Miasto Inowrocław ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, aleja Ratuszowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
- Data zamieszczenia: 2020-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
REGON: 59636900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Najem pojemników na odpady na potrzeby nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest oddanie Miastu Inowrocław do używania pojemników na odpady, na okres 36 miesięcy, na potrzeby nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia, zarządzanych przez Inowrocławską Gospodarkę Komunalną i Mieszkaniową sp. z o.o. w Inowrocławiu, 88-100 Inowrocław ul. Ks. Piotra Wawrzyniaka 33 (dalej zwaną Zarządcą). Liczba pojemników niezbędnych Zamawiającemu na dzień ogłoszenia przetargu - 945, w tym: 299 pojemników na odpady zmieszane, 129 na papier, 129 na szkło, 197 na plastik, 22 trójdzielne (plastik, szkło, papier), odpady bio – 169. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (typ pojemników, opis, lokalizacja) są określone w załącznikach nr 1a i 1b do SIWZ. Wynajmujący powinien wydać Zamawiającemu pojemniki na odpady w stanie przydatnym do umówionego (mogą być używane, z tym że nieuszkodzone, czyste i zdezynfekowane) i utrzymywać je w takim stanie przez czas trwania najmu. 2. Do wynajmującego będzie należało: 1) rozmieszczenie pojemników w miejscach wskazanych przez Zarządcę do dnia …………. r. (1.09.2020 r. lub termin wyznaczy Zamawiajacy); 2) naprawa lub wymiana pojemników na swój koszt w przypadku uszkodzeń powstałych podczas ich użytkowania lub ich zużycia, na zgłoszenie Zarządcy drogą elektroniczną, z tym że: a) jeżeli w czasie trwania najmu pojemnik wymaga napraw, które obciążają Wynajmującego, a bez których pojemnik nie jest przydatny do umówionego użytku, Zamawiający może wyznaczyć Wynajmującemu odpowiedni termin do wykonania napraw; b) po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu Zamawiający może dokonać koniecznych napraw na koszt Wynajmującego; c) jeżeli pojemnik uległ zniszczeniu z powodu okoliczności, za które Wynajmujący odpowiedzialności nie ponosi, nie ma obowiązku przywrócenia stanu poprzedniego; 3) odbioru pojemników od Najemcy po zakończeniu umowy. 3. Najemca po zakończeniu najmu zwróci Wynajmującemu pojemniki w stanie niepogorszonym, z tym że nie ponosi odpowiedzialności za ich zużycie będące następstwem prawidłowego używania. 4. Najemca zobowiązany jest do: 1) przygotowania miejsca przeznaczonego do posadowienia pojemników; 2) eksploatowania pojemników zgodnie z ich przeznaczeniem; 2) gromadzenia odpadów w pojemnikach w sposób nie powodujący ich uszkodzenia; 3) chronienia pojemników przed utratą, kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniami; 4) mycia i dezynfekcji pojemników zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Inowrocławia (uchwała Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 30.03.2020 r. nr XXII/233/2020) 4) zwrócenia pojemników Wynajmującemu w stanie odpowiadającym jego zużyciu wynikającemu z prawidłowego korzystania z nich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (składa się w terminie do 3 dni od dnia złożenia oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku
Dodano: 2023-06-02 - Dostawa pojemników na odpadów.
Dodano: 2023-03-17 - Dostawa pojemników na odpady
Dodano: 2022-10-04 - Dostawa pojemników na odpady
Dodano: 2022-09-29 - Doposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kucerz – pojemniki oraz kontenery na odpady komunalne
Dodano: 2022-09-28 - Dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
Dodano: 2021-02-25 - Wykonanie napraw i konserwacji małej architektury oraz wykonanie prac remontowych na terenach zieleni w mieście Bydgoszczy
Dodano: 2021-02-22 - Dostawa koszy ulicznych
Dodano: 2021-01-18 - Wykonanie napraw i konserwacji małej architektury oraz wykonanie prac remontowych na terenach zieleni w mieście Bydgoszczy
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
Dodano: 2020-12-11