Powiat Polkowicki ogłasza przetarg
- Adres: 59100 Polkowice, ul. św. Sebastiana
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 746 15 00 , fax. 76 746 15 01
- Data zamieszczenia: 2017-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Polkowicki
ul. św. Sebastiana 1
59100 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 76 746 15 00, fax. 76 746 15 01
REGON: 39064723900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór nad robotami budowlanymi w ramach zadania „Termomodernizacja Zespołu Szkół w Polkowicach” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest nadzór nad robotami budowlanymi w ramach zadania „Termomodernizacja Zespołu Szkół w Polkowicach”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część 1. Pełnienie funkcji Kierownika Budowy branży konstrukcyjno-budowlanej Część 2. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży sanitarnej (instalacje wodociągowe, instalacje c.o., instalacje wentylacji). Podstawowy zakres obowiązków kierownika budowy i inspektora nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Zgodnie z art. 36aa ust.2 zamawiający wskazuje, że Ofertę można składać w zakresie jednej części: na Część 1 lub na Część 2. Zgodnie z art. 36a ust. 2 pzp Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia – czynności w zakresie wynikającym z: Art. 22 i 23 ustawy Prawo budowlane dla Części 1 (Kierownik Budowy) Art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane dla Części 2 (Inspektor Nadzoru Inwestorskiego) Opis robót budowlanych planowanych w ramach zadania „Termomodernizacja Zespołu Szkół w Polkowicach” zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. Przewidywany okres realizacji robót budowlanych: maj 2017 – październik 2018 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy - Załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, łącznie do 50 % wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Część 1 (Kierownik Budowy): pełnienie funkcji kierownika budowy Część 2 (Inspektor Nadzoru Inwestorskiego) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a pzp (wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska
Dodano: 2024-07-17 - Pełnienie obowiązków kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Przebudowa dróg gminnych w Dusznikach-Zdroju (zaprojektuj-wybuduj)”
Dodano: 2024-07-11 - Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
Dodano: 2024-06-24 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji polegającej na przebudowie budynku biurowego Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Jeleniej Górze
Dodano: 2024-05-19 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji prac i robót budowlanych na terenie miasta Polanica-Zdrój.
Dodano: 2024-04-30 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2024-03-09 - Realizacja kompleksowego nadzoru inwestorskiego na dwóch zadaniach inwestycyjnych w zakresie przebudowy dróg gminnych
Dodano: 2024-01-02 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2023-12-20 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ciągu drogi powiatowej nr 3462D w obrębie Chełmsko Śląskie i na odcinku Uniemyśl-Okrzeszyn -zamówienie podzielone na części
Dodano: 2023-12-04 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont dachu w obiekcie przy ul. Sztabowej 100 we Wrocławiu”
Dodano: 2023-09-29