Przetargi.pl
Naprawa i konserwacja drukarek, kserokopiarek, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych w Jednostce Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostkach wojskowych będących na jej zaopatrzeniu

Jednostka Wojskowa 4809 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 883 896 , fax. 261 883 868
  • Data zamieszczenia: 2015-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4809
    ul. Juzistek 2 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261 883 896, fax. 261 883 868
    REGON: 14291704000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i konserwacja drukarek, kserokopiarek, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych w Jednostce Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostkach wojskowych będących na jej zaopatrzeniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa i konserwacja drukarek, kserokopiarek, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych w Jednostce Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostkach wojskowych będących na jej zaopatrzeniu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części: część I: naprawa i konserwacja wielofunkcyjnych urządzeń biurowych - I, część II: naprawa i konserwacja wielofunkcyjnych urządzeń biurowych - II, część III: naprawa i konserwacja kserokopiarek, drukarek, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7 i 7a do SIWZ. Szczegółowy wykaz urządzeń wraz z podaniem lokalizacji stanowi Załacznik nr 8, 8a i 8b do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wymienione materiały i podzespoły zgodnej z warunkami producenta i nie krótszej niż 12 miesięcy. Zamawiający wymaga gwarancji na wykonane naprawy nie krótszej niż 6 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru usługi. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną lub więcej części. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, tj. ofert przewidujących odmienny niż określony w niniejszym SIWZ sposób wykonania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w części I w wysokości 2.300,00 zł (słownie zł: dwa tysiące trzysta 00/100). w części II w wysokości 360,00 zł (słownie zł: trzysta sześćdziesiąt 00/100). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, wartość wadium winna być nie mniejsza niż suma wartości wadium dla tych części.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.26wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach