Przetargi.pl
Nadzory inwestorskie nad inwestycjami Gminy Mielno - grupa II

Gmina Mielno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-032 Mielno, ul. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 459 830 , fax. 943 459 834
  • Data zamieszczenia: 2018-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielno
    ul. Bolesława Chrobrego 10
    76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 459 830, fax. 943 459 834
    REGON: 33092065300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielno.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzory inwestorskie nad inwestycjami Gminy Mielno - grupa II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w poszczególnych branżach, zgodnie z art. 25-27 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, nad następującymi inwestycjami Gminy Mielno: 1.1. Przebudowa ul. Spokojnej i Spacerowej w Sarbinowie, sygn. postępowania RZP.271.04.2018; 1.2. Przebudowa ulicy Jaracza w Mielnie, sygn. postępowania RZP.271.05.2018; Informacje na temat wymienionych zadań inwestycyjnych włącznie z dokumentacjami technicznymi zamieszczone są na stronie BIP zamawiającego w zakładce „zamówienia publiczne/ 2018 pod linkiem zawierającym sygnaturę i nazwę inwestycji. 2. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego obejmuje w szczególności: 2.1. na etapie prac projektowych (dotyczy projektów zamiennych): - prowadzenie spraw związanych z koniecznością opracowania projektu zamiennego, opiniowanie i ostateczne zatwierdzenie projektu budowlanego i innych powiązanych z nim opracowań 2.2. na etapie realizacji robót budowlanych: - przekazanie placu budowy Wykonawcy oraz nadzór nad organizacją zaplecza budowy; - obecność na terenie budowy przez okres realizacji Zadania Inwestycyjnego; - sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; - kontrolowanie w sposób ciągły, jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, - bieżące archiwizowanie wszelkich gwarancji, atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp. - niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót budowlanych na Zadaniach Inwestycyjnych, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenie kosztów oraz przedstawienia propozycji działań mających na celu ich uniknięcie a także zapobieżenie wystąpieniu podobnych zagrożeń w trakcie dalszej realizacji robót budowlanych; - kontrolowanie czy Wykonawca przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz czy utrzymuje porządek na terenie budowy; - udzielanie Wykonawcy wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; - organizowanie oraz przewodniczenie codwutygodniowym naradom na budowie celem omówienia dotychczasowego postępu prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania (Wykonawca, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, przedstawiciele Zamawiającego, ewentualny Nadzór Autorski) oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia narady; - opiniowanie i przedstawianie Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót i Harmonogramu płatności, przedstawionego przez Wykonawcę oraz wnioskowanie o ewentualne jego zmiany w trakcie trwania budowy; - monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym Harmonogramem robót; - kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów; - nadzorowanie robót wykonywanych przez Wykonawcę; - zlecanie Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości, co do ich jakości; - dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; - sprawdzanie wykonywanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz określanie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; - poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę; - mediacja w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; - bezstronne i obiektywne uczestnictwo w procesie inwestycyjnym dotyczącym realizacji Zadania Inwestycyjnego; - przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót; - poświadczenie terminu zakończenia robót; - dostarczenie Zamawiającemu wszelkich raportów, gwarancji, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę przed przyjęciem robót; - powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; - prowadzenie bieżącej kontroli Zadania Inwestycyjnego i aktualizowanie końcowej wartości zadania; - sprawdzenie ostatecznej kwoty umownej Wykonawcy; - zarządzanie finansowe, tj. sporządzanie raportów miesięcznych z określeniem zaawansowania prac oraz rozliczenia finansowego Inwestycji; - inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związane bezpośrednio z realizacją Zadania Inwestycyjnego; 2.3. na etapie doprowadzenia do odbioru budowy: - weryfikacja kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót oraz sporządzanie stosownych protokołów odbioru; - dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego; - przygotowanie dla potrzeb Zamawiającego dokumentów księgowych (OT- przyjęcie na stan środka trwałego, PT-protokół przekazania środka trwałego, i inne); - rozliczenie rzeczowe i finansowe zadania, w tym sporządzenie raportu końcowego z realizacji Zadania Inwestycyjnego w terminie 30 dni po odbiorze końcowym bądź po odbiorze robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań żądanych przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia żądania. 2.4. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego specjalności drogowej koordynuje zadanie inwestycyjne, w tym działania inspektorów nadzoru pozostałych specjalności. 3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: Część I: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pod nazwą Przebudowa ul. Spokojnej i Spacerowej w Sarbinowie. Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pod nazwą Przebudowa ulicy Jaracza w Mielnie. 4. W zależności od części zamówienia na które Wykonawca składa ofertę, odpowiednio stosuje się wymagania dotyczące warunków udziału w postępowaniu, opisu sposobu spełniania tych warunków, oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 rozporządzenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach