Gmina Brwinów ogłasza przetarg
- Adres: 05840 Brwinów, ul. Grodziska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
- Data zamieszczenia: 2017-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
ul. Grodziska 12
05840 Brwinów, woj. mazowieckie
tel. 7382567, fax. 7295940 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NAPRAWA DRÓG GMINNYCH W ROKU 2017 - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie nawierzchni dróg destruktem i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego na powierzchni do 19 500 m². 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje: 1) Korytowanie: wykonanie koryta na głębokość do 30 cm, profilowanie i zagęszczenie dna koryta, ewentualne wywiezienie gruzu. 2) Podsypka piaskowa: wbudowanie piasku kopalnianego gr. 5 cm. 3) Podbudowa: wbudowanie podbudowy z tłucznia betonowego o frakcji 2/63, rozkładanie warstw kruszywa z zagęszczeniem (frakcja 2/63) i zamiałowaniem (frakcja 0/16), po zagęszczeniu i zamiałowaniu grubość warstwy 15 cm, utrzymanie podbudowy w czasie trwania robót. 4) Nawierzchnia z destruktu: przygotowanie i oczyszczenie podłoża, skropienie podłoża emulsją asfaltową, rozłożenie i zagęszczenie destruktu asfaltowego o frakcji 0/32, grubości 10 cm. 5) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją bitumiczną przy użyciu grysu kamiennego (dwukrotne utrwalenie): dokładne oczyszczenie nawierzchni za pomocą sprzętu mechanicznego, podwójne rozłożenie lepiszcza, podwójne rozłożenie kruszywa: a) frakcja 5 – 8 mm ilości kruszywa – warstwa dolna, b) frakcja 2 – 5 mm ilości kruszywa – warstwa górna, wałowanie. 6) Ubytki nawierzchni w okresie gwarancyjnym należy uzupełnić masą mineralno-bitumiczną wzmacniając ją emulsją bitumiczną z grysami. 7) Regulacja elementów urządzeń podziemnych (zasuw, hydrantów, studni itp.) do poziomu ulepszonej nawierzchni. 8) Zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego robotami. 4. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określa ust. 2, wykaz ulic i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załączniki nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz ulic w formie pisemnej wraz z wykazem kolejności wykonywania robót na poszczególnych ulicach. 6. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca uzyska informacje o istniejącym uzbrojeniu w drogach przeznaczonych do naprawy od Brwinowskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. z siedzibą w Brwinowie. 7. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości. 8.1. Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty budowlane polegające na ułożeniu warstwy destruktu. 8.2. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 8.3. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL, itp). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 8.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 8.2, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. 8.5. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę. 8.6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących prace - wykonanie nawierzchni bezpiecznych wraz z podbudową, montaż urządzeń zabawowych - skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 8.7. Z tytułu nie wywiązywania się z realizacji postanowień zawartych w ust. 5.1-5.6 Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 50,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową. 8.8. W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 8.9. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących prace polegające na ułożeniu warstwy destruktu - przy realizacji niniejszego zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust. 9.4-9.6, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg na terenie gminy Ceranów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa chodnika w miejscowości Zbuczyn, ul. Polna
Dodano: 2024-07-05 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
Dodano: 2024-06-28 - Kompleksowa poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pułtusk- etap III
Dodano: 2024-06-24 - UDROŻNIENIE NIEZAGOSPODAROWANYCH PASÓW DROGOWYCH W ZWIĄZKU Z BUDOWĄ UL. PADEREWSKIEGO W JABŁONNIE
Dodano: 2024-06-14 - Budowa drogi na działce nr 1 w Porębach
Dodano: 2024-06-12 - Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni twardej na terenie miasta Marki
Dodano: 2024-06-11 - „Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki”
Dodano: 2024-05-27 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Daltrozów dz. ewid. Nr 91
Dodano: 2024-05-20 - „Remont chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie Gminy Michałowice”
Dodano: 2024-05-16