Przetargi.pl
Naprawa elewacji, cokołu i opaski wokół budynku Inspektoratu ZUS w Wejherowie, wykonanie robót remontowych w Inspektoracie ZUS w Pucku, Inspektoracie ZUS w Gdańsku Wrzeszczu oraz Inspektoracie ZUS w Wejherowie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3078200 , fax. 58 3018459
  • Data zamieszczenia: 2013-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
    ul. Chmielna 27/33 27/33
    80-748 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3078200, fax. 58 3018459
    REGON: 00001775600514
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa elewacji, cokołu i opaski wokół budynku Inspektoratu ZUS w Wejherowie, wykonanie robót remontowych w Inspektoracie ZUS w Pucku, Inspektoracie ZUS w Gdańsku Wrzeszczu oraz Inspektoracie ZUS w Wejherowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest naprawa elewacji, cokołu i opaski wokół budynku Inspektoratu ZUS w Wejherowie, wykonanie robót remontowych w Inspektoracie ZUS w Pucku, Inspektoracie ZUS w Gdańsku Wrzeszczu oraz Inspektoracie ZUS w Wejherowie. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 1) część I - remont opaski, cokołu elewacji budynku Inspektoratu ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294, 2) część II - wykonanie odwodnienia wejścia do piwnicy z naprawą chodnika w budynku Inspektoratu ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3, 3) część III - wymiana rynny i rur spustowych na budynku gospodarczym w Inspektoracie ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294 i miejscowe naprawy pokrycia dachu w Inspektoracie ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3, 4) część IV - renowacja okien połaciowych w Inspektoracie ZUS w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 294 i w Inspektoracie ZUS w Gdańsku Wrzeszczu przy ul. Tuwima 9. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na dowolną ilość części. Ogólny zakres robót dla części I zamówienia: - rozbiórka betonowej i wykonanie nowej opaski z kruszywa, skucie i wykonanie nowych cokołów wokół budynku oraz miejscowe czyszczenie, naprawy i malowanie elewacji; Ogólny zakres robót dla części II zamówienia: - wykonanie odwodnienia wejścia do piwnicy; - miejscowa naprawa chodnika w sąsiedztwie garażu; Ogólny zakres robót dla części III zamówienia: - wymiana rynny i rur spustowych w budynku gospodarczym; - wykonanie miejscowych napraw pokrycia dachu - roboty blacharskie; Ogólny zakres robót dla części IV zamówienia: - renowacja okien połaciowych Velux. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin wykonania zamówienia: przedmiot zamówienia, należy zrealizować odpowiednio dla danej części: 1) część I - remont opaski, cokołu elewacji budynku Inspektoratu ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294 - w terminie nie dłuższym niż do dnia 15.11.2013 roku; 2) część II - wykonanie odwodnienia wejścia do piwnicy z naprawą chodnika w budynku Inspektoratu ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3 - 2 tygodnie (14 dni) od daty zawarcia umowy; 3) część III - wymiana rynny i rur spustowych na budynku gospodarczym w Inspektoracie ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294 i miejscowe naprawy pokrycia dachu w Inspektoracie ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3 - 4 tygodnie (28 dni) od daty zawarcia umowy. 4) część IV - renowacja okien połaciowych w Inspektoracie ZUS w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 294 i w Inspektoracie ZUS w Gdańsku Wrzeszczu przy ul. Tuwima 9 - 3 tygodnie (21 dni) od daty zawarcia umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach