Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 80-955 Gdańsk, ul. Zamknięta
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 587 379 565 , fax. 587 379 332
- Data zamieszczenia: 2019-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A.
ul. Zamknięta 18
80-955 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 587 379 565, fax. 587 379 332
REGON: 19147840800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.portgdansk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Najem i serwis 15 szt. urządzeń wielofunkcyjnych drukująco - kopiująco - skanujących z oprogramowaniem sieciowym. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest najem i serwis 15 szt. urządzeń wielofunkcyjnych drukująco – kopiujących – skanujących z oprogramowaniem sieciowym. Zakres zamówienia 1. Dostawa, instalacja i konfiguracja 15 szt. fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z terminalami i czytnikami kart Mifare Plus, o parametrach zgodnych z Tabelą 1. 2. Dostawa, instalacja i konfiguracja sieciowego pakietu do zarządzania drukowaniem o funkcjonalnościach minimalnych opisanych poniżej. 3. Podłączenie urządzeń do systemu zarządzania drukiem oraz konfiguracja umożliwiająca pracę w systemie kontroli wydruków, skanowania do wybranego katalogu i na skrzynki mailowe użytkowników. 4. Usługa serwisu urządzeń oraz wsparcia oprogramowania, o których mowa w pkt 1 i 2, w okresie 36 miesięcy. Szczegółowy zakres, założenia i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są w Załączniku nr 1, który stanowi integralną część SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium. Wysokość wadium wynosi 12.000,00 PLN. Wymagania dotyczące wadium zostały określone w pkt 8 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnienie ww warunku udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy przygotować według wzoru Formularza oferty – zamieszczonego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Do formularza oferty załączyć należy: 1. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej - załączyć oryginał dowodu potwierdzającego wpłacenie wadium na rachunek bankowy Zamawiającego albo potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię przelewu. W przypadku wadium wnoszonego w formie określonej w pkt. 8.3.- załączyć kopię i oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu wymagane na podstawie punktu 2.2.4. i 6.1. 3. Pełnomocnictwo jeżeli oferta została podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy a nie osobę / osoby których uprawnienia do jej podpisania wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 4. Formularz cenowy sporządzony wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 2A do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni”
Dodano: 2023-06-13 - Dostawa druków na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Dodano: 2023-04-14 - Wykonanie i dostawa druków ścisłego zarachowania dla Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2021-01-18 - Wykonanie i dostawa druków ścisłego zarachowania dla Politechniki Gdańskiej.
Dodano: 2020-12-18 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ DRUKÓW RESORTOWYCH DLA KWP W GDAŃSKU
Dodano: 2020-10-30 - PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę druku resortowego dla KWP w Gdańsku
Dodano: 2020-09-21 - Dostawę wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej oraz Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej dla Politechniki Gdańskiej.
Dodano: 2020-07-02 - Dostawa druków
Dodano: 2020-06-16 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ DRUKÓW RESORTOWYCH DLA KWP W GDAŃSKU
Dodano: 2020-04-07 - DOSTAWA DRUKÓW
Dodano: 2019-04-19