Przetargi.pl
Naprawa i bieżące utrzymanie oświetlenia: zadanie 1) w Parku Miejskim w Chrzanowie, zadanie 2) w Rynku w Chrzanowie” zadanie 3) na Placu 1000-lecia w Chrzanowie

Gmina Chrzanów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (32)7585101 , fax. +48(32)6233786
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. +48 (32)7585101, fax. +48(32)6233786
    REGON: 276257943
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl (zakladka: Urzad Miejski/zamowienia publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i bieżące utrzymanie oświetlenia: zadanie 1) w Parku Miejskim w Chrzanowie, zadanie 2) w Rynku w Chrzanowie” zadanie 3) na Placu 1000-lecia w Chrzanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Naprawa i bieżące utrzymanie oświetlenia: zadanie 1) w Parku Miejskim w Chrzanowie, zadanie 2) w Rynku w Chrzanowie, zadanie 3) na Placu 1000-lecia w Chrzanowie” 2. Zamówienie polega w szczególności na: Zadanie 1 Usługa polegać będzie na utrzymaniu, przeglądzie, konserwacji oraz bieżącej naprawie oświetlenia i 2 szaf oświetleniowych, naprawie lamp poprzez sprawdzenie i wymianę przepalonych żarówek, naprawie poprzez wymianę rozbitych kloszy i opraw oświetleniowych lamp, naprawie uszkodzonych mechanicznie oraz elektrycznie opraw oświetleniowych, wykonanie przeglądu technicznego oraz pomiarów ochrony przeciwporażeniowej obejmującej m.in. wykonanie pomiarów rezystencji izolacji lamp oświetlenia, wykonanie pomiarów skuteczności zerowania lamp i rozdzielni zasilającej oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej, myciu słupów i opraw oświetleniowych lamp. Szczegółowy zakres prac został określony w zał. nr 1a Wykaz oświetlenia do przedmiotowego zadania został określony w zał. nr 1b Zadanie 2 Usługa polegać będzie na utrzymaniu, przeglądzie, konserwacji oraz bieżącej naprawie oświetlenia i szafy oświetleniowej, naprawie lamp poprzez sprawdzenie i wymianę przepalonych żarówek, naprawie uszkodzonych mechanicznie lub elektrycznie opraw oświetleniowych, wymianie rozbitych kloszy i opraw oświetleniowych, wykonaniu przeglądu technicznego oraz pomiarów ochrony przeciwporażeniowej obejmującej m.in. wykonanie pomiarów rezystancji izolacji lamp oświetlenia, wykonanie pomiarów skuteczności zerowania lamp oraz rozdzielni zasilającej oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej, Szczegółowy zakres prac został określony w zał. nr 2a Wykaz oświetlenia do przedmiotowego zadania został określony w zał. nr 2b Zadanie 3 Usługa polegać będzie na utrzymaniu, przeglądzie, konserwacji oraz bieżącej naprawie oświetlenia i 7 szaf oświetleniowych, naprawa lamp poprzez sprawdzenie i wymianę przepalonych żarówek, naprawie uszkodzonych mechanicznie oraz elektrycznie opraw oświetleniowych, wymianie rozbitych kloszy i opraw oświetleniowych lamp, wykonaniu przeglądu technicznego oraz pomiarów ochrony przeciwporażeniowej obejmującej m.in. wykonanie pomiarów rezystancji izolacji lamp, wykonanie pomiarów skuteczności zerowania lamp oraz rozdzielni zasilającej oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej, Szczegółowy zakres prac został określony w zał. nr 3a Wykaz oświetlenia do przedmiotowego zadania został określony w zał. nr 3b
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza: a) wypełniony Formularz oferty wraz z Formularzem cenowym (załączniki nr 1 i 1a, 2 i 2a, 3 i 3a do SIWZ), W przypadku składania ofert na kilka części, formularz oferty należy złożyć na każdą część oddzielnie. b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego (załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdz. XVI pkt 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 8 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: 1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach