Akademia Obrony Narodowej ogłasza przetarg
- Adres: 00-910 Warszawa, al. Gen. A. Chruściela 103
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6813780 , fax. 022 6813175
- Data zamieszczenia: 2014-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Obrony Narodowej
al. Gen. A. Chruściela 103 103
00-910 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6813780, fax. 022 6813175
REGON: 01157424400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PERYFERYJNEGO w AKADEMII OBRONY NARODOWEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Konserwacja i naprawa urządzeń wskazanych w pkt. I obejmuje: smarowanie mechanizmów ciernych, czyszczenie podzespołów oraz całego urządzenia, wymianę uszkodzonych elementów, naprawę sprzętu oraz ocenę stanu technicznego (ekspertyzę pisemną). Ekspertyza pisemną lub elektroniczną dostarczoną do Sekcji Wsparcia Teleinformatycznego. 2.Ekspertyza wydana przez Wykonawcę powinna zawierać termin wykonania następnej konserwacji wraz z opisem wykonanych czynności konserwacji lub naprawy. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania konserwacji urządzeń wymienionych w umowie według potrzeb oraz terminów określonych w ekspertyzie wydanej przez Wykonawcę. 3.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z fakturą protokołu z naprawy uwzględniającego: 1)datę naprawy; 2)model oraz numer seryjny urządzenia; 3)wymienione podzespoły oraz części; 4)rozbicie kosztów na wymienione części oraz czas pracy wyrażony w roboczogodzinach. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania minimum 6 miesięcznej gwarancji na konserwacje oraz naprawę sprzętu wskazanego w ekspertyzie. 5.Wykonawca zobowiązuje się, że czas od momentu przyjęcia faksem lub e-mail zgłoszenia o awarii urządzenia do momentu podjęcia przez Wykonawcę działań mających na celu usunięcie awarii będzie wynosił max. 48 godziny (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).W ciągu tego czasu przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany będzie do nawiązania kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego i podejmie wstępne czynności w celu diagnozy i usunięcia awarii, określając zakres i przewidziany termin naprawy urządzenia. 6.Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania konserwacji i napraw sprzętu u Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, które wymagają zabrania sprzętu do serwisu. Koszty dojazdu przedstawiciela Wykonawcy oraz transportu sprzętu ponosi Wykonawca. 7.Przy naprawie powyżej 14 dni (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt) Wykonawca zobowiązany będzie na koszt własny do dostarczenia Zamawiającemu w ciągu 24 godzin (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt) sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach niż sprzęt Zamawiającego. 8.W przypadku wadliwego działania sprzętu po naprawie, Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowej naprawy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt), lub wydania sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach niż sprzęt Zamawiającego. 9.W przypadku konieczności dokonania zakupu nowych części w celu wymiany zużytych lub uszkodzonych części zamiennych: 1)Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć części zamienne do uszkodzonego sprzętu na własny koszt. 2)Wykonawca przed dokonaniem zakupu części zamiennych do urządzeń zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu kosztorys uwzględniający ceny części zamiennych. 3)Zamawiający pokryje koszt zakupionych części w przypadku zaakceptowania cen przedstawionych w kosztorysie. 4)Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia własnych części zamiennych w przypadku możliwości ich zakupu po cenach niższych niż oferowane w kosztorysie przez Wykonawcę. 10.Zamawiający w przypadku gdy cena zakupu części zamiennych bądź naprawy urządzenia będzie stanowiła 40% wartości rynkowej danego urządzenia zastrzega sobie prawo do rezygnacji z jego naprawy nie ponosząc kosztów wyceny i ekspertyzy pisemnej, który Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi pogwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanego sprzętu oraz oprogramowania IBM - część A i B.
Dodano: 2016-05-11 - Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego obejmujących naprawy serwerów i macierzy dyskowych w ciągu 3 lat oraz zakup wsparcia dla systemu wirtualizacji VMware i systemu backupu (Backup Exec) - Znak sprawy: 025/2016
Dodano: 2016-05-06 - Świadczenie usług administracji lokalnych serwerów Ministerstwa Sportu i Turystyki przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2016-04-28 - Świadczenie usług serwisu sprzętu serwerowego
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usługi pogwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanego sprzętu oraz oprogramowania IBM
Dodano: 2016-04-13 - Usługi serwisu i remontu sprzętu komputerowego i informatycznego oraz innego sprzętu elektronicznego IT dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych
Dodano: 2016-04-06 - Serwis urządzeń Oracle (SUN)
Dodano: 2016-02-10 - Świadczenie usług informatycznych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Płocku w 2016r.
Dodano: 2015-12-16 - Naprawa i konserwacja drukarek, kserokopiarek, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych w Jednostce Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostkach wojskowych będących na jej zaopatrzeniu
Dodano: 2015-09-16 - Usługi serwisu i remontu zestawów komputerowych i laptopów, urządzeń wielofunkcyjnych marki Lexmark i Kyocera oraz niszczarek dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych
Dodano: 2015-08-25