Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2024r. na skrzyżowaniach ulic w granicach m. Nowego Sącza w terminie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.

Miejski Zarząd Dróg w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Wyspiańskiego 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg w Nowym Sączu
    Wyspiańskiego 22
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    REGON: 490580733
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.nowysacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2024r. na skrzyżowaniach ulic w granicach m. Nowego Sącza w terminie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie, nadzór i konserwację sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych miasta Nowego Sącza, które obejmuje:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych).2. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości ((t. j. Dz. U z 2019r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego nr 40 1050 1445 1000 0023 5306 5192 z podaniem w tytule wpłaty „Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2024r. na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowychi gminnych w mieście Nowy Sącz - wadium”Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania wpłaty na rachunku zamawiającego.5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszeniao zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.7. Wadium będzie realizowane na zasadach wskazanych w ustawie PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) Nie podlegają wykluczeniu.2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań;b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – należy wykazać, że, wykonawca: posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż100 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzeniac) zdolności technicznej lub zawodowej – należy wykazać, że wykonawca: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej jedna usługę swoim rodzajem i wartością odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na konserwacji urządzeń BRD o wartości co najmniej 20 000,00 zł. brutto. Pod pojęciem „urządzenia BRD” Zamawiający ma na myśli zestaw urządzeń służących do sterowania ruchem drogowym, urządzenia podnoszących bezpieczeństwo jak aktywne oznakowanie czy też doświetlenie przejść dla pieszych na drogach publicznych.Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług wykonanych na podstawie więcej niż jednej umowy. przy realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:• koordynatorem bieżącego utrzymania i konserwacji sygnalizacji, posiadającego udokumentowaną znajomość obsługi i konserwacji sterowników ruchu drogowego, zainstalowanych na skrzyżowaniach objętych zamówieniem oraz posiadającego udokumentowaną znajomość obsługi systemu preferencji dla autobusów-1 osoba;• osobą posiadającą udokumentowaną znajomość obsługi i konserwacji sterowników ruchu drogowego, zainstalowanych na skrzyżowaniach objętych zamówieniem oraz posiadającymi udokumentowaną znajomość obsługi systemu preferencji dla autobusów-1 osoba;• osoba posiadająca wymagane przez prawo uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021r., poz. 11 z późn. zm.).Powyższe warunki dot. dysponowania osobami, mogą być wykazane poprzez wskazanie przez Wykonawcę osoby/osób posiadających więcej niż 1 wymaganą przez Zamawiającego kwalifikacje. przy realizacji zamówienia będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu tj.:• minimum 1 podnośnikiem samochodowym z koszem izolowanym dopuszczonym do pracy pod napięciem, zgodnie z wymaganiami określonymi w instrukcji PPN (Prace Pod Napięciem),• minimum 1 samochodem dostawczo – serwisowym;• minimum 1 ubijakiem mechanicznym (do zagęszczania gruntu);• minimum 1 przecinarką do nawierzchni asfaltowych , betonowych;• minimum 1 pilarką spalinową,• minimum 1 urządzeniem do wykrywania uszkodzeń kabli energetycznych oświetlenia ulicznego w ziemi,• zapewni ciągłą dyspozycyjność oraz łączność – w formie łączności telefonicznej (dyżurny telefon komórkowy lub stacjonarny dostępny całą dobę) lub komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj.Dz.U. z 2019r. poz.123,730).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach