Przetargi.pl
Najem dwóch urządzeń wielofunkcyjnych wraz z ich serwisem, oraz serwis urządzenia wielofunkcyjnego stanowiącego własność Zamawiającego.

Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-526 Warszawa, ul. Krucza 16/22
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 578 26 86 , fax. 0-22 578 26 87
  • Data zamieszczenia: 2013-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A.
    ul. Krucza 16/22 16/22
    00-526 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 578 26 86, fax. 0-22 578 26 87
    REGON: 14018247800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kfk.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: okreslone w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem dwóch urządzeń wielofunkcyjnych wraz z ich serwisem, oraz serwis urządzenia wielofunkcyjnego stanowiącego własność Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Najem dwóch urządzeń wielofunkcyjnych, wraz z ich serwisem, oraz serwis urządzenia wielofunkcyjnego stanowiącego własność Zamawiającego. Przedmiotem Zamówienia jest: najem dwóch fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych (kopiująco skanująco drukujących) wraz z ich serwisem, serwis urządzenia wielofunkcyjnego (kopiująco skanująco drukującego) marki Konica Minolta, model Bizhub C220, stanowiącego własność Zamawiającego. Bez gwarancji, rok zakupu 2010. Stan licznika kopii wydr. na dzień wszczęcia postępowania przetargowego 316 564. Urządzenia najmowane muszą posiadać funkcje i parametry określone poniżej w tabeli jako niezbędne wymagane. W ramach najmu Urządzeń najmowanych przedmiot Zamówienia obejmuje również w szczególności:dostarczenie, instalację w sieci oraz uruchomienie Urządzeń najmowanych w siedzibie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi Urządzeń najmowanych w dniu i miejscu ich instalacji , bezpośrednio po ich instalacji, ubezpieczenie Urządzeń najmowanych przez cały okres obowiązywania Umowy na wypadek, w szczególności: utraty, zniszczenia lub uszkodzenia Urządzenia najmowanych z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, deinstalację, odebranie i transport Urządzeń najmowanych do siedziby wykonawcy niezwłocznie po zakończeniu lub rozwiązaniu Umowy. Serwis Urządzeń obejmuje w szczególności następujące usługi: czyszczenie, diagnostykę, konserwację, przeglądy okresowe i regulację mechaniczną elektroniczną Urządzenia, naprawę Urządzenia (usunięcie awarii rozumianej jako stan Urządzenia uniemożliwiający jego prawidłowe działanie, w szczególności zgodnie z jego funkcjonalnością lub specyfikacją techniczną), wymianę części serwisowych, konfigurację ustawień po wymianie części serwisowych, aktualizację i konfigurację sterowników, przeprowadzenie kontroli stabilności i kalibracji kolorów, utrzymywanie Urządzeń w stanie zapewniającym bezpieczeństwo ich używania, poprawną jakość kopii, wydruków oraz skanów, dostarczanie i instalowanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych (w tym w szczególności tonerów), podzespołów i części zamiennych niezbędnych do przeprowadzenia naprawy bądź konserwacji Urządzenia lub dla zapewnienia właściwego funkcjonowania Urządzenia, co najmniej raz na miesiąc odbiór od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz dokonywanie ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami odbiór zużytych elementów Urządzeń, podzespołów i części zamiennych wykorzystywanych do przeprowadzanych napraw bądź konserwacji Urządzeń, bezpośrednio po zainstalowaniu dostarczeniu nowych lub naprawie Urządzenia, oraz dokonywanie ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dostarczone przez wykonawcę Urządzenia najmowane, materiały eksploatacyjne a także podzespoły i części zamienne wykorzystywane do przeprowadzanych napraw bądź konserwacji Urządzeń muszą być fabrycznie nowe, oryginalne, wolne od wad fizycznych oraz prawnych. Okresowe sprawdzanie jakości wykonywanych kopii i wydruków z wykorzystaniem karty testowej producenta danego Urządzenia najmowanego. Zamawiającemu przysługuje prawo do weryfikacji jakości wykonywanych kopii i wydruków oraz reklamacji ich jakości. Reklamacja taka traktowana będzie jako zgłoszenie awarii. W ramach naprawy Urządzeń wykonawca zobowiązuje się do: usunięcia awarii (naprawy wymiany) elementu lub podzespołu Urządzenia i przywrócenie pełnej funkcjonalności Urządzenia, sprawdzenia jakości kopii bądź wydruków wykonanych przez Urządzenie, z wykorzystaniem karty testowej producenta Urządzenia Wykonawca zobowiązany jest do naprawy Urządzenia lub wykonania innych usług objętych serwisem Urządzeń, zgodnie z pkt. 4 powyżej, w terminie 1 dnia roboczego (dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-17.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od zgłoszenia przez Zamawiającego takiej potrzeby. W przypadku braku możliwości naprawy Urządzenia w terminie określonym powyżej, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w tym terminie, na czas naprawy, urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż Urządzenie, które uległo awarii, oraz w przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego, dokonać naprawy Urządzenia w terminie 10 dni roboczych od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. W przypadku braku naprawy Urządzenia w terminie określonym w pkt. 6 lit. b) powyżej, wykonawca jest zobowiązany w tym terminie: w przypadku Urządzeń najmowanych, dostarczyć inne, fabrycznie nowe, urządzenie posiadające funkcje i parametry określone w tabeli powyżej, w przypadku Urządzenia Zamawiającego, dostarczyć Zamawiającemu pisemną ekspertyzę (opinię) uzasadniającą powody dla których naprawa Urządzenia Zamawiającego jest niemożliwa lub niecelowa w szczególności z uwagi na koszt naprawy przewyższający koszt zakupu fabrycznie nowego urządzenia o funkcjach i parametrach identycznych jak funkcje i parametry Urządzenia Zamawiającego. Czas realizacji Zamówienia 29 miesięcy od daty podpisania Umowy wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ z wybranym wykonawcą przy założeniu, że Umowa zostanie podpisana od 1 sierpnia 2013 r. W wyniku opóźnienia terminu podpisania umowy analogicznie zmniejszy się szacowany w ofercie czas trwania umowy (29 miesięcy) i szacowane wynagrodzenie Wykonawcy. Termin zakończenia umowy - 31.12.2015 r. (w przypadku Urządzenia Zamawiającego - nie dłużej niż do dnia wydania przez wykonawcę ekspertyzy (opinii), o której mowa w pkt. 10 lit. b Specyfikacji). Przedmiot Zamówienia w zakresie określonym w pkt. 1 lit. a Specyfikacji, wykonawca będzie realizował w ramach: opłaty za najem Urządzeń najmowanych, z tym, że w ramach opłaty za najem Urządzeń najmowanych Zamawiającemu będzie przysługiwał miesięczny ryczałt w ilości 500 wydruków czarno-białych formatu A4 i 500 wydruków kolorowych formatu A4 na każde z najmowanych Urządzeń, opłaty za każdy wydruk czarno biały formatu A4 powyżej ryczałtu, oraz opłaty za każdy wydruk kolorowy formatu A4 powyżej ryczałtu. Przedmiot Zamówienia w zakresie określonym w pkt. 1 lit. b Specyfikacji, wykonawca będzie realizował w ramach: opłaty za każdy wydruk czarno biały formatu A4, opłaty za każdy wydruk kolorowy formatu A4. Faktura VAT będzie wystawiana przez Wykonawcę w okresach miesięcznych na podstawie, przesłanego przez Zamawiającego w sposób i w terminie określonym w Umowie, odczytu stanu liczników Urządzeń, dla każdego oddzielnie, rejestrujących liczbę wykonanych kopii dokumentów. Faktura VAT będzie płatna w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. Z