Przetargi.pl
Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej oraz dostawa kruszywa niezbędnego do naprawy dróg gruntowych na terenie gminy Tuchola w 2017 oraz 2018 roku

Gmina Tuchola ogłasza przetarg

  • Adres: 89500 Tuchola, pl. Zamkowy
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 42 500 , fax. 52 334 21 38
  • Data zamieszczenia: 2017-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchola
    pl. Zamkowy 1
    89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 42 500, fax. 52 334 21 38
    REGON: 9235115600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej oraz dostawa kruszywa niezbędnego do naprawy dróg gruntowych na terenie gminy Tuchola w 2017 oraz 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej oraz dostawa kruszywa niezbędnego do naprawy dróg gruntowych na terenie gminy Tuchola w 2017 oraz 2018 roku. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z poniższym opisem. Zamawiający zaznacza, iż zamówienie podzielone zostało na dwie część. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia określają wymienione kody CPV: kod podstawowy CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg kod uzupełniający CPV: 45111200 -0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: Część 1) NAPRAWA DRÓG O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ, GRUNTOWEJ ULEPSZONEJ NA TERENIE GMINY TUCHOLA W 2017 ORAZ 2018 ROKU Naprawa dróg (wyboje, koleiny, dziury) o nawierzchni gruntowej, gruntowej ulepszonej: żużlem (frakcja 0-16mm), żwirem (frakcja 4-31,5mm), tłuczniem kamiennym: melafir, gabro (frakcja 0-31,5mm), tłuczniem betonowym (frakcja 0-31,5mm), tłuczniem wapiennym (frakcja 0-31,5mm), tłuczniem budowlanym: betonowo – ceglanym (frakcja 0-63mm wolna od odpadów: np. prętów, folii) wraz z ich mechanicznym zagęszczeniem walcem wibracyjnym na terenie gminy Tuchola. Przewidywana wielkość zamówienia: L.p. rodzaj kruszywa ilość [t] 2017 2018 1 żużel 50 50 2 żwir 200 200 3 tłuczeń kamienny (melafir, gabro) 400 400 4 tłuczeń betonowy 400 400 5 tłuczeń wapienny 100 100 6 tłuczeń budowlany (gruz betonowo-ceglany) 1000 1000 Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu wykonywanych robót i ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie wykonania robót, np. uszkodzenia urządzeń wod.-kan. Wykonawca zapewni wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Zamawiający ma prawo wstrzymać roboty z uwagi na złą jakość wbudowywanego materiału. Materiał przed wbudowaniem musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Po wykonaniu naprawy: 1) droga podlega protokolarnemu odbiorowi przy udziale Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy, 2) droga musi zostać uprzątnięta z luźnego, niewbudowanego kruszywa. Niedopuszczalnym jest wbudowywanie tłucznia budowlanego zawierającego odpady, np. pręty, folie itp. Zakres robót będzie ustalany sukcesywnie według wstępnego harmonogramu: 1) naprawy dróg w sezonie wiosennym należy wykonać w terminie od 15 marca do 15 maja każdego roku (miasto i gmina), 2) naprawy dróg w sezonie jesiennym należy wykonać w terminie od 01 września do 31 października każdego roku (miasto i gmina). Po zakończeniu okresu zimowego Zamawiający dokona przeglądu nawierzchni dróg gruntowych na terenie miasta i gminy, na podstawie którego sporządzony zostanie szczegółowy harmonogram robót. Harmonogram zostanie przekazany pisemnie Wykonawcy. Zakres robót podlegać będzie dalszym aktualizacjom, o czym Wykonawca każdorazowo informowany będzie pisemnie. Sprzęt, który Wykonawca powinien posiadać: Wykonawca zapewni zamawiającemu co najmniej 1 równiarkę wraz z walcem wibracyjnym na realizację zamówienia obsługiwane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. Oferent określi cenę netto bez podatku VAT i brutto z podatkiem VAT za naprawę nawierzchni gruntowej, gruntowej ulepszonej: 1) żużlem za 1 tonę wbudowanego materiału z mechanicznym zagęszczeniem, 2) żwirem za 1 tonę wbudowanego materiału z mechanicznym zagęszczeniem 3) tłuczniem kamiennym (melafir, gabro) za 1 tonę wbudowanego materiału z mechanicznym zagęszczeniem, 4) tłuczniem betonowym za 1 tonę wbudowanego materiału z mechanicznym zagęszczeniem. 5) tłuczniem wapiennym za 1 tonę wbudowanego materiału z mechanicznym zagęszczeniem. 6) tłuczniem budowlanym (gruz betonowo – ceglany) za 1 tonę wbudowanego materiału z mechanicznym zagęszczeniem. Termin realizacji zamówienia – od momentu udzielenia zamówienia do 31 grudnia 2018 r. Gotowość przystąpienia do robót: Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót w ciągu 2 dni od daty pisemnego powiadomienia o potrzebie ich wykonania (pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną). Część 2) DOSTAWA KRUSZYWA NIEZBĘDNEGO DO NAPRAWY DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY TUCHOLA W 2017 ORAZ 2018 ROKU Dostawa żużlu (frakcja 0-16mm), żwiru (frakcja 4-31,5mm), tłucznia kamiennego: melafir, gabro (frakcja 0-31,5mm), tłucznia betonowego (frakcja 0-31,5mm), tłucznia wapiennego (frakcja 0-31,5mm), tłucznia budowlanego: betonowo – ceglanego (frakcja 0-63mm) niezbędnych do wykonania miejscowych napraw dróg gruntowych i gruntowych ulepszonych na terenie gminy Tuchola. Przewidywana wielkość zamówienia: L.p. rodzaj kruszywa ilość [t] 2017 2018 1 żużel 50 50 2 żwir 150 150 3 tłuczeń kamienny (melafir, gabro) 400 400 4 tłuczeń betonowy 250 250 5 tłuczeń wapienny 100 100 6 tłuczeń budowlany (betonowo-ceglany) 50 50 Oferent określi cenę netto bez podatku VAT i brutto z podatkiem VAT za dostawę 1 tony żużlu, żwiru, tłucznia kamiennego: melafir, gabro, tłucznia betonowego, tłucznia budowlanego: betonowo – ceglanego na wskazane przez zamawiającego miejsce na terenie gminy Tuchola. Dostawy odbywać się będą wg aktualnych potrzeb zamawiającego. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl. 3.1 Oferty częściowe Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.2 Oferty wariantowe i umowy ramowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.3 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym - załącznik nr 1 do SIWZ. 3.4 Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 3.5 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.6 Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.1 Zamówienia z wolnej ręki: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.7 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 3.2 Informacja o podwykonawcach Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. – załącznik nr 2 – formularz oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1: 5 000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy zł 00/100), z podaniem tytułu: „wadium, nr postępowania ZP.271.2.4.2017.AS – Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej oraz dostawa kruszywa niezbędnego do naprawy dróg gruntowych na terenie gminy Tuchola w 2017 oraz 2018 roku – część 1” Część 2: 2 000,00 zł, (słownie: dwa tysiące zł 00/100), z podaniem tytułu: „wadium, nr postępowania ZP.271.2.4.2017.AS – Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej oraz dostawa kruszywa niezbędnego do naprawy dróg gruntowych na terenie gminy Tuchola w 2017 oraz 2018 roku – część 2”. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia: 24.02.2017 r., godz. 10:00. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr 15 8174 0004 0000 2163 2000 0005 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Tucholi, w Punkcie Obsługi Klienta, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. UWAGA: Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 4 a). Zgodnie z art.46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach