Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg
- Adres: 00-807 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 222 204 801 , fax. 222 204 899
- Data zamieszczenia: 2019-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 222 204 801, fax. 222 204 899
REGON: 17427604000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Najem terminali płatniczych, obsługi i rozliczeń transakcji dokonywanych przy ich użyciu na potrzeby czynności kontrolnych prowadzonych przez Inspektorów GITD - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest najem terminali płatniczych, obsługi i rozliczeń transakcji dokonywanych przy ich użyciu na potrzeby czynności kontrolnych prowadzonych przez Inspektorów GITD. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy do siedziby Zamawiającego w Warszawie (Al. Jerozolimskie 94, Warszawa) 239 nowych przenośnych terminali płatniczych POS do obsługi transakcji bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych i urządzeń mobilnych oraz obsługi i rozliczeń operacji finansowych dokonywanych przy użyciu instrumentów płatniczych dotyczących należności pobieranych na poczet przewidywanych kar pieniężnych za naruszenia obowiązku uiszczenia opłaty elektronicznej, a także grzywien nakładanych w drodze mandatów karnych, wykonanej zgodnie z SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że posiada: a) uprawnienia do świadczenia usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 2003 ze zm.) oraz b) status agenta rozliczeniowego w rozumieniu art. 2 pkt 1a ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 1495).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi wypełniony formularz „Oferta” (formularz numer OF.0, formularz cenowy OF.1) oraz dokumenty wymienione w Warunkach szczególnych SIWZ. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenia wstępnie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 3 i wymagane postanowieniami Części II SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) dowód wniesienia wadium, jeżeli wadium jest wymagane zgodnie z postanowieniami Warunków szczególnych SIWZ. W przypadku gdy wymagane wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w pkt 7.4, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy w tym postępowaniu złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe i ewentualne wyjaśnienia (należy wykorzystać formularz DP.3.). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór Pośrednika Finansowego wdrażającego Pożyczę rozwojową dla MŚP
Dodano: 2024-04-12 - Wybór Pośrednika Finansowego wdrażającego pożyczkę miejską
Dodano: 2023-12-15 - Leasing dwóch samochodów: ciężarowego do 3,5 tony masy całkowitej oraz pojazdu 8 osobowego
Dodano: 2021-03-04 - Ubezpieczenie Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
Dodano: 2021-01-14 - Ubezpieczenie Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
Dodano: 2020-12-08 - Leasing dwóch samochodów: ciężarowego do 3,5 tony masy całkowitej oraz pojazdu 8 osobowego
Dodano: 2020-11-05 - Usługa leasingu zwrotnego operacyjnego z opcją wykupu używanej ładowarki kołowej Komatsu WA380-6
Dodano: 2020-07-14 - Ocena finansowa wniosków o powierzenie grantu w projekcie „Sieć Otwartych Innowacji”
Dodano: 2020-07-10 - Świadczenie usług zastępczej obsługi kasowej dla Centrum Obsługi Podatnika Urzędu Miasta Stołecznego Warszawa
Dodano: 2020-04-15 - Kompleksowe ubezpieczenie majątku spółki, odpowiedzialności cywilnej oraz floty pojazdów na lata 2020-2021
Dodano: 2019-12-11