Województwo Opolskie ogłasza przetarg
- Adres: 45082 Opole, ul. Piastowska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 775 416 400 , fax. 775 416 403
- Data zamieszczenia: 2018-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Opolskie
ul. Piastowska 14
45082 Opole, woj. opolskie
tel. 775 416 400, fax. 775 416 403
REGON: 53141242100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Najem dziewięciu urządzeń wielofunkcyjnych wraz ze stałym serwisem, dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
"Najem dziewięciu urządzeń wielofunkcyjnych wraz ze stałym serwisem, dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego”- zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest najem dziewięciu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem, dostawą materiałów eksploatacyjnych (tonerów) oraz części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń, o minimalnych parametrach wskazanych w OPZ. Najem świadczony będzie w terminie 36 m-cy od daty podpisania umowy lub wyczerpania kwoty z umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość najmu urządzeń używanych, jednakże urządzenia te muszą być w pełni sprawne, z ważnymi przeglądami okresowymi, w stanie umożliwiającym ich użytkowanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W formularzu ofertowym należy wpisać: Dane techniczne urządzenia tj. prędkość drukowania oraz czas reakcji serwisu. - W druku oferty Wykonawca poda Jakość – Parametry techniczne urządzenia - prędkość drukowania w kolorze ………… stron/minutę. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę urządzenia o parametrach technicznych: prędkość drukowania w kolorze mniejszych niż 40 stron/minutę. - W druku oferty Wykonawca poda Jakość – Czas reakcji serwisu …………….. godzin. (liczba podana w pełnych godzinach) Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu reakcji serwisu powyżej 12 godzin i podania czasu w niepełnych godzinach. 2) Oświadczenie wymienione w pkt. VI.1 SIWZ, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. • Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP: ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. -ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje sie odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.1. -ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Najem siedmiu urządzeń wielofunkcyjnych wraz ze stałym serwisem, dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020 i Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska
Dodano: 2019-09-10 - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2019-08-13 - Najem siedmiu urządzeń wielofunkcyjnych wraz ze stałym serwisem, dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020 i Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska.
Dodano: 2018-01-05 - Sukcesywna dostawa, instalacja i uruchomienie drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-12-16