tytułu realizacji Zamówienia, wykonawca prowadzić będzie dla Zamawiającego rozliczenie na podstawie, dostarczonych przez Zamawiającego zgodnie z Umową, stanów liczników każdego z Urządzeń w sposób umożliwiający ustalenie liczby stron wydruków, odrębnie czarno-białych i kolorowych, formatu A4 wykonanych w każdym miesiącu kalendarzowym na każdym z Urządzeń, a w przypadku Urządzeń najmowanych - dodatkowo uwzględniające ilość wydruków objętych ryczałtem, o którym mowa w pkt. 11 lit. c) Specyfikacji. Faktyczna ilość wykonanych stron wydruków formatu A4 zostanie określona na podstawie stanu liczników każdego z Urządzeń odrębnie w ostatni dzień roboczy miesiąca kalendarzowego, z zastrzeżeniem, że jednostronny wydruk formatu A3 jest traktowany jako 2 strony formatu A4, dwustronny wydruk formatu A4 jest traktowany jako 2 strony formatu A4 a dwustronny wydruk A3 jest traktowany jako 4 strony formatu A4. Wynagrodzenie za wykonane kopie i wydruki zawiera wynagrodzenie za skanowanie dokumentów. Liczba wykonanych skanów dokumentów nie wpływa na wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy. Wynagrodzenie, o którym mowa w pkt. 12 i 13 Specyfikacji, należne wykonawcy z tytułu wykonywania przedmiotu Zamówienia obejmuje także: koszty ubezpieczenia Urządzeń najmowanych przez cały okres obowiązywania Umowy na wypadek, w szczególności: utraty, zniszczenia lub uszkodzenia Urządzenia najmowanego z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającemu, koszty dostawy, instalacji i uruchomienia Urządzeń najmowanych w siedzibie Zamawiającego, a także przeszkolenia pracowników Zamawiającego, koszty demontażu i odbioru Urządzeń najmowanych po zakończeniu lub rozwiązaniu Umowy, w tym koszty transportu Urządzeń najmowanych do siedziby wykonawcy, koszty napraw Urządzeń obejmujące w szczególności koszty dojazdu serwisanta do siedziby Zamawiającego, koszty dostawy, instalacji, korzystania i odbioru urządzenia zastępczego, koszty zakupu, dostawy i instalacji wymiany nowych, oryginalnych, wolnych od wad elementów Urządzeń, podzespołów i części zamiennych wykorzystywanych do przeprowadzanych napraw bądź konserwacji Urządzeń, koszty dostawy i instalacji materiałów eksploatacyjnych oraz koszty odbioru i utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych. Określone w Umowie opłaty za jeden wydruk czarno-biały i kolorowy formatu A4 są stałe i nie ulegną zmianom podczas całego okresu trwania Umowy, bez względu na liczbę wydruków w przyjętym okresie rozliczeniowym wynoszącym miesiąc kalendarzowy.Szacowany wolumen wydruków czarno białych i kolorowych generowany na wszystkich Urządzeniach łącznie dla całego okresu trwania Umowy w przeliczeniu na format A4 wynosi 630 000 stron czarno białych i 792 000 stron kolorowych. Przy przeliczeniu przyjęto, że format mniejszy lub równy A4 liczony jest jako 1 strona A4, natomiast większy jako 2 strony A4. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że: (a) dokonany przez Zamawiającego szacunek wolumenu wydruków ma charakter wyłącznie podglądowy i nie zobowiązuje Zamawiającego do generowania takiego wolumenu wydruków w trakcie obowiązywania Umowy, (b) w przypadku przekroczenia szacowanego wolumenu wydruków, Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie w wysokości ustalonej zgodnie z formularzem ofertowym (ceny jednostkowe). W przypadku wskazania przez Zamawiającego, w trakcie obowiązywania Umowy, innego adresu zlokalizowanego w obrębie granic administracyjnych m. st. Warszawy niż aktualny na dzień podpisania Umowy, adres siedziby Zamawiającego, określone w Umowie wynagrodzenie wykonawcy nie podlega zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kfk.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach