Przetargi.pl
Naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bobolice z podziałem na zadania cząstkowe: 1. Naprawa dróg lesnych w Leśnictwie Kasiborek nr L1127, nr L1024P, Nr L1103 oraz Nr L1125. 2. Naprawa dróg lesnych w Leśnictwie Łozice nr L1033P, w Leśnictwoe Chlebowo nr L1148, w Leśnictwie Dziupla nr L1145 oraz w Leśnictwie Zarzewie nr L1118P.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bobolice ogłasza przetarg

  • Adres: 76-020 Bobolice, ul. Polanowska 12
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3187221 , fax. 094 3187487
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bobolice
    ul. Polanowska 12 12
    76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3187221, fax. 094 3187487
    REGON: 33004404500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rdlp.szczecinek.pl/bobolice/info.php?id=34
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bobolice z podziałem na zadania cząstkowe: 1. Naprawa dróg lesnych w Leśnictwie Kasiborek nr L1127, nr L1024P, Nr L1103 oraz Nr L1125. 2. Naprawa dróg lesnych w Leśnictwie Łozice nr L1033P, w Leśnictwoe Chlebowo nr L1148, w Leśnictwie Dziupla nr L1145 oraz w Leśnictwie Zarzewie nr L1118P.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżąca naprawa nawierzchni dróg leśnych w Nadleśnictwie Bobolice w 2009r. zgodnie z załączonymi do SIWZ przedmiarami robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania częściowe: 1.Naprawa dróg leśnych w Leśnictwie Kasiborek nr L1127, nr L1024P, nr L1103 oraz nr L1125. 2. Naprawa dróg leśnych w Leśnictwie Łozice nr L1033P, w Leśnictwie Chlebowo nr L1148, w Leśnictwie Dziupla nr L1145 oraz w Leśnictwie Zarzewie L1118P. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie Nr 1: - Droga leśna Nr L1024P w Leśnictwie Kasiborek oddział. 484, 485, 486, 446, 474 - długość naprawianego odcinka - 2300mb w tym 900mb naprawy nawierzchni; - Droga leśna Nr L1125 w Leśnictwie Kasiborek oddział 500, 501 - długość naprawianego odcinka - 848mb w tym naprawa nawierzchni 130mb; - Droga leśna nr L1127 w Leśnictwie Kasiborek oddział 486, 487, 475 - długość naprawianego odcinka - 959mb w tym naprawa nawierzchni 150mb; - Droga leśna nr L1103 w Leśnictwie Kasiborek oddział 511, 512, 500, 501 - długość naprawianego odcinka - 590mb w tym naprawa nawierzchni 590mb. Zadanie Nr 2: - Droga leśna Nr L1118P w Leśnictwie Zarzewie oddział 367 - długość naprawianego odcinka nawierzchni - 540mb; - Droga leśna Nr L1148 w Leśnictwie Chlebowo oddział 609 - długość naprawianego odcinka - 1146mb w tym naprawa nawierzchni 170mb; - Droga leśna Nr L1145 w Leśnictwie Dziupla oddział 711, 712, 714, 715 - długość naprawianego odcinka - 1 326mb w tym naprawa nawierzchni 220mb; - Droga leśna Nr L1033P w Leśnictwie Łozice oddział 682 - długość naprawianego odcinka - 2240mb w tym naprawa nawierzchni 456mb;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: A Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: Zadanie Nr 1 - 2 500,00zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) Zadanie Nr 2 - 2 300,00zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100) B Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na kilka zadań wadium będzie sumą wymaganych kwot na poszczególne zadania. C Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 29.10.2009r. do godz. 900 z zastrzeżeniem punktu F. D Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.15). E.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ Koszalin nr 52 2030 0045 1110 0000 0048 8340, z dopiskiem na blankiecie przelewu: Przetarg na naprawę dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bobolice - zadanie nr ...... Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. F.Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej w dniu przed otwarciem ofert. G.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. H.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą; b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. I.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b)który został wykluczony z postępowania; c)którego oferta została odrzucona. J.Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. K. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. L.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, posiadają niezbędne uprawnienia, koncesje, zezwolenia; -posiadają uprawnienia do wykonania czynności związanych z wykonaniem zamówienia; -dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; -dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia; -posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545 i Nr 91, poz. 742); B.Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: -ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych wyżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił; - nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: A.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 2 do SIWZ. B.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień z późn. zm. wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. C.Oświadczenie o udzieleniu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości oraz rękojmi na zasadach ogólnych wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. D.Kosztorys ofertowy. E.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. F.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione według stanu faktycznego na dzień sporządzenia oferty. G.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione według stanu faktycznego na dzień sporządzenia oferty H.Polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20 000,00zł (20 000,00zł - zadanie nr 1, 20 000,00zł - zadanie nr 2). W przypadku gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia dla dwóch zadań polisa lub inne dokumenty ubezpieczenia muszą zostać złożone dla każdego zadania osobno lub w podwójnej wysokości /min. 40.000,-zł/. I.Informację z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek/rachunki bankowe, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wskazującą, że wielkość posiadanych środków lub zdolność kredytowa jest nie mniejsza niż 30% wartości złożonej oferty. W razie informacji z kilku rachunków muszą one pochodzić z tego samego dnia i tej samej godziny. W przypadku gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia dla dwóch zadań wartość posiadanych środków lub zdolność kredytowa musi być nie mniejsza niż 30% sumowanych wartości ofertowych dwóch zadań. J.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z tym, że wartość ogółem wykonanych robót nie może być niższa niż 100 000,00zł netto dla jednego zadania (w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie dwóch zadań wartość wykonywanych robót nie może być niższa niż 200 000,00zł netto) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje. K.Wypełniony formularz oferty (wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ). L.Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum). Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: -do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; -spełniać warunki określone wyżej SIWZ; -do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia; -do solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rdlp.szczecinek.pl/bobolice/info.php?id=34
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach