Przetargi.pl
Naprawa i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Barczewo w 2013 roku

Gmina Barczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5148664
  • Data zamieszczenia: 2012-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barczewo
    Plac Ratuszowy 1 1
    11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5148664
    REGON: 51074357400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Barczewo w 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Barczewo w 2013 roku. Na terenie gminy Barczewo zainstalowanych jest 996 opraw oświetleniowych (wg wykazu opraw oświetleniowych, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ). Powyższą usługą nie są objęte lampy oświetleniowe zainstalowane na drodze krajowej nr 16, znajdujące się na terenie gminy Barczewo. 2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1) Przeprowadzenie czterech (1 raz na kwartał) przeglądów całości oświetlenia ulicznego gminy Barczewo obejmujących: dojazd na teren realizacji usługi, sprawdzenie sprawności wszystkich lamp oświetleniowych, sprawdzenie zegarów, sprawdzenie automatów zmierzchowych, ręczne załączenie oświetlenia, sporządzenie z powyższych czynności pisemnych protokołów wskazujących stan oświetlenia ulicznego wraz z wykazem niezbędnych napraw oraz konserwacji, 2) Wymianę źródeł światła, niezależnie od mocy oraz rodzaju - maksymalnie w ilości 200 sztuk (w cenę jednostkową wliczyć należy robociznę, pracę sprzętu, materiał i dojazd), 3) Wymianę zapłonników - maksymalnie w ilości 50 sztuk (w cenę jednostkową wliczyć należy robociznę, pracę sprzętu, materiał i dojazd), 4) Wymianę zabezpieczeń lamp - maksymalnie w ilości 50 sztuk (w cenę jednostkową wliczyć należy robociznę, pracę sprzętu, materiał i dojazd), 5) Konserwację szafek sterowniczych oświetlenia: wymianę czujników zmierzchu - maksymalnie w ilości 50 sztuk (w cenę jednostkową wliczyć należy robociznę, pracę sprzętu, materiał i dojazd), wymianę zegarów sterowniczych - maksymalnie w ilości 20 sztuk (w cenę jednostkową wliczyć należy robociznę, pracę sprzętu, materiał i dojazd), regulację zegarów sterowniczych - maksymalnie w ilości 20 sztuk (w cenę jednostkową wliczyć należy robociznę, pracę sprzętu, materiał i dojazd), wymianę styczników - maksymalnie w ilości 50 sztuk (w cenę jednostkową wliczyć należy robociznę, pracę sprzętu, materiał i dojazd), 6) Wymianę zużytych opraw oświetleniowych w komplecie ze źródłem światła - maksymalnie w ilości 60 sztuk (w cenę jednostkową wliczyć należy robociznę, pracę sprzętu, materiał i dojazd), 7) Zabezpieczenie zagrożeń powstałych na skutek niszczycielskiego działania natury, wypadków drogowych, wandalizmu itp. oświetlenia ulicznego - praca w systemie pogotowia, dyspozycyjność 24 godziny na dobę - maksymalnie w ilości 100 interwencji (w cenę jednostkową wliczyć należy robociznę, dyspozycyjność, pracę sprzętu, materiał, dojazd, zdiagnozowanie zagrożenia, zabezpieczenie ww. zagrożeń), 8) Współpracę z właściwym zakładem energetycznym w sprawach związanych z zasilaniem energetycznym (ewentualne koszty dopuszczeń do pracy przez właściwego operatora energetycznego pokrywa wykonawca) oraz właściwymi zarządcami dróg w sprawach zajęcia pasa drogowego podczas wykonywania usług i ponoszenia na własny koszt opłat z tym związanych w zakresie objętym czynnościami ujętymi w pkt 1 - 7, 9) Przyjmowanie zgłoszeń oraz reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia ulicznego od osoby upoważnionej przez zamawiającego. 10) Stałą dyspozycyjność oraz stałą łączność telefoniczną. 3. Podane powyżej ilości są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilości poszczególnych rodzajów usług i dostosowania ich do rzeczywistych potrzeb zamawiającego. 4. Koszty robocizny, materiałów, transportu, dojazdu na miejsce realizacji usługi, koszty pracy sprzętu oraz koszty związane z zagospodarowaniem odpadów (zużyte źródła światła itp.) niezbędnych do wykonania powyższych usług obciążają wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.barczewo.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach