kompaktowych, dualnych (dzień/noc) kamer wewnętrznych wyposażonych w super jasne obiektywy z ogniskową w zakresie od 3 do 8mm oraz uchwyty montażowe - do obserwowania i zabezpieczania wejścia głównego oraz wejścia do magazynów, - 8 dualnych (dzień/noc) kamer megapikselowych, kompaktowych w hermetycznych obudowach zewnętrznych z obiektywem o zakresie ogniskowej od 2,8 do 10 mm, - rejestrator cyfrowy z możliwością podłączenia do sieci LAN (zdalna obsługa systemu), wyposażony w dedykowany, wewnętrzny dysk twardy o pojemności 2 TB i zamknięty na klucz w metalowej szafie RACK - do zapisywania obrazu z kamer, - Kompaktowe, megapikselowe kamery zewnętrzne - do obserwowania i zabezpieczania budynku kasy, sceny oraz widowni amfiteatru, - 8 mikrofonów pojemnościowych - do rejestracji dźwięku. 2) Systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWN), składającego się z: - centrali alarmowej umożliwiającej docelowo podłączenie i obsługę 128 różnego rodzaju czujek - detektorów i wyposażonej w niezbędne moduły rozszerzeń, mocy oraz moduł Ethernetowy umożliwiający zdalne zarządzanie systemem przy użyciu sieci LAN, - 2 klawiatury sterujące z wyświetlaczem LCD umożliwiające obsługę systemu przez jego użytkowników: jedna z nich zlokalizowana będzie przy wejściu głównym do budynku (obok kotłowni), druga w pomieszczeniu ochrony umożliwiająca obsługę systemu przez pracownika ochrony. - urządzenie drukujące zdarzenia w pomieszczeniu pracownika ochrony - w celu bieżącego i bezzwłocznego weryfikowania sygnałów alarmowych i technicznych generowanych przez centralę alarmową oraz ewentualnego podejmowania interwencji i/ lub wezwania odpowiednich służb przez pracownika ochrony, - detektory: 1. 23 pasywne czujki podczerwieni PIR oraz PIR+MW (z mikrofalą) zabezpieczające przed włamaniem wszystkie pomieszczenia z otworami okiennymi lub drzwiowymi wychodzącymi na zewnątrz budynku, 2. 17optycznych czujek dymu zlokalizowanych między innymi w pomieszczeniach technicznych i magazynowych (kotłownia, rozdzielnia elektryczna, wentylatornia, pomieszczenia magazynowe, sala restauracyjna, pomieszczenie ochrony), 3. 11 czujek magnetycznych do zabezpieczenia drzwi wejściowych do pomieszczeń wewnętrznych bez okien. - 2 wewnętrzne sygnalizatory optyczno-akustyczne zlokalizowane na korytarzu na poziomie przyziemie i parter, - 1 sygnalizator zewnętrzny umiejscowiony na frontowej elewacji budynku od strony pomieszczenia ochrony. - radiolinia antynapadowa oraz piloty jednokanałowe o zasięgu do 200m - do wykorzystania w celu realizowania ewentualnego sygnału napadowego W przypadku podłączenia systemu SSWN do stacji monitorowania lokalnej agencji ochrony, użycie pilota antynapadowego ma spowodować przyjazd załogi szybkiego reagowania. 3) Do całego systemu: - niezbędna infrastruktura zasilająca, sygnałowa - zasilanie awaryjne oparte na żelowych akumulatorach 12 V o pojemności 18Ah. 2. Wykonaniu dokumentacji powykonawczej 3. Pełne szkolenie personelu z zakresu obsługi użytkownika oraz podstawowej diagnostyki systemu. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone podpisanym przez uczestników oświadczeniem. 4. Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji systemu, uwzględniającej m.in. kolejne etapy postępowania osób obsługujących system w przypadku wystąpienia alarmu. 5. Prowadzenie serwisu i konserwacji systemu w okresie obowiązywania gwarancji (oferowana cena winna uwzględniać również koszty związane z serwisem i konserwacją). Jeżeli przedmiot zamówienia został w niektórych elementach wskazany przez Zamawiającego poprzez podanie standardu (marki handlowej lub jej odpowiednika), dopuszcza się do zastosowania (zaproponowania w ofercie) wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazany. Wskazane parametry zastosowanego standardu określają istotne minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazanie marki lub nazwy producenta określa klasę produktu. W ofercie można przyjąć wyroby innych marek i producentów o równoważnych parametrach technicznych i właściwościach użytkowych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego za zastosowane urządzenia. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36-miesięcznego okresu gwarancji na całość wykonanego systemu. Okres gwarancji liczony będzie od daty odbioru całości zamówienia. Wykonawca winien posiadać aktualne świadectwo autoryzacji wydane przez producenta zastosowanych w ofercie urządzeń. Zaleca się przed przygotowaniem oferty dokonania wizji lokalnej na obiekcie. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawcy zobowiązani są do zaproponowania w ofercie i dostarczenia rzeczy fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji oraz autoryzowanego źródła dystrybucji. Produkty powinny posiadać gwarancje producenta na terenie Polski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351217005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.emceka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach