Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 77-300 Człuchów, ul. Sobieskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8342200, 8342209 , fax. 598 343 354
- Data zamieszczenia: 2018-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
ul. Sobieskiego 11
77-300 Człuchów, woj. pomorskie
tel. 059 8342200, 8342209, fax. 598 343 354
REGON: 77089794000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pk.czluchow.info
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Najem oraz serwisowanie odzieży roboczej dla pracowników Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Człuchowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest najem i serwisowanie odzieży roboczej dla pracowników Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Człuchowie w okresie 36 m-cy, zgodnie z rodzajem, ilościami i warunkami opisanymi w załączniku nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy wykaz ubrań roboczych oraz warunki świadczenia usługi serwisowania zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zasady wnoszenia wadium 1. Wadium w wysokości 3.500,00 zł powinno być wniesione w przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. w pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. w gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: Bank PEKAO S.A. I-o/Człuchów numer konta 89 1240 3796 1111 0000 3074 0662 z adnotacją „Wadium - nr sprawy 4P/OŚiE/2018’’ 4. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zasady zwrotu wadium 1. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniężny na rachunek Wykonawcy. 2. Zgodnie z art. 46 ust. l ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po podpisaniu umowy. 4. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania oferty. Utrata wadium 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium, 3) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) – w oryginale lub poświadczone notarialnie, 4) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji. Niniejsze oświadczenie, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 3/TP/2024 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2023 roku.
Dodano: 2023-11-15 - CZĘŚĆ I: DOSTAWA MUNDURÓW DAMSKICH MARYNARKI WOJENNEJ CZĘŚĆ II: DOSTAWA KOSZUL DAMSKICH I KOSZULOBLUZ DAMSKICH
Dodano: 2023-09-20 - Dostaw odzieży roboczej i obuwia operacyjnego
Dodano: 2021-02-19 - Dostawa odzieży roboczej i obuwia operacyjnego
Dodano: 2020-12-23 - sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego wraz z usługą prania odzieży zabrudzonej chemicznie
Dodano: 2020-10-09 - Zakup odzieży roboczej
Dodano: 2020-10-08 - sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego wraz z usługą prania odzieży zabrudzonej chemicznie.
Dodano: 2020-09-17 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników oraz żołnierzy specjalistów do 6 WOG Ustka w 2020 roku.
Dodano: 2020-06-03 - Dostawa odzieży roboczej i odzieży ochronnej dla stażystów/praktykantów uczęszczających na staże i praktyki w ramach projektu "Wybieram przyszłość zawodową - podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w Powiecie Starogardzkim" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2020-04-27