Przetargi.pl
Najem pojemników na odpady na potrzeby nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, aleja Ratuszowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    aleja Ratuszowa 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem pojemników na odpady na potrzeby nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest oddanie Miastu Inowrocław do używania pojemników na odpady, na okres 36 miesięcy, na potrzeby nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia, zarządzanych przez Inowrocławską Gospodarkę Komunalną i Mieszkaniową sp. z o.o. w Inowrocławiu, 88-100 Inowrocław ul. Ks. Piotra Wawrzyniaka 33 (dalej zwaną Zarządcą). Liczba pojemników niezbędnych Zamawiającemu na dzień ogłoszenia przetargu - 945, w tym: 299 pojemników na odpady zmieszane, 129 na papier, 129 na szkło, 197 na plastik, 22 trójdzielne (plastik, szkło, papier), odpady bio – 169. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (typ pojemników, opis, lokalizacja) są określone w załącznikach nr 1a i 1b do SIWZ. Wynajmujący powinien wydać Zamawiającemu pojemniki na odpady w stanie przydatnym do umówionego (mogą być używane, z tym że nieuszkodzone, czyste i zdezynfekowane) i utrzymywać je w takim stanie przez czas trwania najmu. 2. Do wynajmującego będzie należało: 1) rozmieszczenie pojemników w miejscach wskazanych przez Zarządcę do dnia …………. r. (1.09.2020 r. lub termin wyznaczy Zamawiajacy); 2) naprawa lub wymiana pojemników na swój koszt w przypadku uszkodzeń powstałych podczas ich użytkowania lub ich zużycia, na zgłoszenie Zarządcy drogą elektroniczną, z tym że: a) jeżeli w czasie trwania najmu pojemnik wymaga napraw, które obciążają Wynajmującego, a bez których pojemnik nie jest przydatny do umówionego użytku, Zamawiający może wyznaczyć Wynajmującemu odpowiedni termin do wykonania napraw; b) po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu Zamawiający może dokonać koniecznych napraw na koszt Wynajmującego; c) jeżeli pojemnik uległ zniszczeniu z powodu okoliczności, za które Wynajmujący odpowiedzialności nie ponosi, nie ma obowiązku przywrócenia stanu poprzedniego; 3) odbioru pojemników od Najemcy po zakończeniu umowy. 3. Najemca po zakończeniu najmu zwróci Wynajmującemu pojemniki w stanie niepogorszonym, z tym że nie ponosi odpowiedzialności za ich zużycie będące następstwem prawidłowego używania. 4. Najemca zobowiązany jest do: 1) przygotowania miejsca przeznaczonego do posadowienia pojemników; 2) eksploatowania pojemników zgodnie z ich przeznaczeniem; 2) gromadzenia odpadów w pojemnikach w sposób nie powodujący ich uszkodzenia; 3) chronienia pojemników przed utratą, kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniami; 4) mycia i dezynfekcji pojemników zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Inowrocławia (uchwała Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 30.03.2020 r. nr XXII/233/2020) 4) zwrócenia pojemników Wynajmującemu w stanie odpowiadającym jego zużyciu wynikającemu z prawidłowego korzystania z nich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (składa się w terminie do 3 dni od dnia złożenia oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach