Przetargi.pl
Naprawa i konserwacja dróg leśnych o nawierzchniach gruntowych Leśnictwa Zabrodzie oraz miejscowe naprawy dróg na obszarze Nadleśnictwa Kliniska

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska ogłasza przetarg

  • Adres: 72-123 Kliniska Wielkie, Pucko 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4312133, 4312124 , fax. 91 4181560
  • Data zamieszczenia: 2015-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska
    Pucko 1 1
    72-123 Kliniska Wielkie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4312133, 4312124, fax. 91 4181560
    REGON: 81053915000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa jednostka nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i konserwacja dróg leśnych o nawierzchniach gruntowych Leśnictwa Zabrodzie oraz miejscowe naprawy dróg na obszarze Nadleśnictwa Kliniska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I Naprawa dróg gruntowych obejmuje wykonanie następujących robót: 1. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV (pod warstwę konstrukcyjną nawierzchni). 2. Karczowanie pni (drzewa usunie Zamawiający) z wywozem we wskazane przez Zamawiającego miejsce (do 1 km). 3. Wykonanie sączków poprzecznych w gruncie kat. III. 4. Wykonanie dołów chłonnych 2mx2m (głębokość dostosować do specyfiki terenu) 5. Wykonanie wzmocnienia gruntu z zastosowaniem geotkaniny na szer. 4 mb (pospółka w materacu z geotkaniny). 6. Wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych 0-63 mm grubości po zagęszczeniu 20 cm. 7. Wykonanie warstwy górnej z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm. 8. Oczyszczenie z mułu i wzmocnienie nawierzchni przepustów poprzez ułożenie w górnej warstwie wzmocnienia z płyt drogowych długości ok. 4,0 m (lub betonu C-16 zbrojonego dołem krzyżowo siatką 20x20 cm z pręta żebrowanego śr. 12 mm) ze stabilizowaniem bocznym np. z betonu (lub krawężnika). 9. Transport wewnętrzny kruszywa. 10. Szczegółowy zakres prac na poszczególnych odcinkach wskazany został w przedmiarze robót. 11. Odcinki dróg wyznaczone zostaną przy udziale przedstawicieli Zamawiającego. Drogi leśne przeznaczone do naprawy i konserwacji zlokalizowane są na terenie leśnictwa Zabrodzie Nadleśnictwa Kliniska. Łączna długość dróg gruntowych projektowanych do naprawy i konserwacji wynosi 3423,00 mb. Zadanie II Naprawa dróg gruntowych obejmuje wykonanie następujących robót: 1. Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej - zagęszczenie tłucznia zagęszczarką spalinową - głębokość wyboi ok. 5 cm. 2. Dopłatę za zwiększenie głębokości ok. 3 cm. 3. Ręczne żwirowanie nawierzchni. 4. Nawierzchnia z tłucznia. 5. Transport wewnętrzny na odl. ok. 0,5 km 6. Zakres prac wskazany został w przedmiarze robót. 7. Odcinki dróg wyznaczone zostaną przy udziale przedstawicieli Zamawiającego. Drogi leśne przeznaczone do naprawy i konserwacji zlokalizowane są na terenie leśnictwa Nadleśnictwa Kliniska. Łączna długość dróg gruntowych przewidzianych do naprawy i konserwacji wynosi ok. 4000,00 mb. UWAGA : całość materiału dostarcza Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: Zadanie I 8.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset zł 00/100 zł). Zadanie II 8.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 900,00 zł (słownie: dziewięćset 00/100 zł). 8.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17.07.2015 r. (włącznie) do godz. 08:00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Stąd przy wnoszeniu wadium należy uwzględnić specyfikę działania banków. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 8.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. o Szczecin 52 2030 0045 1110 0000 0055 6240 z dopiskiem na blankiecie przelewu nazwy postępowania. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (p. 12). 8.5 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 8.6 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 8.7 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie ma być co najmniej bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 1. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 2. kwotę gwarancji/poręczenia, 3. zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 4. termin ważności gwarancji/poręczenia. 8.8 Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a PZP 8.9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.11 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.13 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kliniska.lasy.gov.pl - BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach