Przetargi.pl
Najem urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.

Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 45 24 327
  • Data zamieszczenia: 2021-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
    ul. Piastowska 14
    45-082 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 45 24 327
    REGON: 51432500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest najem urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawę i instalację urządzeń będących przedmiotem niniejszej umowy w miejscach przeznaczenia wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w budynkach Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, ul. Piastowska 14 (19 szt. urządzeń A3 oraz 3 szt. urządzeń A4), ul. Piastowska 12 (1 szt. urządzenia A3), ul. Oleska 125 (1 szt. urządzenia A3), ul. Ozimska 19 (1 szt. urządzenia A3), ul. Mickiewicza 2/4 (1 szt. urządzenia A3), 2) konfigurację dostarczonych urządzeń wielofunkcyjnych do pracy w sieci urzędu wraz z przeniesieniem książek adresowych z obecnie użytkowanych urządzeń oraz przeszkolenia użytkowników w zakresie obsługi urządzenia, 3) utrzymania najmowanych przez Zamawiającego urządzeń w stanie sprawności technicznej zapewniającej ciągłą i bezawaryjną pracę, w tym w szczególności zapewnienia wszystkich materiałów eksploatacyjnych i części zużywalnych potrzebnych do korzystania z urządzeń przez Zamawiającego, z wyjątkiem papieru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące jego realizacji określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia najmowanych urządzeń wielofunkcyjnych oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach