Przetargi.pl
Naprawa agregatów pompowych znajdujących się w pompowni paliw składu Gardeja gm. Rogóźno - sprawa nr 37/2020

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa agregatów pompowych znajdujących się w pompowni paliw składu Gardeja gm. Rogóźno - sprawa nr 37/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zmówienia jest naprawa agregatów pompowych znajdujących się w pompowni paliw składu Gardeja gm. Rogóźno (woj. kujawsko-pomorskie). 2.Zakres przedmiotu zamówienia: 1) naprawa agregatów pompowych, która ma na celu dalsze sprawne, bezpieczne i niezawodne działanie agregatów pompowych zgodne z ich przeznaczeniem; 2) naprawa obejmuje następujące elementy agregatów pompowych paliwowych firmy APOLLO Pumpen Gmbh, zainstalowanych w pompowni paliw i zbiornikach paliwowych składu Gardeja: ►przeprowadzenie osiowania agregatów pompowych nr 015/10 i 017/10 – stanowisko nr 4 i 2 w pompowni paliw. ►wymiana bezpieczników przeciwwybuchowych linii obiegowej chłodzenia uszczelnienia pompy - w agregatach pompowych nr 112,113,114,115/09. Uszczelnienia wału są chłodzone przez produkt za pomocą systemu obejściowego, umożliwiające pracę pompy przy zamkniętym przepływie. Linie obejściowe są chronione bezpiecznikami przeciwdetonacyjnymi. Zabezpieczenie przeciwdetonacyjne na linii obiegowej (chłodzącej) stanowią bezpieczniki typu: KITO Rd/C -3/4” – IIA, Rd/C -1/2” – IIA, Ex IIG IIA. ►naprawa (wymiana) linii obiegowej chłodzenia uszczelnienia pompy nr 113/09 ze względu na znaczną korozję. Linia obiegowa chłodzenia wykonana jest z rurek stalowych -3/4” i -1/2”, w których przepływa produkt, stanowią one system obiegowy chłodzenia. Rurki są skorodowane (konieczność wymiany rurek stalowych na rurki ze stali nierdzewnej). Wewnątrz rurek wkręcone sią bezpieczniki (również skorodowane) typu: KITO Rd/C -3/4” – IIA, Rd/C -1/2” – IIA. ►naprawa przekaźnika bezpieczeństwa wyłącznika awaryjnego zbiornika zlewek – obiekt 10.1, nr agregatu pompowego 114. Przekaźnik firmy „Eaton” typ: ESR-NO-31-230VAC. 3)w ramach usługi należy: -usunąć niesprawności zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia ; -dokonać niezbędnych napraw, regulacji, czyszczenia i wymiany zużytych (wyeksploatowanych) części zamiennych; -doprowadzić do sprawnego, bezpiecznego i niezawodnego działania wszystkich elementów agregatów, pompowych zgodnego z ich przeznaczeniem; -dokonać sprawdzenia prawidłowości zamontowania wszystkich elementów agregatów pompowych, stan śrub, mocowań, zaczepów itp.; 4)po realizacji usługi Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia protokołu potwierdzającego wykonane czynności oraz wykazać naprawione (wymienione) elementy i materiały eksploatacyjne; 5)miejsce wykonania usługi – pompownia paliw, zbiorniki paliwowe w Składzie Gardeja gm. Rogóźno. 3.Zamawiający zastrzega prawo inspekcjonowania warunków realizacji oraz odbioru usług przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego lub/i Użytkownika. 4.Odbiór wykonania usługi nastąpi w siedzibie Użytkownika – Skład Gardeja gm. Rogóźno (po wcześniejszym 7 dniowym, pisemnym poinformowaniu Zamawiającego – dopuszcza się pismo przesłane w formie faksu), przez przedstawicieli Zamawiającego, Użytkownika i Wykonawcy na podstawie protokołu odbioru usługi. Potwierdzeniem odbioru usługi wynikającej z umowy będzie Protokół Odbioru Usługi, wystawiony przez Zamawiającego i podpisany przez strony (Zamawiający, Wykonawca). Protokół załączony będzie do faktury VAT. 5.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają „Ogólne Warunki Umowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularza ofertowego; 2) Oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa, informacje o podwykonawcach. 3) Pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy 2. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy: oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej w tym z Wykonawcami ujawnionymi wraz z otwarciem ofert. Na Wykonawcy w takiej sytuacji będzie ciążyć obowiązek zaktualizowania oświadczenia jeżeli jego sytuacja uległa zmianie na dzień składania i otwarcia ofert. Oświadczenie stanowiące o nowym stanie faktycznym Wykonawca będzie zobowiązany złożyć w terminie 3-dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. Nie złożenie nowego oświadczenia lub informacji w tym zakresie w wyżej wymienionym terminie skutkować będzie utrzymaniem w mocy jako aktualnym treść oświadczenia złożonego wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach