Przetargi.pl
Najem urządzeń wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi w celu wdrożenia PROGRAMU Higieny dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05800 Pruszków, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 588 002 , fax. 227 287 138
  • Data zamieszczenia: 2017-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Armii Krajowej 42404
    05800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 227 588 002, fax. 227 287 138
    REGON: 31029000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem urządzeń wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi w celu wdrożenia PROGRAMU Higieny dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest najem Urządzeń, oraz zapewnienie materiałów eksploatacyjnych (w tym środków chemicznych) do prawidłowego używania Urządzeń zgodnie z ich przeznaczeniem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego wdrożenia i rozwoju opracowanego PROGRAMU Higieny w Obiektach SPZ ZOZ w Pruszkowie. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do obsługi serwisowej w obiektach Zamawiającego w zakresie kontroli jakości i poprawności realizacji Programu Higieny poprzez realizację następujących czynności: a. opracowanie i przeprowadzenie audytu wymagań techniczno-technologicznych w obiektach, potrzebnego do zaprojektowania czynności niezbędnych do prawidłowego doboru urządzeń oraz materiałów eksploatacyjnych (w tym środków chemicznych) do ich prawidłowego zastosowania, b. przekazania dokumentacji informacyjno-szkoleniowej niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego użytkowania urządzeń, c. przeprowadzenia szkolenia początkowego i cyklicznych szkoleń uzupełniających dla personelu Zamawiającego w oparciu o indywidualny program szkoleniowy przygotowany przez Wykonawcę w ramach realizacji Programu Higieny, d. cyklicznych przeglądów serwisowo-technologicznych celem bieżącej kontroli poprawności, jakości i bezpieczeństwa funkcjonowania wynajmowanych Urządzeń i materiałów eksploatacyjnych stosowanych do ich używania, w ramach realizacji opracowanego Programu Higieny zgodnie z harmonogramem i zakresem czynności uzgodnionym z Zamawiającym , e. monitorowania i raportowania procesu sprzątania wykonywanego przez Zamawiającego przy pomocy wynajmowanych Urządzeń, wymaganych w Obiekcie zgodnie z harmonogramem i zakresem raportowania uzgodnionym z Wynajmującym. f. bieżącego eliminowania błędów i usterek oraz optymalizacji opracowanego programu w celu zapewniania Zamawiającemu oczekiwanych rezultatów końcowych związanych z używaniem Urządzeń zgodnie z założeniami niniejszej umowy. Koszty usług serwisowych zostały wliczone w cenę miesięcznego abonamentu; 1. Szkolenie wdrożeniowe użytkowników zakończone certyfikatem imiennym potwierdzającym zdobytą wiedzę i umiejętności. 2. Monitoring sprawności Programu Higieny czyli: • szkolenia uzupełniające użytkowników; 1 na 6 miesięcy • regularne wizyty serwisowe/audytowe; 1 na miesiąc • doradztwo technologiczne i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych; w zależności od potrzeb • uzupełnienie i aktualizacja dokumentacji i materiałów informacyjnych; w zależności od potrzeb • opiekun kontraktu; osoba dedykowana do kontaktu ze strony Wykonawcy 3. Naprawy awarii; usunięcie awarii w czasie do 48 godzin od momentu zgłoszenia 4.Przegląd techniczny urządzeń; co najmniej 1 przegląd rocznie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach