Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg
- Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
- Data zamieszczenia: 2019-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
ul. Żeromskiego 29
01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
REGON: 15259663000430 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bielany.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Najem długoterminowy 4 fabrycznie nowych samochodów osobowych hybrydowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, Ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest odpłatny długoterminowy najem 4 samochodów osobowych hybrydowych, w tym 3 samochodów typu hatchback oraz 1 samochód typu kombi, 2) Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisowych ww. wynajętych samochodów w zakresie: - obsługa techniczna - serwis ogumienia - assistance z samochodem zastępczym - ubezpieczenie z likwidacją szkód 3) Wykonawca zapewnia Zamawiającemu samochody (będące przedmiotem umowy) nieużywane i fabrycznie nowe – należy przez to rozumieć samochody wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r., które nie noszą widocznych śladów użytkowania, a ich przebieg jest nie większym niż 50 km, wolne od jakichkolwiek wad lub braków. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z parametrami technicznymi - załącznik nr 2 do SIWZ (stanowiący jednocześnie zał. nr 2 do wzoru umowy) Wzór Umowy wraz z załącznikami - załącznik nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określono
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.6.1. Oferta, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym Formularzem oferowanych samochodów stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz Formularzem Warunków Szczegółowych stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (oprócz oświadczeń, o których mowa w Części III – pkt 1.3. SIWZ), należy złożyć: 1.6.1.1. Dokument/y potwierdzające, że osoba/y podpisująca/e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. 1.6.1.2. TAJEMNICA PRZECSIĘBIORSTWA W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierałyby informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie oznaczonej klauzulą INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIEBIORSTWA W ROZUMIENIU USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI, w tym samym opakowaniu co oferta. a) By zastrzeżenie, o którym mowa wyżej było skuteczne, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowody na to, że: • zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inny posiadający wartość gospodarczą, • jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji, • nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. b) Tajemnicę przedsiębiorstwa definiuje art. 11 pkt 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 2018 r, poz. 419 j.t.) c) Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje, o których mowa w art.86 ust.4 Pzp, podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie jak również informacje dostępne do wiadomości publicznej. d) Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki nie zastrzeżenia przez Wykonawcę w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. 1.6.2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP – wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 1.6.3. Wykonawcy zagraniczni. Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami Części III SIWZ – pkt 1.3., 1.4., 1.5. oraz 1.6. 1.6.4. Oferta wspólna. 1.6.4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) - Oświadczenia, (inne niż opisane w lit. e), wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. e) Oświadczenia, o którym mowa w Części III – pkt 1.3.2. oraz 1.6.2. SIWZ tj. dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie (odrębnie). f) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonawcy). g) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit .f), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 1.6.4.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 1.6.4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa samochodu osobowego o napędzie hybrydowym typu Plug-In.
Dodano: 2024-05-16 - Zakup i dostawa samochodu osobowego, typu SUV - dla Urzędu Gminy Klwów w ramach projektu ....
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa samochodu typu BUS dostosowanego do przewozu osób ujętych dla Straży Miejskiej w Żyrardowie
Dodano: 2024-05-10 - Dostawa trzech samochodów osobowych z napędem hybrydowym do siedziby KOWR – Oddział Terenowy Warszawa.
Dodano: 2024-05-10 - Najem długoterminowy 3 samochodów osobowych /2 z napędem hybrydowym i 1 z silnikiem elektrycznym/.
Dodano: 2024-05-06 - Dostawa samochodów osobowych na potrzeby bieżącej obsługi Instytutu
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa samochodu osobowego typu kombi na potrzeby bieżącej obsługi Instytutu
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa jednej sztuki samochodu 7 lub 8 osobowego specjalnego w wersji oznakowanej, przystosowanej do potrzeb Straży Miejskiej w Pruszkowie. Pojazd fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2024 roku
Dodano: 2024-04-19 - Dostawa samochodu osobowego typu kombi na potrzeby bieżącej obsługi Instytutu
Dodano: 2024-04-15 - „Zakup 3 samochodów osobowych dla PARP”
Dodano: 2024-03-27