Przetargi.pl
Najem urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.

Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 45 24 327
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
    ul. Piastowska 14
    45-082 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 45 24 327
    REGON: 51432500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest najem urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawę i instalację urządzeń będących przedmiotem niniejszej umowy w miejscach przeznaczenia wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w budynkach Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, ul. Piastowska 14 (19 szt. urządzeń A3 oraz 3 szt. urządzeń A4), ul. Piastowska 12 (1 szt. urządzenia A3), ul. Oleska 125 (1 szt. urządzenia A3), ul. Ozimska 19 (1 szt. urządzenia A3), ul. Mickiewicza 2/4 (1 szt. urządzenia A3), 2) konfigurację dostarczonych urządzeń wielofunkcyjnych do pracy w sieci urzędu wraz z przeniesieniem książek adresowych z obecnie użytkowanych urządzeń oraz przeszkolenia użytkowników w zakresie obsługi urządzenia, 3) utrzymania najmowanych przez Zamawiającego urządzeń w stanie sprawności technicznej zapewniającej ciągłą i bezawaryjną pracę, w tym w szczególności zapewnienia wszystkich materiałów eksploatacyjnych i części zużywalnych potrzebnych do korzystania z urządzeń przez Zamawiającego, z wyjątkiem papieru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące jego realizacji określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia najmowanych urządzeń wielofunkcyjnych oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy (w przypadku podpisywania oferty przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach