Przetargi.pl
NAPRAWA DRÓG/ ULIC O NAWIERZCHNIACH TŁUCZNIOWYCH NA TERENIE GMINY NADARZYN W 2017 ROKU W ZAKRESIE WYRÓWNANIA ZAGŁĘBIEŃ TŁUCZNIEM KAMIENNYM KWARCYTOWYM SORTOWANYM GRANULACJI 4-31MM W ILOŚCI CAŁKOWITEJ 170.000 m2 Z DOWIEZIENIEM, WBUDOWANIEM, PROFILOWANIEM i ZAGĘSZCZENIEM MECHANICZNYM NA ŚREDNIEJ SZEROKOSCI JEZDNI 4,0 M, ZGODNIE Z BIEŻĄCYMI POTRZEBAMI.

Gmina Nadarzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05830 Nadarzyn, ul. Mszczonowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 298 185 , fax. 227 298 175
  • Data zamieszczenia: 2017-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nadarzyn
    ul. Mszczonowska 24
    05830 Nadarzyn, woj. mazowieckie
    tel. 227 298 185, fax. 227 298 175
    REGON: 1326919500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWA DRÓG/ ULIC O NAWIERZCHNIACH TŁUCZNIOWYCH NA TERENIE GMINY NADARZYN W 2017 ROKU W ZAKRESIE WYRÓWNANIA ZAGŁĘBIEŃ TŁUCZNIEM KAMIENNYM KWARCYTOWYM SORTOWANYM GRANULACJI 4-31MM W ILOŚCI CAŁKOWITEJ 170.000 m2 Z DOWIEZIENIEM, WBUDOWANIEM, PROFILOWANIEM i ZAGĘSZCZENIEM MECHANICZNYM NA ŚREDNIEJ SZEROKOSCI JEZDNI 4,0 M, ZGODNIE Z BIEŻĄCYMI POTRZEBAMI.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: NAPRAWA DRÓG/ ULIC O NAWIERZCHNIACH TŁUCZNIOWYCH NA TERENIE GMINY NADARZYN W 2017 ROKU W ZAKRESIE WYRÓWNANIA ZAGŁĘBIEŃ TŁUCZNIEM KAMIENNYM KWARCYTOWYM SORTOWANYM GRANULACJI 4-31MM W ILOŚCI CAŁKOWITEJ 170.000 m2 Z DOWIEZIENIEM, WBUDOWANIEM, PROFILOWANIEM i ZAGĘSZCZENIEM MECHANICZNYM NA ŚREDNIEJ SZEROKOSCI JEZDNI 4,0 M, ZGODNIE Z BIEŻĄCYMI POTRZEBAMI. 2. Zamawiający przewiduje etapową realizację zamówienia. Rozpoczęcie realizacji etapu następować musi w ciągu maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia do wykonawcy zakresu etapu, a wymagany czas jego realizacji nie może przekroczyć 21 dni kalendarzowych. Maksymalna ilość robót na jeden etap nie będzie przekraczać 40.000m2, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo wyznaczania tych powierzchni na drogach w różnych miejscowościach na terenie Gminy Nadarzyn. 3. Podane ilości m2 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany podanych ilości wg bieżących potrzeb z zachowaniem warunku nie przekroczenia wartości umowy.4. Wykonawca udziela minimalnej gwarancji jakości i rękojmi za wady – 6 miesięcy licząc od daty końcowego odbioru robót.5. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: 1)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 2)wzorze umowy. 6. Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp. Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.) osoby wykonujące czynności związane z profilowaniem nawierzchni tłuczniowej dróg, tj. rozścielenie dostarczonego kruszywa, mechaniczne wyrównanie nawierzchni do wymaganego profilu (operatorzy równiarki).6.1. Zamawiający wymaga na każde żądanie w trakcie realizacji zamówienia złożenia przez Wykonawcę lub podwykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności lub zanonimizowanych umów o pracę (bez ujawniania danych osobowych) lub dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wraz z informacją o liczbie odprowadzanych składek w postaci zaświadczenia właściwego oddziału ZUS czy też w postaci zaanonimizowanych dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez Wykonawcę do ubezpieczeń.6.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczenia kar umownych w przypadku stwierdzenia nie zatrudniania przy realizacji zamówienia wymaganych przez Zamawiającego osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie oświadczenia lub innych wymaganych dokumentów potwierdzających zatrudnienie takich osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach