Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 526 42 17 , fax. 261 874 170
- Data zamieszczenia: 2021-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Nowowiejska 31
00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 526 42 17, fax. 261 874 170
REGON: 13280825000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NAPRAWA APARATURY STOMATOLOGICZNEJ IV - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa aparatury stomatologicznej - unitów stomatologicznych, składa się m.in.: a) usuwanie awarii i uszkodzeń, wskazanych w poz. 1-8 Formularza cenowego, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, b) wykonanie kalibracji i regulacji z zakresu przeprowadzonej naprawy, c) po każdej istotnej naprawie urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testów odbiorczych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 roku w sprawie warunków bezpiecznego stosowanie promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej, d) na dostarczone części zamienne i podzespoły Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż gwarancja producenta, licząc od daty protokolarnego odbioru. Rękojmia równa okresowi gwarancji. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest ponadto we wzorze umowy – stanowiący stosownie Załącznik nr 4 do SIWZ. 3.3. Wzór umowy, Załącznik nr 4, jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 3.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2 – usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 3.5. Wykonawca zobowiązuje się, że osoby zatrudnione bezpośrednio przy realizacji przedmiotu umowy, tj. wykonujące przeglądy i czynności konserwacyjne, będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania wymogu, o którym mowa w pkt 3.5. powyżej. 3.7. W ramach sprawowanych czynności kontrolnych Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny wymienionych art. 143e Ustawy, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 3.8. W trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 3.5. powyżej, na każde jego wezwanie, w wyznaczonym w wezwaniu terminie. 3.9. Dowody, o których mowa w pkt 3.8. powyżej, to w szczególności oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie, iż objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 3.10. W przypadku braku wykonania obowiązków, określonych w niniejszym paragrafie, Zamawiający ma prawo naliczyć karę umowną na podstawie § 5 ust. 1 wzoru umowy. Wzór umowy stanowi odpowiednio Załącznik nr 4 do SIWZ. 3.11. Obowiązki, o których mowa w pkt 3.5. – 3.10. powyżej, dotyczą również podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie jednorazowych przeglądów technicznych i konserwacji dla pogwarancyjnej aparatury i sprzętu medycznego.
Dodano: 2024-07-18 - Obsługa serwisowa w zakresie okresowych przeglądów technicznych i napraw mikroskopów – 4 części, DZPUCK.262.107.2024
Dodano: 2024-07-08 - USŁUGI W ZAKRESIE WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ
Dodano: 2024-06-26 - Serwis pogwarancyjny tomografu komputerowego SUPRIA 32
Dodano: 2024-05-23 - Naprawa Tomografu Komputerowego
Dodano: 2024-05-09 - Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów okresowych i konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego
Dodano: 2024-04-08 - okresowe przeglądy, konserwacje i naprawy sprzętu medycznego
Dodano: 2024-03-29 - Okresowe przeglądy serwisowe i naprawy sprzętu medycznego
Dodano: 2023-12-29 - Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów okresowych i konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
Dodano: 2023-11-07 - WYKONANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W PODZIALE NA ZADANIA
Dodano: 2023-08-22