Przetargi.pl
Naprawa i konserwacja sygnalizacji świetlnej i znaków aktywnych oraz elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Tuchola w 2020r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i konserwacja sygnalizacji świetlnej i znaków aktywnych oraz elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Tuchola w 2020r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: „Naprawa i konserwacja sygnalizacji świetlnej i znaków aktywnych oraz elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Tuchola w 2020r.” 2. Zakres zamówienia: A. Zakres usług dla sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych obejmuje: 1. W ramach konserwacji należy wykonać wszystkie poniższe czynności: - czyszczenie i konserwację masztów, soczewek, odbłyśników, komór, sygnalizatorów i sterowników; - czyszczenie i konserwację szaf sterowniczych i sterowników; - dokonywanie wpisu do dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (tj. z dnia 9 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311). Wykonawca od momentu przejęcia zgłoszenia dla każdej sygnalizacji zaprowadzi dziennik eksploatacji sygnalizacji, który wypełni i będzie prowadził zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (tj. z dnia 9 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311). Wszystkie czynności związane z konserwacją i utrzymaniem sygnalizacji świetlnych winny być udokumentowane w dzienniku eksploatacji sygnalizacji świetlnej przez Wykonawcę. - wykonanie pomiarów bieżących i okresowych w instalacjach elektrycznych niskiego napięcia (zgodnie z Prawem Budowlanych), nie rzadziej niż raz na kwartał, z czego Wykonawca sporządzi protokół i dołączy go do faktury. Ponadto jeśli wystąpi: - zgłaszanie awarii wymagających naprawy serwisowej lub pogotowia energetycznego; - zgłaszanie stanu wyeksploatowania urządzeń sygnalizacyjnych do planowania remontu. 2. W ramach napraw: - wymiana zużytych (przepalonych) pojedynczych żarówek, zapłonników, bezpieczników topikowych, wyłącznika wzbudzającego, sterownika, akumulatorów przy znakach aktywnych oraz uszkodzonych soczewek sygnałowych; - usuwanie drobnych usterek; - usuwanie doraźnej awarii zasilania na odcinku od sterownika do sygnalizatorów na zasilanie rezerwowe; - malowanie masztów, szaf sterowniczych i zasilających; - prowadzenie korekt czasowych faz i cykli sygnalizacji; - dokonywanie wpisu do dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na (tj. z dnia 9 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311). W ramach każdej naprawy należy również przeprowadzić konserwację zgodnie z punktem A.1. 3. W ramach naprawy awaryjnej: - naprawa skutków dewastacji (zniszczeń, uszkodzeń, kradzieży), zdarzeń drogowych lub działania warunków atmosferycznych oraz przywrócenie do stanu pierwotnego instalacji i urządzeń sterowania ruchem, znaków aktywnych; - dokonywanie wpisu do dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (tj. z dnia 9 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311). W ramach każdej naprawy awaryjnej należy również przeprowadzić konserwację zgodnie z punktem A.1. B. Zakres usług dla elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu obejmuje: - sprawdzanie i regulacja zamocowań kamer; - sprawdzenie połączeń obudów kamer oraz ich wymiana w razie konieczności; - czyszczenie obudów, kloszy kamer, masztów, wysięgników oraz innych elementów mechanicznych; - sprawdzanie, regulacja oraz zmiana ustawienia kamer; - likwidowanie uszkodzeń sieciowych powodujących wyłącznie kamer oraz sprawdzanie układu ich zasilania; - malowanie masztów oraz innych elementów towarzyszących; - usuwanie drobnych usterek oraz inne czynności niezbędne do prawidłowego funkcjonowania elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu (z wyłączeniem kamer). C. Wykonanie usługi obejmuje: 1. Zrealizowanie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia, na każdorazowe odrębne zlecenie określające lokalizację usługi, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem RDW Tuchola 2. Usuwania awarii sygnalizacji przez całą dobę, zgłaszanych na telefon lub fax przez przedstawicieli Zamawiającego 3. Czas przystąpienia do wykonania naprawy awaryjnej od momentu otrzymania zlecenia wynosi nie dłużej niż 48 godzin. Termin wykonania konserwacji i napraw innych niż awaryjne zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego w zleceniu wykonania usługi. 