Przetargi.pl
Dostawa druków na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Gmina Miasta Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, Nowe Ogrody 8/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańska
    Nowe Ogrody 8/12
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    REGON: 000598463
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa druków na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy druków na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”. W przedmiotowym załączniku Zamawiający określił wymagane rodzaje druków, ich szacunkowe ilości oraz parametry. Warunki realizacji zamówienia określone we „Wzorze umowy” Rozdział nr 17 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, minimum jedną dostawę* różnego rodzaju druków, obejmującą co najmniej:koperty z okienkiem, wizytówki (opisane w poz. 9 i 38 opisu przedmiotu zamówienia) oraz oprawy introligatorskie, teczki na dokumenty, zwrotki A6 (opisane w poz. 16, 17, 29, 30, 40, 41 opisu przedmiotu zamówienia), o wartości łącznej dostawy brutto min. 100.000,00 zł.*W przypadku, gdy wykonana dostawa ma charakter kompleksowy i obejmuje dostawę druków i usługę drukowania, należy wyszczególnić dostawę i osobno podać jej wartość.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach