Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 526 42 17 , fax. 261 874 170
- Data zamieszczenia: 2020-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Nowowiejska 31
00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 526 42 17, fax. 261 874 170
REGON: 13280825000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa aparatury stomatologicznej w podziale na dwie części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Na przedmiot zamówienia Część nr 1 – wykonanie napraw unitów stomatologicznych i kompresorów, m.in. składa się : a) usuwanie awarii i uszkodzeń, wskazanych w poz. 1-17 Formularza cenowego, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, b) wykonanie kalibracji i regulacji z zakresu przeprowadzonej naprawy, c) po każdej istotnej naprawie urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testów odbiorczych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 roku w sprawie warunków bezpiecznego stosowanie promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej, d) na dostarczone części zamienne i podzespoły Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż gwarancja producenta, licząc od daty protokolarnego odbioru. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części nr 1 stanowi Załącznik nr 2A do SIWZ. 3.2. Na przedmiot zamówienia Część nr 2 – wykonanie napraw aparatów RTG, m.in. składa się : a) przeprowadzenie naprawy aparatu RTG RxDc 70652127, b) przeprowadzenie naprawy aparatu RTG CEFLA MyRay RxDc 70661542, c) wykonanie kalibracji i regulacji z zakresu przeprowadzonej naprawy, d) po każdej istotnej naprawie urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testów odbiorczych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 roku w sprawie warunków bezpiecznego stosowanie promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej, e) na dostarczone części zamienne i podzespoły Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż gwarancja producenta, licząc od daty protokolarnego odbioru. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części nr 1 stanowi Załącznik nr 2B do SIWZ. 3.3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest ponadto we wzorze umowy – oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia, stanowiący stosownie Załącznik nr 4A oraz 4B do SIWZ. 3.4. Wzór umowy, stosownie dla każdej części przedmiotu zamówienia – odpowiednio Załącznik nr 4A oraz 4B, jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 3.5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2 – usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 3.6. Wykonawca zobowiązuje się, że osoby zatrudnione bezpośrednio przy realizacji przedmiotu umowy, tj. wykonujące przeglądy i czynności konserwacyjne, będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania wymogu, o którym mowa w pkt 3.6. powyżej. 3.8. W ramach sprawowanych czynności kontrolnych Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny wymienionych art. 143e Ustawy, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 3.9. W trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 3.6. powyżej, na każde jego wezwanie, w wyznaczonym w wezwaniu terminie. 3.10. Dowody, o których mowa w pkt 3.9. powyżej, to w szczególności oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie, iż objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 3.11. W przypadku braku wykonania obowiązków określonych w niniejszym paragrafie Zamawiający ma prawo naliczyć karę umowną na podstawie § 5 ust. 1 wzoru umowy. Wzór umowy stanowi odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia Załącznik nr 4A oraz 4B do SIWZ. 3.12. Obowiązki, o których mowa w pkt 3.6. – 3.12. powyżej, dotyczą również podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów lub pełnomocnictw złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Okresowe przeglądy serwisowe i naprawy sprzętu medycznego
Dodano: 2023-12-29 - Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów okresowych i konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
Dodano: 2023-11-07 - WYKONANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W PODZIALE NA ZADANIA
Dodano: 2023-08-22 - Obsługa serwisowa, pogwarancyjna, aparatury endoskopowej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym w Ostrołęce.
Dodano: 2023-07-03 - Przeglądy i konserwacja sprzętu medycznego
Dodano: 2023-06-07 - Świadczenie usługi serwisowania aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy (SPZOZ).
Dodano: 2023-05-31 - Przeglądy serwisowe i naprawy sprzętu medycznego
Dodano: 2023-05-12 - Obsługa serwisowa, pogwarancyjna, aparatury anestezjologicznej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym w Ostrołęce.
Dodano: 2023-04-28 - Przeglądy techniczne aparatury medycznej
Dodano: 2022-10-28 - „Przeglądy i konserwacja sprzętu medycznego”
Dodano: 2022-09-08