4. W przypadku powstania awarii sygnalizacji, która może przyczynić się do możliwości powstania kolizji drogowej Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia odpowiedniej dla miejsca usytuowania sygnalizacji jednostki Policji i przedstawiciela Zamawiającego oraz podjęcia niezwłocznie działań zmierzających do usunięcia uszkodzenia i uruchomienia sygnalizacji w cyklu awaryjnym. 5. W przypadkach, gdy podczas wykonywania konserwacji lub naprawy, wystąpi konieczność wymian lub napraw - będą mogły one być wykonane tylko za zgodą Zamawiającego. 6. Materiały eksploatacyjne związane z naprawą sygnalizacji świetlnej oraz w ramach naprawy awaryjnej dostarczać będzie Wykonawca na własny koszt. Zamawiający dodatkowo zapłaci za użyte materiały do naprawy wg aktualnych cen zakupu po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Zastosowane materiały do napraw winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa oraz świadectwo dopuszczenia do stosowania. 7. Powiadomienie telefonicznie RDW Tuchola o rozpoczęciu i zakończeniu wykonania usługi. 8. Prowadzenie zapisów w dzienniku eksploatacji sygnalizacji zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (tj. z dnia 9 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311). D. Wykaz lokalizacji sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych oraz kamer systemu monitoringu na drogach administrowanych przez RDW Tuchola: a) droga wojewódzka Nr 223 Bydgoszcz – Białe Błota sygnalizacja świetlna w miejscowości: Białe Błota, w km 5+150, wzbudzane sygnalizatory świetlne na przejściu dla pieszych, strona lewa i prawa oraz w km 5+576 pulsacyjne sygnalizatory świetlne na przejściu dla pieszych, strona lewa nad jezdnia, strona prawa nad jezdnia; b) droga wojewódzka nr 240 Chojnice – Tuchola – Świecie sygnalizacja świetlna w miejscowości: Tuchola, w km 26+430, wzbudzane sygnalizatory świetlne na przejściu dla pieszych, strona lewa i prawa; c) droga wojewódzka nr 237 Tuchola – Mąkowarsko, aktywne znaki drogowe wraz z zestawami zasilania solarami: w km 38+950, w miejscowości Kamienica, znak U-5C, w ilości 1 szt., element drogi: wyspa rozdziału, 1 solar; d) droga wojewódzka nr 189 Jastrowie – Więcbork sygnalizacja świetlna w miejscowości: Więcbork, w km 46+600, ul. Złotowska, wzbudzane sygnalizatory świetlne na przejściu dla pieszych, w obrębie wiaduktu kolejowego; Wykaz lokalizacji sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych, kamer systemu monitoringu oraz kamer do naprawy po uszkodzeniach mechanicznych na drogach administrowanych przez RDW w Tuchola: a) droga wojewódzka Nr 240 Chojnice – Świecie w miejscowości: Żalno, km 14+780, kamera i stacja meteo, strona lewa; b) droga wojewódzka Nr 240 Chojnice – Świecie w miejscowości: Tuchola, w km 24+277, ul. Cegielniana, wzbudzane sygnalizatory świetlne na przejściu dla pieszych, strona lewa i prawa; c) droga wojewódzka Nr 240 Chojnice – Świecie w miejscowości: Tuchola, km 24+677, kamera, rondo; d) droga wojewódzka Nr 241 Tuchola – Rogoźno w miejscowości: Kcynia, w km 91+000, kamera, punkt preselekcji; e) droga wojewódzka Nr 241 Tuchola – Rogoźno w miejscowości: Studzienki, w km 78+652, znak aktywny D6 (600 mm) z wbudowanymi dwiema lampami ostrzegawczymi LED, strona prawa; f) droga wojewódzka Nr 241 Tuchola – Rogoźno w miejscowości: Szczepice, w km 84+280, znak aktywny D6 (600 mm) z wbudowanymi dwiema lampami ostrzegawczymi LED, strona prawa; g) droga wojewódzka Nr 246 Paterek – Dabrowa Biskupia w miejscowości: Wieszki, w km 4+022, znak aktywny D6 (600 mm) z wbudowanymi dwiema lampami ostrzegawczymi LED, strona prawa; h) droga wojewódzka Nr 246 Paterek – Dabrowa Biskupia w miejscowości: Wieszki, w km 4+040, kamera, strona prawa; i) droga wojewódzka Nr 247 Kcynia – Szubin w miejscowości: Turzyn, km 4+625, kamera, strona lewa; j) droga wojewódzka Nr 240 Chojnice – Świecie od km 24+277 do km 36+817 znaki aktywne C-9 + U6a, doświetlenie hybrydowe przejść dla pieszych, strona lewa i prawa; k) droga wojewódzka Nr 240 Chojnice – Świecie - skrzyżowanie na Piastoszyn tablice z radarowym czujnikiem prędkości, strona lewa i prawa; Zamawiający zastrzega sobie, że ilość pkt. i lokalizacji może się zwiększyć lub zmniejszyć. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale XIV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Ofertę stanowi wypełniony: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale V punkt 1-2 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz.U.2019r. poz.700), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 7. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 8. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego (RODO) – załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach