Przetargi.pl
Naprawa, demontaż istniejących oraz dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych na terenie istniejących placów zabaw miasta Olsztyna

Zarząd Zieleni Miejskiej w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-229 Olsztyn, Al. Wojska Polskiego 30B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895266462 , fax. 895356471
  • Data zamieszczenia: 2011-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Olsztynie
    Al. Wojska Polskiego 30B 30B
    10-229 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895266462, fax. 895356471
    REGON: 28046060600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zzmolsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa, demontaż istniejących oraz dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych na terenie istniejących placów zabaw miasta Olsztyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: 1) I CZĘŚĆ: naprawa istniejących urządzeniach zabawowych na terenie miasta Olsztyna, polegająca na: a) uzupełnieniu brakujących elementów urządzeń; b) wymianie uszkodzonych elementów urządzeń; 2) II CZĘŚĆ: całkowity demontaż urządzeń zabawowych; 3) III CZĘŚĆ: dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych urządzeń zabawowych na terenie miasta Olsztyna. 2. Zamawiający NIE przewiduje możliwości składania ofert częściowych oraz udzielenie zamówienia w części 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - poszczególnych części w niniejszym postępowaniu został zawarty w Załączniku Nr 7 do SIWZ; 4. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 1) CPV: 50.87.00.00-4 usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw 2) CPV: 37.53.52.00-9 wyposażenie placów zabaw; 5. Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w pkt. XVI 6. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (dot. cz. I i III) musi być fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych. 7. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia są place zabaw będące w administracji Zarządu Zieleni Miejskiej w Olsztynie, których lokalizacja szczegółowo przedstawiona jest w Załączniku 7 do SIWZ. 8. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie: 1) protokołu odbioru prac (cz. I i II) zgodnego z Załącznikiem 7a do SIWZ; 2) protokołu przyjęcia - przekazania zamontowanych urządzeń zabawowych (cz. III.) zgodnego z Załącznikiem Nr 7a do SIWZ. 9. Wszystkie urządzenia składające się na przedmiot zamówienia muszą być zaprojektowane i wykonane zgodnie z Polskimi i Europejskimi Normami: 1) z grupy PN-EN 1176 odnoszące się do wyposażenia publicznych placów zabaw oraz określające wymogi dla bezpiecznej nawierzchni na placach zabaw tj: 2) PN-EN 1176-1:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań; 3) PN-EN 1176-2:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 2: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań huśtawek; 4) PN-EN 1176-3:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 3: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań zjeżdżalni; 5) PN-EN 1176-5:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 5: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań karuzeli. 6) PN-EN 1176-6:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 6: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań urządzeń kołyszących. 7) PN-EN 1176-7:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 7: Wytyczne instalowania, sprawdzania, konserwacji i eksploatacji. 8) PN-EN 1176-10:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 10: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań całkowicie obudowanych urządzeń do zabaw. 9) PN-EN 1176-11:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 11: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań sieci przestrzennej. 10) z grupy PN-EN 1270 Sprzęt boiskowy - sprzęt do koszykówki - wymagania funkcjonalne 10. Montaż urządzeń należy wykonać z zachowaniem wymaganych stref bezpieczeństwa zgodnie z Normą PN-EN 1177:2009; 11. Wszystkie nowe urządzenia zabawowe oraz wymienione elementy urządzeń zabawowych muszą posiadać: 1) aktualny Certyfikat Zgodności z Polską Normą; a) Ponadto nowe urządzenia zabawowe muszą posiadać: (a) tabliczkę znamionową; (b) kartę techniczną urządzenia; (c) warunki gwarancji; (d) instrukcję użytkowania; (e) instrukcję konserwacji; (f) oraz opis montażu. Dokumenty, muszą być sporządzone w języku polskim; w przypadku dokumentów obcojęzycznych, Wykonawca dostarczy tłumaczenia tych dokumentów na język polski. 12. Dla urządzeń zabawowych zawartych w III części niniejszego zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty wymienione w ust. 11 w dniu protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia. W ofercie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy spełnienie parametrów technicznych podanych przez zamawiającego dołączając Opis parametrów technicznych oferowanych przez Wykonawcę według Załącznika Nr 8 do SIWZ. 13. Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia zabawowe oraz prace montażowe, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 14. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania w każdym roku kalendarzowym, dwóch przeglądów technicznych urządzeń zabawowych w następujących okresach: 1) pierwszy przegląd w terminie do dnia 31 marca; 2) drugi przegląd w terminie do dnia 31 października; 15. W zakres przeglądu technicznego wchodzić będą następujące prace: 1) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego urządzeń, 2) sprawdzenie i dokręcenie elementów mocujących, 3) usunięcie powstałych ponadnormatywnych luzów w elementach ruchomych, 4) przesmarowanie łożysk wymagających obsługi, 5) uzupełnienie zaślepek zabezpieczających, 6) odmalowanie wszystkich elementów drewnianych impregnatem, 7) kontrola stanu powierzchni w obszarze upadku, 8) sporządzenie protokołu z każdego przeglądu, zgodnie z PN przy udziale pracownika z Działu ds. Zieleni Zarządu Zieleni Miejskiej w Olsztynie. 16. W ramach udzielonej gwarancji na wykonanie prac montażowych, na miesiąc przed jej upływem, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia przeglądu i kontroli stanu fundamentów. 17. Wszelkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia oraz z przeglądami technicznymi, o których mowa w punkcie 13 ponosi Wykonawca. 18. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia na własny koszt. 19. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej i załącznikach wskazane są znaki towarowe, rysunki poglądowe możliwe jest stosowanie towaru równoważnego, tj. o nie gorszych parametrach technicznych niż określone przez zamawiającego oraz będącego zgodnym pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych); 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji); 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów); 4) parametrów technicznych (trwałość, dane techniczne, konstrukcje); 5) parametrów bezpieczeństwa. 20. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zzmolsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach