Przetargi.pl
Najem systemu elektronicznego ewidencjonowania i potwierdzenia odbioru odpadów komunalnych wraz z wdrożeniem

Gdańskie Usługi Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 80-180 Gdańsk, Jabłoniowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 722 01 00, , fax. 58 722 01 03
  • Data zamieszczenia: 2020-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdańskie Usługi Komunalne Sp. z o.o.
    Jabłoniowa 55
    80-180 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 722 01 00, , fax. 58 722 01 03
    REGON: 22068377300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.guk.gda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem systemu elektronicznego ewidencjonowania i potwierdzenia odbioru odpadów komunalnych wraz z wdrożeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi najem systemu elektronicznego ewidencjonowania i potwierdzenia odbioru odpadów komunalnych wraz z wdrożeniem. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, oraz we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na cały okres najmu. Realizacja przedmiotu Umowy nastąpi w następujących terminach: 1) Etap I: dostawa i uruchomienie oprogramowania do planowania i nadzoru tras wraz ze szkoleniem dla personelu Zamawiającego z zakresu obsługi planowania trasy, planowania harmonogramów, raportowania, inwentaryzacji, import danych inwentaryzacyjnych Zamawiającego do Systemu oraz dostawa kolektorów danych, udostępnianie danych do WGK zgodnie z OPZ – w terminie do 1 tygodnia od zawarcia Umowy, 2) Etap II: montaż elementów Systemu na pojazdach, zakończony szkoleniem dla personelu Zamawiającego z zakresu obsługi Systemu na pojazdach – w terminie do 2 tygodni od zawarcia Umowy, 3) Etap III: uruchomienie raportów zgodnych z OPZ do 4 tygodni od zawarcia Umowy, 4) Etap IV: najem Systemu przez okres 36 miesięcy od odbioru przez Zamawiającego Etapu III przedmiotu Umowy, 5) Etap V: integracja z systemem BDO (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami) – w terminie do 16 tygodni od zawarcia Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach